Igår stod ju bed & breakfast ägarna ute mitt i vägen med hemsnickrade 70-skyltar och såg arga ut. De hade dessutom dekorerat vägen med kvistar och grenar.
Dom stod där idag också och blängde på mig när jag åkte förbi
Iofs så var jag bara ute och finåkte och njöt av vädret, men dom hatade mig säkert ändå
Känner igen mig i det ni skriver.
Passerade henne med "70"-skylten i ena handen & kameran siktandes mot mig när jag gasade mot Rosenhill.
När hon tog ned kameran vinkade jag till henne men hon såg inte gladare ut för det
På vägen tbx från Rosenhill såg jag att någon släpat ut lite ris, låg ca 1m ut i vägbanan, hindrande mest för bilar körandes mot rosenhill.
Övrigt håller jag med om att de jag mött på fel sida hit tills mest varit bilar.
Bor själv vid ett hojstråk & njuter normalt av ljudet.
Men om det är något som stör så är det inte sporthojar, utan alla dessa custom med raka rör.
Märkligt att ingen jag dem med blåslampa - de stör ju verkligen!
Inte ovanligt att det är detta klientel som gnäller mest på andra inom Mc - kulturen.
Babar kanske är en garderobs custom
Håller inte med om man skall köra ban körning på allmänväg.
Men å andra sidan ser jag inte att utnyttja bulten till att pressa hojen i kurvorna är "ban körning" heller!
Det är kul att köra fort, men det behöver inte gå fort för att det skall vara roligt.
& tycker du att det går för långsamt?
Kör för bi