sportbilsentusi
Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Engelsmän är duktiga på att misslyckas med allt avseende bilar.Det engelsmännen misslyckats med var att lacka ordentligt så det började rosta ovanpå tröskeln efter tre månader.
Engelsmän är duktiga på att misslyckas med allt avseende bilar.Det engelsmännen misslyckats med var att lacka ordentligt så det började rosta ovanpå tröskeln efter tre månader.
Hade en Daimler XJ40 -92 i åtta år. En av de bästa bilar jag ägt. Ibland får de till det.Engelsmän är duktiga på att misslyckas med allt avseende bilar.
Jag gillar min MGF trots att den inte är perfekt.Engelsmän är duktiga på att misslyckas med allt avseende bilar.
Above my pay gradeBenz W212 (S212), facelift. Endera 350cdi eller E63. Någon som har-haft?
Volvo XC 90.Jag drömmer om en backup bil som man kan köpa nu och bli gammal med.
Vad ska man ha i mellanklass, fossil, kombi, lite premium, kvalitet som fungerar om 20-40 år också?
Den kan gärna redan vara lite gammal.
Funderar på en storlek mindre men ja, bra tips.Volvo XC 90.
Inget dumt förslag alls. Gärna T6, undervärderad och bekväm bil.Volvo XC 90.
Lågmilad 245-a måste ju vara gjuten. Den lär funka i 40 år.Funderar på en storlek mindre men ja, bra tips.
Jag vill inte ha med Volvo att göra sedan de blev kinesiska så då är det -2009 som gäller
Bra, japansk SUV är rätt. Jag hade en CRV i många år.Lågmilad 245-a måste ju vara gjuten. Den lär funka i 40 år.
Men jag gissar att du vill ha en något modernare bil. Tyvärr är det ju lite svårt med "problemfritt" om du vill upp i premiumklassen MEN där kommer Lexus-SUVarna in.
Håller du rosten borta och servar är det grönt. Mycket bra kvalitet, bekvämt, inget som fallerar. RX450h tex.
Kul, jag jobbade med Honda när CRV kom, blev väldigt poppis och var riktigt bra.Jag hade en CRV i många år.
Vad är budget på denna bil?Above my pay grade
Med god kännedom inifrån så kan jag inte rekommendera produkter från de åren Ford var ägare. Efter kineserna blev bilarna bättre. Att du kan ha åsikter om kinesiskt ägande förstår jag (och sympatiserar med - mer och mer)Funderar på en storlek mindre men ja, bra tips.
Jag vill inte ha med Volvo att göra sedan de blev kinesiska så då är det -2009 som gäller
Jag har inte hört något negativt om Volvo kvalitet under de ca 15 åren förut.Med god kännedom inifrån så kan jag inte rekommendera produkter från de åren Ford var ägare. Efter kineserna blev bilarna bättre. Att du kan ha åsikter om kinesiskt ägande förstår jag (och sympatiserar med - mer och mer)
Svärmor har en sådan så det går bort big time. Plus att den är för lång och traktorlik.Vad är budget på denna bil?
Billigare och minst lika tillförlitlig samt givetvis lägre driftskostnader;
Mercedes S212 220d
Edit: nog den sista Benz med långlivsuthållighet
Det bästa är att det finns en old school verkstad där innehavaren röker och svär men gör allt man kan förvänta, inklusive letar begagnade delar och är allmänt schysst.Kul, jag jobbade med Honda när CRV kom, blev väldigt poppis och var riktigt bra.
Står för "Compact Recreation Vehicle"
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |