Tror inte pollitikerna går på den där "Vi har ingen lokal" dängan längre. Spelar ingen roll om det kommer upp en bana,folk kommer brassa helvet på Bogan/Bulten iaf.
Det är ju det jag även skrev att vi skulle ha. Problemet är mer djupare rotat än så. MEN det skulle försvinna många våghalsar från vägen och jag vill tro att MAJORITETEN är vettiga men väldigt lessa på att inte ha någon bana som är öppen alla dagar i veckan sommartid fr kl 07.00 - 21.00 som The Ring. Betala en Hundring för några varv och leka av sig adrenalin kicken.
Men som sagt var så kommer det att finnas ett antal stinna killar som sagt var vill bräcka rekord på bulten. Men risken att möta dom blir mindre.. i hope
Tidigare i somras var jag sugen att prova på Bulten, men den kompis som gav mig vägbeskrivningar dit påpekade att det är en väldigt snabb väg, och tyckte att jag, om jag ville köra lite långsammare, kunde ta av vänster precis innan Bulten "börjar" (från Tungelstahållet).
Vad heter/kallas denna väg?
Jag och kompisen som körde den kallade den för Slingrigarebulten alternativt Minibulten, men jag undrar alltså om den har något "riktigt" namn?
Riktigt skön väg för övrigt, måste ta mig dit och köra igen.
Tidigare i somras var jag sugen att prova på Bulten, men den kompis som gav mig vägbeskrivningar dit påpekade att det är en väldigt snabb väg, och tyckte att jag, om jag ville köra lite långsammare, kunde ta av vänster precis innan Bulten "börjar" (från Tungelstahållet).
Vad heter/kallas denna väg?
Jag och kompisen som körde den kallade den för Slingrigarebulten alternativt Minibulten, men jag undrar alltså om den har något "riktigt" namn?
Riktigt skön väg för övrigt, måste ta mig dit och köra igen.
Onsdag = Hojjdag!
Ja, vaddå? Alla dagar är väl hojdagar?
Nu gör jag mig ännu dummare och frågar igen... På vilket sätt är onsdag mer hojdag än andra dagar?
Med tanke på att jag spräcker en ven i pannan så fort mopedister gasar förbi utanför kåken, kan jag faktiskt fatta att tanten har ett par skruvar lösa...
Håller med trådskaparen, men det beror ju på vilken dag & tid man är där.
Jag åker aldrig där på onsdagar öht...
Trodde faktiskt jag ocksåÄR inte du en av dessa?
Om ni tycker farligt är bra så gör ni det. Det bryr jag mig inte om. Men finns det andra här som faktiskt bryr sig om ruttval och har tänkt välja att prova denna rutt så rekommenderar jag alltså andra alternativ istället. Som sagt jag blev helt överrumplad av riskerna med den här sträckan, jag har kört en hel del i Stockholm, men den där rutten var helt annorlunda, det kändes som att åka in på en dödsväg, det luktade olycka, åtminstone just när jag rörde mig där... (och jag rörde mig tydligen där under värsta möjliga tid)
Har för övrigt fått ta emot några personangrepp här på sistone, inte trevligt... Sluta med flame kastning etc. så får ni mig att trivas bättre här och så kanske jag stannar kvar på forumet. Säkert har många av er kört mycket längre än mig utan att krascha, men åtminstone en del av er verkar inte visa på den typ av mognad det borde ha resulterat i. Tycker också att det är lite känslokallt med mångas nonchalerande när det dessutom har förekommit allvarliga olyckor i trakten nyligen. Var lite mindre kaxiga så blir det trevligare för alla.
Håller med trådskaparen, men det beror ju på vilken dag & tid man är där.
Jag åker aldrig där på onsdagar öht...
Håller delvis med den flame'ande TS. Men folk får hålla vilket tempo dom vill på Bulten/Bogan för mig, bara dom ger fan i min fil i dolda partier!
Men...omkörningar då? Dom är tillåtna och med en rapp MC och gott omdömme tycker iaf jag att "säkra" omkörningar är fullt möjliga.de borde ge fan i mötande fil 24/7/365
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|