fan kolla på lite boxning me dig eller nåt så förstår du
man säger så...
vad har du för längd o vikt...
ok
174-5, 63kilo
Den är tajt o skön i armarna. Lite mer luft i övriga kroppen. Säg till ifall du behöver mått på jackan etc
fan kolla på lite boxning me dig eller nåt så förstår du
man säger så...
vad har du för längd o vikt...
ok
174-5, 63kilo
Den är tajt o skön i armarna. Lite mer luft i övriga kroppen. Säg till ifall du behöver mått på jackan etc
Fick just ett mail om att mina prylar just blir skickade. Tog 2 veckor. Hur pass lång tid tar frakten till sverige?
Som med många andra i denna tråden som inte vet vart grejerna är, så är nog dvaret att just det du beställt inte finns i lager för tillfället. Annars skickar de lagervaror väldigt snabbt! Och RING! till dem istället, bästa alternativetJa du...
Jag har väntat 3 veckor nu. Inte ett ljud från dem.. Har använt deras kontaktformulär för att fråga om ordern. Inte ett svar... Varför ens erbjuda den tjänsten.
Bara glad att man inte har betalat ngt i förväg. Skiter snart i dem och tar prylarna på annat håll.
Antingen är gubbarna ute o kör som fan, eller så är de helt enkelt jävligt upptagna..
Vill ni ha grejjer snabbt så kan jag inte rekommendera fcM.
//T
Fick ett samtal ifrån FC-Moto där de förklarade att Alpinestar i Italien inte har skickat iväg stövlarna (SMX Plus) men ifall jag valde SMX-R så skulle ordern gå iväg på engång så nu är det äntligen på väg!
Jag beställde min SMX-Plus 4/3 och FC-Moto har inte fått in stövlarna ifrån generalagenten, därför har inte dina stövlar dykt upp.Väntat på mina SMX-Plus sen den 18/3 (känns som otroligt lång tid).. Har mailat ett par gånger och ringt under dagen, men får inget svar hos dom. Fick mitt ställ för snart 2 veckor sen och då sa UPS att stövlarna levereras fraktfritt sen.. Men man orkar ju inte vänta i evigheter.. Sa dom alltså att det bara gällde dom stövlarna? Hur länge sen var det du beställde dom?
Jag beställde min SMX-Plus 4/3 och FC-Moto har inte fått in stövlarna ifrån generalagenten, därför har inte dina stövlar dykt upp.
Jag frågade men de hade inte en aning, allt mellan 1v och 2mån sa de.Dom sa ingenting till dig om hur lång tid det skulle ta, om du valt att vänta på dom?
Vad är det egentligen för nummer som gäller till fc-moto? Har testat båda numren i den här tråden men ingen som vill svara trots ihärdiga försök..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|