Vackra kvinnor

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Bikerbitch skrev:
'snyft' det är nästan så att man blir avis att man inte föddes till kille. Då hade jag hetat Mikael (enligt mina föräldrar) och hade fått sitta o runka till snygga tjejer som jag bara kan drömma om.
Tjejer är ju mkt vackrare än killar :fakta

Skatta er lyckliga pojkar ;)

Så sant :D
Tjejer är ju igenkligen ganska konstiga som tänder på en kille,
att välja en hårig ofta ganska skrovlig sak före en (oftast) hårlös len och fin liten pryl :D
Att det finns lesbiska är väll som sagt inte så konstigt ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Grabbar. läs mitt inlägg med en nypa ironi.
Jag skulle aldrig ligga o onanera med en bild utav en snygg tjej framför mig. Jag tänder helt enkelt inte på dom. Dock tycker jag att tjejer är mycket snyggare då vi har mer mjuka kurvor osv.

Mitt inlägg fick det väl att låta som att jag absolut inte tänder på killar. Menade bara att ni har det bra, för hur ofta får BB titta i tidningar där det finns halvnakna, stylade, retusherade män som visar schnasen?

Aldrig.. 'suck' :rolleyes:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
bebbe skrev:
Så sant :D
Tjejer är ju igenkligen ganska konstiga som tänder på en kille,
att välja en hårig ofta ganska skrovlig sak före en (oftast) hårlös len och fin liten pryl :D
Att det finns lesbiska är väll som sagt inte så konstigt ;)

Hår är det absolut coolaste som finns. Jag skulle också vilja ha håriga armar, ben och bringa. Och skägg! Tänk vad mycket man kan göra med det! Dessutom skulle jag vilja kunna olla grejer. Det verkar kul.

Tydligen har både jag och Jannica någon slags penisavund. Undras om det är vanligt.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jenny- Vi får operera om oss. För snopp får vi ju i oss ändå ;)

Nu har jag i stort sett tittat på damerna som fann på Café och kommer fram till följande:
1.Hur många är egentligen retusherade? Vissa kan verkligen inte se ut sådär i verkliga livet!
2. Damerna har väldigt fina kroppar. Men jag såg knappt någon som var snygg i fejan. Gjorde ni?
3. Det finns väldigt mkt damer som är modeller. Jag orkar verkligen inte konkurrera emot detta så jag fortsätter min karriär som en frispråkig, pratsam, snuskig BB.

Öh. en nyfiken fråga till. Vad tycker ni om silikon?
Skall tjejer försöka älska sin kroppar såsom gud gav dom eller pynta 35000:- för ett par större lökar?

Ang hårighet på män som någon nämnde. För min del så ska man väl inte se ut som en grottmänniska o främst då nere vid scnhasen. Men att kapa allt får man välja själv.
Det gamla dängan " Det är lättare att vara kille, dom slipper raka sig så mycket" kan vi kasta i en soptunna.
Man väljer ju själv om man vill raka sig eller inte.... ?!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
CayLe skrev:
Nu va du snuskig, SÅNT VILL VI INTE SE! :)

Men det vill jag se. Och jag får aldrig göra det heller. Dvs i tidningar.
Det säljs ju mer tidingar med nakna damer samt att det inom motorvärlden där det vimlar av parpaflax damer o porriga töser vid bilmontrar säljs mer bilar o mc till just grabbar..

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Macho Woman skrev:
Hår är det absolut coolaste som finns. Jag skulle också vilja ha håriga armar, ben och bringa. Och skägg! Tänk vad mycket man kan göra med det! Dessutom skulle jag vilja kunna olla grejer. Det verkar kul.

Tydligen har både jag och Jannica någon slags penisavund. Undras om det är vanligt.

Det med hår kanske kan verka kul, tänk rakning, varmt, fan man kan ju inte ens sätta sig på en cykelsadel utan att bli luggad :rolleyes:

Olla därimot är väll OK :D Men det är väll visserligen det andra med :rodnar

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Bikerbitch skrev:
Jenny- Vi får operera om oss. För snopp får vi ju i oss ändå ;)

Nu har jag i stort sett tittat på damerna som fann på Café och kommer fram till följande:
1.Hur många är egentligen retusherade? Vissa kan verkligen inte se ut sådär i verkliga livet!
2. Damerna har väldigt fina kroppar. Men jag såg knappt någon som var snygg i fejan. Gjorde ni?
3. Det finns väldigt mkt damer som är modeller. Jag orkar verkligen inte konkurrera emot detta så jag fortsätter min karriär som en frispråkig, pratsam, snuskig BB.

Skall tjejer försöka älska sin kroppar såsom gud gav dom eller pynta 35000:- för ett par större lökar?

Ang hårighet på män som någon nämnde. För min del så ska man väl inte se ut som en grottmänniska o främst då nere vid scnhasen. Men att kapa allt får man välja själv.
Det gamla dängan " Det är lättare att vara kille, dom slipper raka sig så mycket" kan vi kasta i en soptunna.
Man väljer ju själv om man vill raka sig eller inte.... ?!

om min tjej väljer att skaffa sillisar så kan jag nog vara med att pröjsa lite... jamena .. man betalar ju mycket i försäkring för att ha kul på hojen så varför inte betala mycket när man vill ha roligt hemma åxå :crash

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
DwD skrev:
om min tjej väljer att skaffa sillisar så kan jag nog vara med att pröjsa lite... jamena .. man betalar ju mycket i försäkring för att ha kul på hojen så varför inte betala mycket när man vill ha roligt hemma åxå :crash

Snällt tänkt. Men det kan ju inte vara mysigt att sprätta upp tutten flera gånger för att byta inlägg. huvva.
Snart går väl folk till kirurgen för att byta utseende helt.
Skulle din flicka vilja ha silikon kan du ju försöka peppa henne att tycka om sin kropp istället. Man skall vara snäll. Annars kanske man får nån fin kommentar om silkion i schnasen? ;)

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Bikerbitch skrev:
Men det vill jag se. Och jag får aldrig göra det heller. Dvs i tidningar.
Det säljs ju mer tidingar med nakna damer samt att det inom motorvärlden där det vimlar av parpaflax damer o porriga töser vid bilmontrar säljs mer bilar o mc till just grabbar..

Men herregud, det måste väl finnas hur mycker som helst om du verkligen var intresserad. Vart vill du komma? Själv är jag måttligt road av porrtidningar men antar att det kanske har lite med åldern att göra.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Valen skrev:
Men herregud, det måste väl finnas hur mycker som helst om du verkligen var intresserad. Vart vill du komma? Själv är jag måttligt road av porrtidningar men antar att det kanske har lite med åldern att göra.

Vart jag vill komma, fin fråga. Jag kommer nog i sängen tack.
Skämt åsido. Det känns som att idealen pockar på.
Det finns väldigt mycket för killar och mindre för tjejer.
Jag har aldrig sett en tidning med snygga killar stå i tidningsstället på ICA...
Vi snackar inte porrtidningar här. Det finns tidingar med fina bilder i och inte när någon gammal halvdöing till gubbe får till det med 2 vackra tjejer. Sånt är jag inte ett dugg intresserad av. Det är äckligt.

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Snällt tänkt. Men det kan ju inte vara mysigt att sprätta upp tutten flera gånger för att byta inlägg. huvva.
Snart går väl folk till kirurgen för att byta utseende helt.
Skulle din flicka vilja ha silikon kan du ju försöka peppa henne att tycka om sin kropp istället. Man skall vara snäll. Annars kanske man får nån fin kommentar om silkion i schnasen? ;)

jo .. som sagt hennes val..
men du .. det är inte samma sak som förut på 70-90 talet..det är silikon gele nu som inte kan sippra ut eller dylikt och sedan så måste det ju inte vara så stora så man måste ta ut dom..
C-D kupa är perfekt.. ej större... :bow

silikon i snasen,, njaaa .. men vem vet om 10år =) ..
tjejerna får ju ont redan av storeleken :rodnar

kul att se en tjej på mc forumet.. .hoppas du inte tycker vi är för grova ibland =)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
DwD skrev:
jo .. som sagt hennes val..
men du .. det är inte samma sak som förut på 70-90 talet..det är silikon gele nu som inte kan sippra ut eller dylikt och sedan så måste det ju inte vara så stora så man måste ta ut dom..
C-D kupa är perfekt.. ej större... :bow

kul att se en tjej på mc forumet.. .hoppas du inte tycker vi är för grova ibland =)

Hum, nåväl. Jag är inte så väl uppdaterad inom silikonområdet.
C-D kupa. Ja det är vad man själv går o slänger runt med.
Skillnaden är ju att har man silikon blir det mycket fastare..
Jag tycker det är fint med fasta lökar. Men snackar vi bomber a lá Nicole Smith så vill man nästan :zpy

Haha, tjejerna? Avslöjad grabben

Jag har vart med i denna bransch länge så inte tycker jag ni är grova. Alla har ju rätt att vädra sin åsikt :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tuttar utan "bigborekit" är trevligast, men smaken är som baken :fakta :fakta :fakta

Bikerbitch skrev:
Hum, nåväl. Jag är inte så väl uppdaterad inom silikonområdet.
C-D kupa. Ja det är vad man själv går o slänger runt med.
Skillnaden är ju att har man silikon blir det mycket fastare..
Jag tycker det är fint med fasta lökar. Men snackar vi bomber a lá Nicole Smith så vill man nästan :zpy

Haha, tjejerna? Avslöjad grabben

Jag har vart med i denna bransch länge så inte tycker jag ni är grova. Alla har ju rätt att vädra sin åsikt :tummenupp

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
J.Lo skulle väl gå ner... :tummenupp Hon är riktigt vacker...
Många av de andra flickorna med... porriga flickor, svartsminkat och blont hår... :tummenupp :fakta
Men silikon går bort....

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Bikerbitch skrev:

Silikon är skabbit!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
DwD skrev:

Hmm... är det nu det luktar lite skryt... ;)

Eftersom stoleken HAR betydelse... så få du väl se till att tjejerna är "beredda"... :D

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
som vanligt .. går inte att vinna mot tjejer. :bow .. och gör man det, så får man sig inget! :fakta

fan va sköööönt me fredag.,
tycker dock jag är ensam med hoj på vägarna... var är alla???

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum