Madhonda skrev:Min hoj är tokorginal... har inte ens kapat stänkan... och jag kör skiten ur rätt många ändå...
Madhonda skrev:Min hoj är tokorginal... har inte ens kapat stänkan... och jag kör skiten ur rätt många ändå...
Hagster skrev:Jag tycker du gnäller ibland. Men det är så jag ser på saken.
Visst, bra att du är nöjd med hur du ser ut men det kanske finns andra som INTE är det? Och då är det ju bra att det finns substitut för dom riktiga kroppsdelarna. Om dom faktist är så missnöjda och skäms över sin kropp såpass mycket att dom kan tänka sig att göra om den.
Bikerbitch skrev:Det är bra att det finns silikon för dom som är missnöjda.
Men var i tråden skrev jag att jag tyckte sådant var fel?
Jag tycker såklart att man skall försöka tycka om sin kropp såsom den är o inte blir påverkad att skaffa bomber a lá Nicole Smith för att ens pojkvän vill ha nåt att klämma på.
Det är ju en fri värld vi lever i o skulle man nu må bättre utav silikon eller andra fejkade implantat så då är dom jättevälkomna att göra det. Det är ju upp till dom.
Min simpla fråga var om killarna tyckte om silikon.
Hagster skrev:Jag tycker du gnäller ibland. Men det är så jag ser på saken.
Visst, bra att du är nöjd med hur du ser ut men det kanske finns andra som INTE är det? Och då är det ju bra att det finns substitut för dom riktiga kroppsdelarna. Om dom faktist är så missnöjda och skäms över sin kropp såpass mycket att dom kan tänka sig att göra om den.
Goodstuff skrev:Ursäkta mig lite men är det verkligen bra att det finns silikon för de människor som är så fixerade/mår så dåligt över sina kroppar?
Skulle det inte vara mycket bättre om vi kunde komma ifrån den utseendefixering som finns och att människor kunde få må bra över vilka de är och inte vilka de har lyckats fixa sig till att se ut som? När det nu till och med börjar bli vanligare med operationer av tjejers könsorgan på grund av utseende och inte på grund av medicinska skäl så tycker jag att det är varning nog.
Utseendet falnar och förändras men personligheten och människan bakom fasaden är mer eller mindre samma. Det är ju för djävligt att folk ska känna sådan press över sitt utseende att de är beredda att lägga ner mindre förmögenheter på kirurgiska ingrepp! Jag vet inte hur andra funkar men jag slipper gärna besök under kirurgkniven i största möjliga utsträckning eftersom varje sådant ingrepp, hur bra och välutvecklad läkarkonsten än är, innebär stora risker.
Dessutom drar en bransch med så stora pengar inblandat alltid till sig skumma personer som tjänar pengar på andra människors osäkerhet och utsätter dem för stora risker för att själva tjäna några extra spänn. Inte alls bra om du frågar mig, och det är bara att studera lite hur många anmälningar osm kommer in till Sjukvårdens ansvarsnämd rörande plastikkirurgi.
Fram för att människor ska få vara sig själva!
Jocke --> Kan du förklara för en korkad gammal gubbe vad som är kul/fyndigt/meningen med din signatur? No offence men jag tycker den är lite underlig....
"Women...
Can't live with them - can't shoot them."
DwD skrev:scenario... jag knallar in på pubben,, lite halvtankad och tänker att man vill träffa någon tjej..
1.man kollar in dom som är snygga,utstrålning etc
2.kollar in tuttarna resp häcken.
3.sorterar ut dom som verkar mindre trevliga,
4.riktar in sig mot dom som ser trevliga ut och riktar charmen dit.
5.sedan kommer om dom har nått i skallen osv...
iof så kanske inte ett uteställe är rätt ställe att träffa någon på ,,, men tror dock att det är rätt många som gör det
DwD skrev:scenario... jag knallar in på pubben,, lite halvtankad och tänker att man vill träffa någon tjej..
1.man kollar in dom som är snygga,utstrålning etc
2.kollar in tuttarna resp häcken.
3.sorterar ut dom som verkar mindre trevliga,
4.riktar in sig mot dom som ser trevliga ut och riktar charmen dit.
5.sedan kommer om dom har nått i skallen osv...
jag tror nog att alla(ok inte alla men nästan) killar gör på detta sätt,synd bara att dom tjejer som inte har ett "vackert" yttre inte upptäcks utan används som säkra kort.
men så är d.
iof så kanske inte ett uteställe är rätt ställe att träffa någon på ,,, men tror dock att det är rätt många som gör det
Seizure Later skrev:
Ta ett titt på musikvideos från 80-talet så ser ni vilken enorm skillnad det är på bara 20 år.
Chefen Alabama skrev:"...touch me, touch me now I wanna feel your body..."
Chefen Alabama skrev:"...touch me, touch me now I wanna feel your body..."
Goodstuff skrev:Ursäkta mig lite men är det verkligen bra att det finns silikon för de människor som är så fixerade/mår så dåligt över sina kroppar?
Skulle det inte vara mycket bättre om vi kunde komma ifrån den utseendefixering som finns och att människor kunde få må bra över vilka de är och inte vilka de har lyckats fixa sig till att se ut som? När det nu till och med börjar bli vanligare med operationer av tjejers könsorgan på grund av utseende och inte på grund av medicinska skäl så tycker jag att det är varning nog.
Utseendet falnar och förändras men personligheten och människan bakom fasaden är mer eller mindre samma. Det är ju för djävligt att folk ska känna sådan press över sitt utseende att de är beredda att lägga ner mindre förmögenheter på kirurgiska ingrepp! Jag vet inte hur andra funkar men jag slipper gärna besök under kirurgkniven i största möjliga utsträckning eftersom varje sådant ingrepp, hur bra och välutvecklad läkarkonsten än är, innebär stora risker.
Dessutom drar en bransch med så stora pengar inblandat alltid till sig skumma personer som tjänar pengar på andra människors osäkerhet och utsätter dem för stora risker för att själva tjäna några extra spänn. Inte alls bra om du frågar mig, och det är bara att studera lite hur många anmälningar osm kommer in till Sjukvårdens ansvarsnämd rörande plastikkirurgi.
Fram för att människor ska få vara sig själva!
Jocke --> Kan du förklara för en korkad gammal gubbe vad som är kul/fyndigt/meningen med din signatur? No offence men jag tycker den är lite underlig....
"Women...
Can't live with them - can't shoot them."
Seizure Later skrev:Jaja, Samantha Fox. Det enda exempel på nutidsstil i gammal förpackning. Tycker du hon verkar helt frisk och oberörd av det i dag?
Annars kan du titta på t.ex. Nena, Kim carnes, Kim Wilde, Annie Lennox osv, osv. Tjejer som man fan va snygga om på 80-talet. Ingen silikon så långt ögat räckte.
Eller titta på statistik för modellerna. I dag väger en underklädsmodel nästan 20 kg mindre och är 10-20 cm längre än en underklädsmodel på 60-talet.
Skulle det inte vara mycket bättre om vi kunde komma ifrån den utseendefixering som finns och att människor kunde få må bra över vilka de är och inte vilka de har lyckats fixa sig till att se ut som?
Det är bra för dom slipper må dåligt. Bättre att dom går deprimerade då?
Samhället är ytligt och utseendefixerat, så är det bara. Vill du ändra på det, varsegod och försök. Jag ser hellre fina tjejer med stora bröst än orakade skabbiga, feta äckliga tjejer på stan.
Utseendet falnar och förändras men personligheten och människan bakom fasaden är mer eller mindre samma.
"Det är inte utsidan som räknas, det är insidan."
Det är rent bullshit. Man kan inte vara tillsammans med någon som man inte tycker är attraktiv, det funkar liksom inte (inte för mig iaf).
Det är ju för djävligt att folk ska känna sådan press över sitt utseende att de är beredda att lägga ner mindre förmögenheter på kirurgiska ingrepp!
Visst är det det. Men det är ändå bra att det finns ett substitut till att må dåligt.
Jag vet inte hur andra funkar men jag slipper gärna besök under kirurgkniven i största möjliga utsträckning eftersom varje sådant ingrepp, hur bra och välutvecklad läkarkonsten än är, innebär stora risker.
Det beror på. Går jag upp 30kg och har pengarna så skulle jag nog inte tveka till en fetsugning.
Detta håller jag med dig om. Det är en riktigt skum branch med mycket fiffel i.
Jaha, och det är tacken för att man försöker vara natrulig och inte går runt å apar sig.Seizure Later skrev:...när du kommer till punkt 5, så vet dom fleste tjejer i lokalen redan vad dom andre punkter du passerad innebar och då min vän, ökar risken våldsamt att du blir bortsorterad ur deras intressesfär...
Hagster skrev:
bla bla bla bla bla bla ...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj