Fick mina grejor idag, grymt snabbt. Ett stort jävla minus till UPS bara.
Jag satte upp en lapp på dörren innan jag gick till jobbet där det framgick att ringklockan var sönder och att de skulle ringa mig. Jag satt på jobbet o spårade paketet så helt plötsligt stod det Levererat och på namn som skrivit under stod det Svensson (figurerat namn, var iaf inte mitt efternamn). Jag blev förvånad som fan men tänkte att det måste va fel. Jag bestämde mig dock att ringa UPS eftersom jag var så nyfiken.
När jag kom fram visade det sig att det stämde. Jag frågade då vem Svensson var och kvinnan kunde inte säga utan frågade om det kan ha varit någon granne. Jag sa att jag skulle kolla upp det och återkomma. Efter att kollat på hitta.se visade det sig att det var en granne jag aldrig talat med. Liksom va fan, de kan väl inte lämna saker till nån man inte har en aning om vem det är?? Min tjej var hemma men hade inte märkt något o ingen hade ringt. När jag kom hem låg det en lapp i lådan att de hade lämnat sakerna till min granne så jag gick dit o då stod sakerna på hennes altan så vem som helst skulle kunnat ta dem. Vi bor dessutom i ett tvivelaktigt område och grejorna var ju köpta för knappt 8000.
Nu löste det sig, men kasst att de inte ringde och bara lämnade sakerna till en främling. Var sugen på att fråga henne om vi skulle säga att grejorna var borta bara för att UPS skulle få skit, men nä, orka. Kul om det varit en granne som öppnat allt o hittat en massa dildos eller skit. Alltså vafan va sur man blev iaf. Nä, UPS kan brinna i helvetet.