Vackra kvinnor

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
DwD skrev:
som vanligt .. går inte att vinna mot tjejer. :bow .. och gör man det, så får man sig inget! :fakta

fan va sköööönt me fredag.,
tycker dock jag är ensam med hoj på vägarna... var är alla???

vi ska köra lite imorrn o på söndag.. måste dock jobba först... :zpy

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Jenny- Vi får operera om oss. För snopp får vi ju i oss ändå ;)

Nu har jag i stort sett tittat på damerna som fann på Café och kommer fram till följande:
1.Hur många är egentligen retusherade? Vissa kan verkligen inte se ut sådär i verkliga livet!
2. Damerna har väldigt fina kroppar. Men jag såg knappt någon som var snygg i fejan. Gjorde ni?
3. Det finns väldigt mkt damer som är modeller. Jag orkar verkligen inte konkurrera emot detta så jag fortsätter min karriär som en frispråkig, pratsam, snuskig BB.

Öh. en nyfiken fråga till. Vad tycker ni om silikon?
Skall tjejer försöka älska sin kroppar såsom gud gav dom eller pynta 35000:- för ett par större lökar?

Ang hårighet på män som någon nämnde. För min del så ska man väl inte se ut som en grottmänniska o främst då nere vid scnhasen. Men att kapa allt får man välja själv.
Det gamla dängan " Det är lättare att vara kille, dom slipper raka sig så mycket" kan vi kasta i en soptunna.
Man väljer ju själv om man vill raka sig eller inte.... ?!

1. Varför skulle dom vara retusherade? Dom ser bra ut, det är därför dom är med i tidningen och inte andra fula tjejer. Dom riktigt snygga kommer med, dom mindre snygga och dom fula får inte vara med i tidningen. Det är fakta. Vem köper en tidning när det är en ful tjej på framsidan?
2. Ja, tycker alla var helt okej! Klart över medel.
3. Ta inte illa upp men ibland är du lite väl "frispråkig" så fort det kommer upp någon länk med fina damer så klagar du jämt på att de har uppumpade bröst och har opererat sig hur mycket som helst. Kan dom inte vara fina "orginal"? Varför gnäller du jämt och ständigt på snygga brudar? Kan det vara en aning avundsjuka i det hela?

Om någon ogillar sin kropp såpass illa att de vill göra något åt det så är det helt okej för mig. Varför skulle det inte vara det? Deras liv, deras val.

// Fredagsgrinig Hagge.

Edit: En som skrev detta till mig, tycker det stämmer.

Skall tjejer försöka älska sin kroppar såsom gud gav dom eller pynta 35000:- för ett par större lökar?

Skall killar älska sin R1 som Yamaha skapade den eller ska man pynta 35000:- för ett par magnesiumfälgar och ett helsystem?

SVAR: Har man råd och tycker att det är värt det, JA!

Last edited:

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Hagster skrev:
1. Varför skulle dom vara retusherade? Dom ser bra ut, det är därför dom är med i tidningen och inte andra fula tjejer. Dom riktigt snygga kommer med, dom mindre snygga och dom fula får inte vara med i tidningen. Det är fakta. Vem köper en tidning när det är en ful tjej på framsidan?
2. Ja, tycker alla var helt okej! Klart över medel.
3. Ta inte illa upp men ibland är du lite väl "frispråkig" så fort det kommer upp någon länk med fina damer så klagar du jämt på att de har uppumpade bröst och har opererat sig hur mycket som helst. Kan dom inte vara fina "orginal"? Varför gnäller du jämt och ständigt på snygga brudar? Kan det vara en aning avundsjuka i det hela?

Om någon ogillar sin kropp såpass illa att de vill göra något åt det så är det helt okej för mig. Varför skulle det inte vara det? Deras liv, deras val.

// Fredagsgrinig Hagge.

Edit: En som skrev detta till mig, tycker det stämmer.

Skall killar älska sin R1 som Yamaha skapade den eller ska man pynta 35000:- för ett par magnesiumfälgar och ett helsystem?

SVAR: Har man råd och tycker att det är värt det, JA!

sant.. och om killar kunde betala 35000 för att få en "perfekt" kropp .. så tror jag rätt många skulle göra det!.. :D
R1 är väl lite åt det hållet dock =) :tummenupp

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Tycker inte silikonbröst är snyggt överhuvudtaget och håller med Friedrich mfl om Cafe tjejerna, tänder inte på en bild bara. Är inte tjejen rolig och sexig så blir inte jag intresserad.

Sen kör jag runt med standardblinkers och vitt kåpglas, skulle aldrig pynta 35 för lite kosmetika..

/Felix

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Felix skrev:
Tycker inte silikonbröst är snyggt överhuvudtaget och håller med Friedrich mfl om Cafe tjejerna, tänder inte på en bild bara. Är inte tjejen rolig och sexig så blir inte jag intresserad.

Sen kör jag runt med standardblinkers och vitt kåpglas, skulle aldrig pynta 35 för lite kosmetika..

/Felix

sant .. sillisar är inte äkta vara .. men det är bättre än "ingen" vara :öl

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
It´s all in the eye of the beholder.

Vackert skal=vacker människa.
Mindre vackert skal=vacker människa.
Stort skal=stor människa
Litet skal=stor människa

när ska vi killar fatta att det inte sitter PÅ kroppen utan I kroppen? Troligtvis i 30 års åldern när abstinensen börjar gå ur......

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Bikerbitch skrev:

Ang hårighet på män som någon nämnde. För min del så ska man väl inte se ut som en grottmänniska o främst då nere vid scnhasen. Men att kapa allt får man välja själv.
Det gamla dängan " Det är lättare att vara kille, dom slipper raka sig så mycket" kan vi kasta i en soptunna.
Man väljer ju själv om man vill raka sig eller inte.... ?!

Japp... porrpung är det som gäller :tummenupp

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Snarare porrk*k kanske :D

När man blir lite äldre så hajjar man att det inte är kul att bo tillsammans med bara ett vackert yttre, det måste finnas lite mer än så..

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Hagster skrev:

Varför räcker det inte med "orginalet"... ingenting blir ju bättre o häftigare om man inte kan köra.

Min hoj är tokorginal... har inte ens kapat stänkan... och jag kör skiten ur rätt många ändå... :rolleyes:

Man behöver inte lägga till en massa yttre attribut... lär dig att handskas med det du har.... för det är tillräckligt ändå.

Det är DÄR strykan sitter....!!

Ni fattar väl...att jag även menar människan... varför lägga till en massa attribut... man gills inte mer för det...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
WORD :bow :bow :bow

Madhonda skrev:
Varför räcker det inte med "orginalet"... ingenting blir ju bättre o häftigare om man inte kan köra.

Min hoj är tokorginal... har inte ens kapat stänkan... och jag kör skiten ur rätt många ändå... :rolleyes:

Man behöver inte lägga till en massa yttre attribut... lär dig att handskas med det du har.... för det är tillräckligt ändå.

Det är DÄR strykan sitter....!!

Ni fattar väl...att jag även menar människan... varför lägga till en massa attribut... man gills inte mer för det...

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Macho Woman skrev:
Skönt att se att det finns folk som kan de bästa bitarna ur musikhistorien.

Vilken låt är det här?

Nu har vi börjat sova över i vårt garage
Och vi ser inte längre nån skillnad på natt eller dag
Dom har blivit mycket högre nu
alla dova ljud från stan
Vi kan höra tydligt hur tänder krossas
mot en trottoar

Och för övrigt så håller jag med Fredrich. Jag gillar tjejer, men jag kan inte se något intressant i de där bilderna. De ser för konstgjorda ut helt enkelt.
<Vi é barn av vår tid, vi é barn av vår tid, är du rädd för ditt eget barn.....lilla mamma, våra tidsfördriv, våra tidsfördriv, è o slå pensionärer på käften....... eller hur, lilla mamma, vaktbolagen kommer snart, då blir det en jävla fart, dom har betalt, för o jaaagá ungar......gården är stängd för länge sen, snuten jagar tonårsgäng, natten é så hård, för betongens kungar...... vi é barn av vår tid....

låten du sökte var: vi fortsätter o spela rock n roll men vi håller på o dö.....

Last edited:

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Hagster skrev:

Lilla hagge du har mycket kvar att lära du.

Visst det är skitsnygga brudar som hamnar i tadningarna och dom är snygga även utan retushering men du kan lätt räkna med att 90-99% av brudarna som är med i slitz, cafe och dylika tidningar är retusherade på ett eller annat sätt. Dom tar bort lite här och lägger till lite där, fixar till ansiktet så att inga märken eller liknande syns. :fakta

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MrGooFy skrev:
Lilla hagge du har mycket kvar att lära du.

Visst det är skitsnygga brudar som hamnar i tadningarna och dom är snygga även utan retushering men du kan lätt räkna med att 90-99% av brudarna som är med i slitz, cafe och dylika tidningar är retusherade på ett eller annat sätt. Dom tar bort lite här och lägger till lite där, fixar till ansiktet så att inga märken eller liknande syns. :fakta

Ska du ha stryk din store fan? Bara du kommer och plockar! :D

Visst, lätta retusheringar tror jag med att dom gör, men det lär finnas fall där det finns tjejer som inte behövs retusheras.

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Jösses djävlar och helvete... så kan man börja ett inlägg, och så kan man sitta och tänka när man ser en snygg tjej, men så är man ju en hormonstinn 22-åring som knappt minns när han såg en flicka sist...

Silikon? NEJ TACK! Jag vill kunna ta på ett bröst utan att studsa bort, dessutom är ärr osexigt om man vet att det är till för att sexa till något som inte borde behöva sexas till osv...

Valet mellan 35 lök på Rettan eller på bruttan? Sparka ut bruden och satsa på hojen! Rationell lösning om hon inte går med på att hon inte behöver operationen, stor bimbovarning på operationer i skönhetssyfte, eller som det heter här på forum, det ÄR gay. Precis som att Bush krigar i Irak för att lägga focus någon annanstans än på sina tillkortakommanden på hemmaplan liksom...

Nej, tjejer är vackra, dessutom tillhör jag väl den perverterade delen av befolkningen som tänder på smådefekter, dvs nått som ger personlighet...

Fan det här blir långt, skål :öl !!
Jag studerar till maskiningenjör, dvs sådana som konstruerat R1an, varje år sker förbättringar, tills en helt ny cyckel kommer, det beror på att arga chefer(ekonomer) kräver att ingenjörerna jobbar arslet av sig för en deadline, då finns det alltid saker att förbättra efteråt. Människokroppen har formats av evolutionen i flera tusentals år, vi är programmerade av hormoner, tro inte att någon galen amerikan(måste varit det) med kniv ska kunna ändra det på några år!

Jocke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW
CalleE skrev:
Jösses djävlar och helvete... så kan man börja ett inlägg, och så kan man sitta och tänka när man ser en snygg tjej, men så är man ju en hormonstinn 22-åring som knappt minns när han såg en flicka sist...

Silikon? NEJ TACK! Jag vill kunna ta på ett bröst utan att studsa bort, dessutom är ärr osexigt om man vet att det är till för att sexa till något som inte borde behöva sexas till osv...

Valet mellan 35 lök på Rettan eller på bruttan? Sparka ut bruden och satsa på hojen! Rationell lösning om hon inte går med på att hon inte behöver operationen, stor bimbovarning på operationer i skönhetssyfte, eller som det heter här på forum, det ÄR gay. Precis som att Bush krigar i Irak för att lägga focus någon annanstans än på sina tillkortakommanden på hemmaplan liksom...

Nej, tjejer är vackra, dessutom tillhör jag väl den perverterade delen av befolkningen som tänder på smådefekter, dvs nått som ger personlighet...

Fan det här blir långt, skål :öl !!
Jag studerar till maskiningenjör, dvs sådana som konstruerat R1an, varje år sker förbättringar, tills en helt ny cyckel kommer, det beror på att arga chefer(ekonomer) kräver att ingenjörerna jobbar arslet av sig för en deadline, då finns det alltid saker att förbättra efteråt. Människokroppen har formats av evolutionen i flera tusentals år, vi är programmerade av hormoner, tro inte att någon galen amerikan(måste varit det) med kniv ska kunna ändra det på några år!
:öl :öl :öl

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Hagster skrev:
Ska du ha stryk din store fan? Bara du kommer och plockar! :D

Visst, lätta retusheringar tror jag med att dom gör, men det lär finnas fall där det finns tjejer som inte behövs retusheras.

Du behöver inte tro... det e fakta :fakta att slitz o café retuscherar ALLA tjejer dom har med i tidningnarna. Ett exempel e ju Linda som e med i i Bigbrother just nu titta hur hon ser ut i tidningen o jämför med hur skabbig hon e inne i huset..

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa