Kawwa
Sporthojsnörd
hjelmfrillan skrev:undrar om spökhönset någonsin ängnat en tanke åt spikmattor å liknande![]()
Hur menar du ?

"Dom" får inte lägga spikmattor mot tvåhjulingar för trafikbrott !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hjelmfrillan skrev:undrar om spökhönset någonsin ängnat en tanke åt spikmattor å liknande![]()
Galne Dansken skrev:Ett litet tips; SMC Uppsala har varje måndagblablablabluttenblä
Kawwa skrev:Hur menar du ?![]()
ja de var det han skrev högst uppmb skrev:3 papp böter, 4 månader utan kk, förlust av rätt att köra skoter, problem med jobbet... Det vår hårt straff för att ha lättat på framhjulet ifrån asfalten.
hjelmfrillan skrev:nej men han kan ju å andra sidan ha otur å hamna mitt i en sådan dära rymlingfrånkumlajakt, sticker han(högre väsen) då så ritar la insats-styrkan smilie-gubbar på hans ryggtavla![]()
Det fick "dom" 1992 iaf,råkade själv ut för det nämligen,finns dom att läsa om du inte tror mig,visserligen jagade dom en finskreggad susuki efter ett rån,men jag hade svensk plåt o körde bara för fort till en början.Efter ett tags jakt på E18 så stod en skylt uppställd som varnade för spikmatta om 1 km.Kawwa skrev:Hur menar du ?![]()
ktmjacke skrev:Det fick "dom" 1992 iaf,råkade själv ut för det nämligen,finns dom att läsa om du inte tror mig,visserligen jagade dom en finskreggad susuki efter ett rån,men jag hade svensk plåt o körde bara för fort till en början.Efter ett tags jakt på E18 så stod en skylt uppställd som varnade för spikmatta om 1 km.
He he he,nej tvärtom,jag lärde mig läxan o stannar hellre o tar straffet via länsstyrelsen på en gång istället,förra ggn blev det både fängelse o indraget körkort för gott av länsstyrelsen som en liten bonus ett halvår senare.Åkte sen på grov olovlig 2 ggr o fick ett smärre helvete att få en lämp,först i våras lyckades jag få lämp o kunna ta om mina kk.Så ska man bränna ifrån snuten ska man nog va bra säker på att hinna undan oxå,inte sitta på en europaväg utan en enda avfart på 2 mil som jag gjorde.sweborn skrev:Är det därför du kör KTM nu, så du kan dra ut i spenaten när de skyltarna dyker upp?![]()
Dessutom har man signat sig för en RC8 så fort dom behagar dyka upp i sverige,så nu börjar väl helvetet igensweborn skrev:Är det därför du kör KTM nu, så du kan dra ut i spenaten när de skyltarna dyker upp?![]()
ktmjacke skrev:He he he,nej tvärtom,jag lärde mig läxan o stannar hellre o tar straffet via länsstyrelsen på en gång istället,förra ggn blev det både fängelse o indraget körkort för gott av länsstyrelsen som en liten bonus ett halvår senare.Åkte sen på grov olovlig 2 ggr o fick ett smärre helvete att få en lämp,först i våras lyckades jag få lämp o kunna ta om mina kk.Så ska man bränna ifrån snuten ska man nog va bra säker på att hinna undan oxå,inte sitta på en europaväg utan en enda avfart på 2 mil som jag gjorde.![]()
Nää,jag tror nog att jag har lekt av mig det värsta jag oxå,dessutom har jag ingen längtan efter att vara värst o snabbast heller,numer är man mest glad om det går en säsong där man slipper vara gipsadsweborn skrev:Förstår. Har inte själv haft problem med lämp o dyl (eller sådana straff) men har ändå inget mellan benen som går så fort att det blir sådana problem. Fast det är mer av självbevarelsedrift.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning