Uselt Yamaha Sweden!

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Falun
Hoj
CBR600F fighter stunt
Fy fan

Lider med dig.
Har inte heller värdens bästa erfarenhet av yamaha kan jag ju uppriktigt sagt erkänna även om jag ändå åker på en skrammlaha själv nån gång ibland när hondan får stå och vila.

Dock är ju dina erfarenheter snäppet värre än mina.

Men som sagt sprid ut det här så mycket du kan så kanske dom blir tvungna att rätta in sig i ledet och bli lite mer kundvänliga så som man förväntar sig av ett så stort märke.

JÄVLA SKRAMMLAHA

Känner mig rätt nöjd att ha köpt en honda att leka med i stället nu och bara har yamhan som slit och slänghoj istället.
 
Last edited:

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Förstår helt o hållet att ts inte vill nöja sig med den "ersättning" som erbjuds.Fri första service utfört av Yamaha center i Haninge,,hur bra tror ni dom gör den servicen efter allt detta? Sen även om dom skulle utföra servicen exemplariskt så hade ju inte jag velat att dom skulle pilla på min hoj fler ggr efter allt detta.Om det varit jag som suttit i denna sitsen och inte hade fått någon annan ersättning än en fri första service,så hade jag krävt av Yamaha Sverige att jag skulle få lämna in hojen till någon annan verkstad som är ansluten till yamaha sverige,då det ändå bör va dom som ska stå för kostnaden i slutänden. Stå på dig och lycka till.

Jobbar själv som bilmek och vet själv att det är många som kommer till oss med garantiärenden även om dom köpt bilen på annan anläggning och är missnöjda med dom av någon anledning.Det är aldrig några problem med ersättning etc av generalagenten på grund av att bilen inte är köpt hos oss.har man Europa garanti så har man.Undantag är att om tex en Tysk kommer till oss med ett fel på en ny bil,och felet inte är av den karaktären att kunden inte kan fortsätta sin färd hem,så hänvisas kunden till sin återförsäljare i hemlandet,men är det minsta tveksamhet om kunden kan köra hem eller inte så reparerar vi bilen på garanti.

KUNDVÅRD är a och o för egen överlevnad,även om bilen/mcn eller whatever är köpt hos nån annan.Jag bemöter själv alla kunder såsom jag själv hade velat bli bemött
 

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
Teo.. du älskar det här! Jag går inte på det igen efter fildelningsdiskussionen =).

Garantin lämnas ju från Yamaha och de kräver vissa saker från sina ÅF. Men sen är de klart att de prioriterar sina "egna" kunder över andra ärenden. Dessutom så är ju felet åtgärdat på garantin... och förutom bärgningen uppkom inga egentliga merkostnader.

Men Teo har faktiskt rätt, Är det garanti skall det inte spela någon roll var som helst i Europa du lämnar in den.

Om man han har köp något nytt och använt den den i ca två veckor, ska man inte behöva stå för en månadsförsäkring när den står på verkstad, och det är dom som dragit ut på det, som jag skrev i första inlägget.
Det är så garanti på fordon fungerar.

Lider med dig.
Har inte heller värdens bästa erfarenhet av yahama kan jag ju uppriktigt sagt erkänna även om jag ändå åker på en skrammlaha själv nån gång ibland när hondan får stå och vila.

Dock är ju dina erfarenheter snäppet värre än mina.

Men som sagt sprid ut det här så mycket du kan så kanske dom blir tvungna att rätta in sig i ledet och bli lite mer kundvänliga så som man förväntar sig av ett så stort märke.

JÄVLA SKRAMMLAHA

Känner mig rätt nöjd att ha köpt en honda att leka med i stället nu och bara har yamhan som slit och slänghoj istället.

Det värsta är att jag velade mellan fireblade och R1, hade tittat på en hos honda city, gissa om jag ångrar valet nu :huvet:huvet
Dessutom en skittrevlig säljare.

Förstår helt o hållet att ts inte vill nöja sig med den "ersättning" som erbjuds.Fri första service utfört av Yamaha center i Haninge,,hur bra tror ni dom gör den servicen efter allt detta? Sen även om dom skulle utföra servicen exemplariskt så hade ju inte jag velat att dom skulle pilla på min hoj fler ggr efter allt detta.Om det varit jag som suttit i denna sitsen och inte hade fått någon annan ersättning än en fri första service,så hade jag krävt av Yamaha Sverige att jag skulle få lämna in hojen till någon annan verkstad som är ansluten till yamaha sverige,då det ändå bör va dom som ska stå för kostnaden i slutänden. Stå på dig och lycka till.

Jobbar själv som bilmek och vet själv att det är många som kommer till oss med garantiärenden även om dom köpt bilen på annan anläggning och är missnöjda med dom av någon anledning.Det är aldrig några problem med ersättning etc av generalagenten på grund av att bilen inte är köpt hos oss.har man Europa garanti så har man.Undantag är att om tex en Tysk kommer till oss med ett fel på en ny bil,och felet inte är av den karaktären att kunden inte kan fortsätta sin färd hem,så hänvisas kunden till sin återförsäljare i hemlandet,men är det minsta tveksamhet om kunden kan köra hem eller inte så reparerar vi bilen på garanti.

KUNDVÅRD är a och o för egen överlevnad,även om bilen/mcn eller whatever är köpt hos nån annan.Jag bemöter själv alla kunder såsom jag själv hade velat bli bemött

Precis vad jag är rädd för!

Tänk om alla levde efter det mottot! vilka proffsiga företag vi skulle ha.
 
Last edited:

Exil

Medslem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
I skogen
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -04
Måste först och främst säga att TS inlägg var mycket välskrivet och formulerat på ett begripligt sätt. Jag jobbar själv inom försäljningsbranschen (ej inom fordonsförsäljning) och bland det första man fick lära sig som grön säljare var att "kunden har alltid rätt". Vilket om vi ska vara ärlig är en sanning med modifikation. Men en missnöjdkund är den absolut sämsta PR:en för ett företag, speciellt tjänsteföretag.

Finns en del statistik som säger att det kostar 4ggr (i kr räknat) att skaffa en ny kund som att behålla en gammal. Och då tar man inte med i beräkningarna vad det kostar i förlängningen om en missnöjd kund känner sig illa behandlad och sprider sin information till flertalet potentiella kunder.

Det bemötande TS fått av egentligen samtliga parter är under all kritik. Ingen ville kännas vid, anstränga sig eller visa prov på god serviceminded mentalitet. Skulle jag bete mig så i mitt jobb vore jag arbetslös snabbare än en anställd på volvo.

Jag har tack vare mitt yrke lärt mig att kunna omvända kunskapen till att använda den privat när jag hamnar i tvistemål med en leverantör av te.x tjänster eller om jag köper materialla ting. Är jag missnöjd så låter jag dom veta det och förklarar på ett sätt hur jag upplever detta och vad det minsta jag förväntar mig att dom faktiskt gör för mig som kund. I annat fall går jag vidare med ärendet.

Jag hoppas att TS inte viker ner sig och ger upp denna kamp. Det hela är inte enbart en kamp för hans personliga upprättelse utan en symbolisk kamp för oss alla som blivit illa behandlade av företag som vill slippa ta sitt kundansvar. Detta gäller givetvis inte bara MC firmor, finns massor med andra branscher där beteendet är precis likadant.

Jag vet inte om det stämmer med garantiärenden på MC men jag fick höra av en kompis i helgen att motorföretag (Bil, mc, skoter etc) tjänar mycket sämre på garantijobben eftersom man har en lägre timmpenning (fastlagt pris av GA) än när dom utför ett vanligt service - reparbete (ej garantijobb).

I dessa tider med högre arbetslöshet, försämrad ekonomi för hushållen och en oviss framtid för många med jobb (och ekonomi) borde varje kund som köper en nya maskin fan adlas av säljande företag. Det är trots allt kunderna som ser till att företagets personal har mat på bordet, kläder på kroppen och pengar till räkningshögen i slutet av varje månad.

Men det är som en kollega brukar säga om folk som inte kan utföra sitt jobb eller han anser är helt oduliga. "Ge dom för fan medborgarbidrag" :)

Lycka till med din fortsatta kamp. Håll oss gärna uppdaterad.

Edit: stavel
 
Last edited:

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
I bilbranchen finns det speciella garantitider som man får betalt efter.Dom är i regel väldigt snålt tilltagna,men det är tyvärr något man får leva med.Och om man visar att man är snabb med garantier och verkligen tar hand om sina kunder och hjälper dom,så ger det massor tillbaks i form av återkommande kunder och nya kunder som hört om hur bra just det stället är,det är så företagen måste agera för att kunna överleva.Så även om man inte får så bra betalt av generalagenten/fabrikanten,så jämnar det nog ut sig ändå i slutändan om man sköter sina kort rätt.Tyvärr finns det för många "surkukar" i just fordonsbranchen som beter sig just som dom i Haninge,men det slår tillbaks på dom själva förr eller senare.
 

Instant-Suicide

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Nej, tyvärr ingen i år
Åk dit personligen och säg att du SKA träffa chefen, var upprörd, men oerhört saklig och ödmjuk.
Låt inte svinen klämma dig.

Jag hade åkt dit direkt och frågat vad i hela helvete tomtarna sysslar med, samtidigt varit mycket saklig, trevlig och rak på sak, och tagit ett snack med chefen, någon annan metod finns inte. Jag kan bara säga -VÄGRA att ge dig!
Låt dig inte bli lurad!
 
Last edited:

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Lycka till! Jag har bråkat med Yamaha sedan förra sommaren. Köpte en Superjet 701 och blev förvånad när jag upptäckte att det inte sitter rostfri impeller i den. En av punkterna för uppgraderingarna på 08:eek:rna är just att den ska ha rostfri impeller från fabrik.

När man ringer Yamaha Sverige är det INGEN som vet vad jag pratar om, blir bara hänvisad till olika personer hela tiden.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Läst halva tråden och det räckte för mig, ALDRIG Yamaha för mig säger jag bara eller en svensksåld hoj. Ska de pyssla med sådant skit importerar jag hellre!
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Massor av bra text...

Jag vet inte om det stämmer med garantiärenden på MC men jag fick höra av en kompis i helgen att motorföretag (Bil, mc, skoter etc) tjänar mycket sämre på garantijobben eftersom man har en lägre timmpenning (fastlagt pris av GA) än när dom utför ett vanligt service - reparbete (ej garantijobb).
Detta är sant, antingen så täcker timpengen bara timkostnaden eller så är det som Suzukimogge säger, de garantitider som man får betalt efter är i regel väldigt snålt tilltagna. Men detta är inte konsumentens problem utan en deal mellan generalagenten och ÅF.

Det inte många ÅF har fattat är att om det är NÅGOT vi som konsumenter inte accepterar (och inte ska acceptera) så är det slir när det gäller garantiärenden. "Märket", i detta fallet Yamaha, garanterar ju att hojen man köpt fungerar och om den inte gör det så skall detta åtgärdas asap. Detta används som ett försäljningsargument. Att inte stå upp till detta tycker jag är samma sak som att ljuga om prestanda elle utrusningsnivå.

Häng ut alla ÅF / generalagenter som beter sig så här. Det är ren konsumentupplysning och förhoppningsvis slipper andra att dabbas av samma sak.

@ TS, många här på SH står bakom dig och vi kommer inte att handla en skruv eller ett MC tillbehör av Yamaha förrän dom har ändrat sitt beteende.
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Oerhört trist läsning. Man trodde ju i sin enfald att Yamaha skulle bemöta sina kunder bättre än såhär. Skulle vara oerhört intressant att få höra en förklaring från deras sida.

Jag ska köpa ny hoj, och kan efter denna tråden göra valet enklare. Det blir INTE Yamaha!

Hoppas TS står på sig, och att det löser sig på ett "snabbt" och smidigt sätt.
 

RC

-
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
-
Vill först säga att det är klart att du hamnat i skiten för något som inte är ditt fel. Men mer kompensation än vad som nu erbjuds är nog svårt att få.

Angående din försäkringskostnad så är det väl en helårsförsäkring annars hade du själv ändrat gällande tid på den. Dvs. någon merkostnad har du inte fått p.g.a. försäkringen.

Angående amortering så är ju det trots allt en avbetalning som du behövt göra ändå d.v.s ingen merkostnad.

Det besked om ersättning är nog det bästa du kan få i nuläget. Sen inte för att tracka ner på dig men hade du förväntat dig superservice om du lämnar in hojen på ett annat ställe än där du köpt den? Hade du lämnat den där du köpt den hade du nog varit en lycklig man nuförtiden.

Jag tycker poängen är att TS inte haft möjlighet att få valuta för amortering/försäkringspengarna.
Att han hade haft kostnaden ändå är ju självklart.
Jag tycker fortfarande att ersättningskraven från TS är väldigt blygsamma. Mycket illa av Yamaha att sköta ärendet på detta sätt. Varför inte bara erkänna att detta gick åt skogen och ersätta enligt kraven fullt ut? Kortsiktigt tänkande tycker jag om det inte är så att varenda ny R1 måste in på garantiåtgärd:va:D
 

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
lång men bra text...
Edit: stavel

Tack för omdömet,
Jag själv har alltid på något sätt jobbat väldigt nära mina kunder, har både haft eget och högre chefstjänster i diverse branscher.

Jag har varit saklig,lugn och trevlig mot alla berörda. Trodde att det skulle vara ett bättre sätt då jag inte ser någon anledning till att man ska bete sig som en idiot, även om jag inte skulle bli speciellt ledsen om Lelles Mc råkade sprängas!

Nyckeln till framgång är MYCKET enkel!! Tjafsa inte med dina kunder oavsett vems fel det är. Jag kan inte förstå hur en VD på Yamaha Scandinavia inte ser problematiken och omedelbart åtgärdar problemet generöst, och skriver ett inlägg här där han beklagar det inträffade. Dom måste väl ändå förstå att detta inte är bra PR! Man behöver knappast vara PR konsult för att fatta att detta kostar så mycket mer än man kan ana, undrar bara hur många som tvekat till köp efter denna tråd?
Spelar ingen roll vem som gjort vad! lös bara problemet!

Alla kan misslyckas med saker och ting, men huvudsaken är att inte göra misslyckandet till ett misslyckande.

Köp en Kawasaki!!

Blir Honda! :)

Oerhört trist läsning. Man trodde ju i sin enfald att Yamaha skulle bemöta sina kunder bättre än såhär. Skulle vara oerhört intressant att få höra en förklaring från deras sida.

Jag ska köpa ny hoj, och kan efter denna tråden göra valet enklare. Det blir INTE Yamaha!

Hoppas TS står på sig, och att det löser sig på ett "snabbt" och smidigt sätt.


Jag trodde aldrig att Servicechefen för MC Sverige skulle ljuga!!!
Har inte förknippat yamaha med vimpelhandlare förut men nu!!
Var hittar man sin personal??
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Vill bara påpeka att det där svineriet med garantierna och var garantiärenden ska utföras inte var unikt i det här fallet. Jag fick åka ner till Biscaya Racing i GBG för att byta en tank på ett Monster RS jag köpte där....Ducati Sthlm ville inte befatta sig med det eftersom jag inte köpt hojen hos de. De ville inte ens byta tanken om ÅF´en fr Gbg skulle skicka upp den....Snällt åker jag ner till Gbg för tankbyte och sen hem igen...Svineri ? Japp...det tyckte även min handlare i Gbg. Antagligen var det en bestraffning det rörde sig om. Nu har jag iof fått hjälp av Ital Bike som ju ligger mycket närmare med andra garantiärenden trots att jag inte köpt de aktuella hojarna hos de. Eloge till en utmärkt ÅF.

Jag trodde i min enfald att den garanti Ducati (och Yama i det här fallet) lämnar lämnas av Ducati (och Yama) och inte av en ÅF. Jag vete fan hur det egentligen ligger till men det verkar helsjukt att en garanti skulle vara ett kontrakt mellan mig och en återförsäljare och inte mellan mig och tillverkaren som ALLA aukt verkstäder / ÅF ska rätta sig efter. Å andra sidan kan de ju utan risk skicka en åt helvete genom att säga "lång väntettid"...trots att man inte kommer in med en rasad motor som ska byggas upp som garantiärende mitt i säsongen...Sketen sensor..tankbyte kan ta 4 veckor bara för att markera "har du inte köpt här, kan du dra".

Jag köpte min bil direkt från Gen agenten för Europa från Holland. Garantin aktiverades utan problem och lyktproblem åtgärdades utan ett ord av Furstenhoff Subaru här i Sthlm...så det beror nog på attityd, hur seriös man är som handlare men också tror jag mycket på vilken syn tillverkaren har på kunden och affär.

Frågan är i det här fallet om Yamaha i Sverige agerar på detta vis på egen hand, eller om svineriet är sanktionerat av Yamaha Europa genom något slags policy. Undrar vad Yamaha på HQ eller åtm i Europa skulle säga om detta.

Vilken blåsning det måste vara om man köper sig en knarr som ny i Europa och sedan måste ner till Tyskland för att byta sensor eller tank...
 
Last edited:

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
Vill bara påpeka att det där svineriet med garantierna och var garantiärenden ska utföras inte var unikt i det här fallet. Jag fick åka ner till Biscaya Racing i GBG för att byta en tank på ett Monster RS jag köpte där....Ducati Sthlm ville inte befatta sig med det eftersom jag inte köpt hojen hos de. De ville inte ens byta tanken om ÅF´en fr Gbg skulle skicka upp den....Snällt åker jag ner till Gbg för tankbyte och sen hem igen...Svineri ? Japp...det tyckte även min handlare i Gbg. Antagligen var det en bestraffning det rörde sig om. Nu har jag iof fått hjälp av Ital Bike som ju ligger mycket närmare med andra garantiärenden trots att jag inte köpt de aktuella hojarna hos de. Eloge till en utmärkt ÅF.

Jag trodde i min enfald att den garanti Ducati (och Yama i det här fallet) lämnar lämnas av Ducati (och Yama) och inte av en ÅF. Jag vete fan hur det egentligen ligger till men det verkar helsjukt att en garanti skulle vara ett kontrakt mellan mig och en återförsäljare och inte mellan mig och tillverkaren som ALLA aukt verkstäder / ÅF ska rätta sig efter. Å andra sidan kan de ju utan risk skicka en åt helvete genom att säga "lång väntettid"...trots att man inte kommer in med en rasad motor som ska byggas upp som garantiärende mitt i säsongen...Sketen sensor..tankbyte kan ta 4 veckor bara för att markera "har du inte köpt här, kan du dra".

Jag köpte min bil direkt från Gen agenten för Europa från Holland. Garantin aktiverades utan problem och lyktproblem åtgärdades utan ett ord av Furstenhoff Subaru här i Sthlm...så det beror nog på attityd, hur seriös man är som handlare men också tror jag mycket på vilken syn tillverkaren har på kunden och affär.

Frågan är i det här fallet om Yamaha i Sverige agerar på detta vis på egen hand, eller om svineriet är sanktionerat av Yamaha Europa genom något slags policy. Undrar vad Yamaha på HQ eller åtm i Europa skulle säga om detta.

Vilken blåsning det måste vara om man köper sig en knarr som ny i Europa och sedan måste ner till Tyskland för att byta sensor eller tank...

Jävlar vad vansinnig jag skulle bli!, dom får inte göra så enligt lag, du hade vunnit utan problem. Men det är viktigt att sådant blir offentliggjort, Ducati är inte direkt storsäljare och tror inte att dom har råd att bete sig på det sättet...

Jag kommer att kontakta Yamaha Europa, och kommer även att försöka kontakta Yamaha Japan. Övertygad om att dom vill veta, det spelar ingen roll hur fina mc man tar fram om återförsäljarna är inkompetenta, och generalagenten inte kan agera korrekt. Jag vill inte sluta köra Yamaha för att det inte finns proffsiga handlare.

Vi måste bli bättre på att säga ifrån och visa missnöje när det inte fungerar, vi betalar för att köra mc!! vi har inte fått dom gratis, och underhållet är knappast gratis!
 

Turbo_Porse

Porsche
Gick med
8 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 2007 blackdevil
Har du kvar dina svar från Yamaha? isåfall kan du väl lägga ut dem så man kan läsa hur dom svarat dig!
 

universe777

See you in hell don't be late.
Gick med
28 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2000, Triumph Legend 900 *SÅLD* 2008, Kawasaki ER6F *SÅLD* BMW K1100LT 1999 BMW S1000RR 2010
Detta är helt klart skandal.
Jobbar själv i bilbranschen med att se till att bilar blir tillverkade, men det spelar ju ingen roll om man tillverkar världens bästa bilar & motorcyklar om
säljarna inte gör sitt jobb.
Tycker inte att det är något fel att du ringer generalagenten för Yamaha när
du inte är nöjd med de svar du får från lelles eller YC.
Då är det upp till generalagenten att sträcka upp försäljaren....

Har själv haft flera hyundai bilar och när jag hade en fråga som inte hyundai
säljarna själva kunde svara på så fick jag hjälp av dem att kontakta generalagenten som var supertrevlig och svarade gärna på mina frågor.
Det är att vara serviceminded. Att det genomsyrar en hel organisation att
man är trevlig från toppen och neråt.

DVS är generalagenten och serviceansvarig trevliga och vet vad som gäller
och sprider en kultur.
Om chefen är kass som skall föregå med gott exempel kan man inte förvänta sig att undersåtarna är det.

Hoppas allt löser sig
 

danpal

Ny medlem
Gick med
30 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
R1
Tack för beröm

Hej alla

Som en del av er vet så jobbar jag på Yamahacenter i HBG.

Och även om det är trist att läsa om hur visa saker blivit hanterat av andra så är det JÄKLIGT skoj att läsa era omdömme om hos här nere.
Vi tar åt oss och njuter :)

Denna våren har varit lååångt över vår förväntan med tanke på vilka tider vi är i vilket har resulterat i att även vi har haft lite för lång tid på service eller reperation. Vissa av våra gubbar har haft upp till 16timmar inbokade varje dag i verkstaden! Detta för att vi i största möjliga mån ska kunna serva er våra kunder så bra som vi kan och orkar med.

Jag kan ha viss förståelse för vad som hänt med detta ärende som denna tråd gäller. Är trots allt så att de kunder vi har som köper en mc av oss får så klart prio 1 när något händer.!!
Detta gäller så klart även andra handlare att de gör samma.
Så även om ni har full garanti är det så klart alltid bäst att vända er till det ställe där ni köpt er hoj.
Detta innebär så klart inte att ni inte ska få bra service eller ett bra bemötande!!!!
Men man får vara beredd att handlarna tar sina egna kunder först. Och tyvärr är det vid högsäsong inte ovanligt med upp till 4 veckors väntetid vilket är inte bra men det är bara under en kort tid vi har denna rusing för att sedan vara på mer normal nivå.

Jag kan inte och vill inte försvara ett dåligt bemötande från andra men finns många underliggande orsaker som kan göra att det blir en konflikt tyvärr.

Men i vilket fall som är det roligt för oss här i Helsingborg att läsa att de flesta är nöjda med oss. Vi gör vad vi kan och är det något så får ni gärna höra av er oavsett om det är positivt eller negativt, Annars kan vi inte bli bättre.
'
Tack

Daniel Palmqvist
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top