Vackra kvinnor

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hagster skrev:
1. Varför skulle dom vara retusherade? Dom ser bra ut, det är därför dom är med i tidningen och inte andra fula tjejer. Dom riktigt snygga kommer med, dom mindre snygga och dom fula får inte vara med i tidningen. Det är fakta. Vem köper en tidning när det är en ful tjej på framsidan?

Alla bilder i en tidning är retuscherade. Vare sej det gäller brudar, hojar, kläder, bilar eller nåt annat. Alla fula skuggor, småskavanker, ärr, bucklor och annat som inte är "fint" tas bort direkt. Så enkelt att det är äckligt. Sorry Hagge, men så e de.
Tjejerna är säkerligen vackra i verkligheten, eller iallafall photogenique. Annars skulle de e inte vara med. Men allting går ju att göra bättre, bevisligen.

Silikonfrågan, vill nån skaffa silikon så gör det då. Jag skulle aldrig göra det, men man är inte en sämre människa för att man gör det, kanske har lite sämre självförtroende bara?

//Emmi - fram för retuscherade porrbrudar och silikon! :crash

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hagster- Gnäller? Skilj på åsikter o gnäll.
Jag är faktiskt nöjd med hur jag ser ut. Jag ställde nyfikna frågor till folket här huruvida man gillar silikon eller inte.

Jag är så jävla tuff ändå så jag behöver inte vara avundsjuk.
Och frispråkig kommer jag att förbli.

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Bikerbitch skrev:
Jag är faktiskt nöjd med hur jag ser ut. Jag ställde nyfikna frågor till folket här huruvida man gillar silikon eller inte.

men hosta upp en bild på hur du ser ut då! :D

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
DwD skrev:
kul att se en tjej på mc forumet.. .hoppas du inte tycker vi är för grova ibland =)

BB! Vad tror du?? Kommer DwD kunna skriva saker som gör dig generad?! :D :D
Jag tror att det är vi andra som sitter här röda i fejjan efter att du skrivit klart i denna tråd. You go girl!! :tummenupp

/FrökenW

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
watson skrev:
BB! Vad tror du?? Kommer DwD kunna skriva saker som gör dig generad?! :D :D
Jag tror att det är vi andra som sitter här röda i fejjan efter att du skrivit klart i denna tråd. You go girl!! :tummenupp

/FrökenW

hittat en mc för tjejer!.. en HD !
nu blev ni lite röda i fejjan =)

Bifogat

• harley.jpg
    harley.jpg
    37.2 KB · Visningar: 242

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tror du har rätt Fröken Watson ;) Inget jag skäms över dock.
Kul att lite utav det uppskattas iaf :tummenupp

DwD- Bilder finns lite överallt. Tråden " vilka är ni " är ett hett tips om jag nu har orkat lägga manken till o lägga in en bild där.
Dom flesta tjejer o killar vet hur jag ser ut redan :rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
watson skrev:
Jo... Fast bilderna ljuger lite... Du har inte blå näsa IRL... :D
/Fröken... Ja ni vet... :rolleyes:

jo. när det är hemskt kallt ute. Några av mina bilder ljuger.
Det mesta är ju retuscherat. Är ju inte så snygg egentligen som jag visar mig på bilderna. Tuttarna är bra mycket större på bild o så :öl

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
jo. när det är hemskt kallt ute. Några av mina bilder ljuger.
Det mesta är ju retuscherat. Är ju inte så snygg egentligen som jag visar mig på bilderna. Tuttarna är bra mycket större på bild o så :öl

haha var det en pik till dom killarna som skrev om cafe å slitz? :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
DwD skrev:
haha var det en pik till dom killarna som skrev om cafe å slitz? :tummenupp

Who knows. Jag är inte ute efter att försöka få damerna i utvikningstidningar att låta som puckon.
Alla får göra precis som dom vill. Men att en del killar inte inser att det mesta är retusherat är pinsamt. Ungefär likvärdigt med att en del killar tror att tjejer vill ha knytnävar uppkörda i daimkrysset samt spöörms i ansiktet för någon sketen P-rulle har visat att det är så det skall gå till.
Jag tycker bara att vissa saker går för långt ibland.
Däribland idealen som skall visas upp i media HELA tiden..

När kan någon tidning t ex skriva att man skall älska sin kropp oavsett vad istället för 2378 tips att få smalare kropp innan badsäsongen 2003?

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Who knows. Jag är inte ute efter att försöka få damerna i utvikningstidningar att låta som puckon.
Alla får göra precis som dom vill. Men att en del killar inte inser att det mesta är retusherat är pinsamt. Ungefär likvärdigt med att en del killar tror att tjejer vill ha knytnävar uppkörda i daimkrysset samt spöörms i ansiktet för någon sketen P-rulle har visat att det är så det skall gå till.
Jag tycker bara att vissa saker går för långt ibland.
Däribland idealen som skall visas upp i media HELA tiden..

När kan någon tidning t ex skriva att man skall älska sin kropp oavsett vad istället för 2378 tips att få smalare kropp innan badsäsongen 2003?

hahaha .. när Bikerbitch talar så springer sjömännen :D

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:

Jag tycker du gnäller ibland. Men det är så jag ser på saken.

Visst, bra att du är nöjd med hur du ser ut men det kanske finns andra som INTE är det? Och då är det ju bra att det finns substitut för dom riktiga kroppsdelarna. Om dom faktist är så missnöjda och skäms över sin kropp såpass mycket att dom kan tänka sig att göra om den.

Emmi skrev:
Alla bilder i en tidning är retuscherade. Vare sej det gäller brudar, hojar, kläder, bilar eller nåt annat. Alla fula skuggor, småskavanker, ärr, bucklor och annat som inte är "fint" tas bort direkt. Så enkelt att det är äckligt. Sorry Hagge, men så e de.
Tjejerna är säkerligen vackra i verkligheten, eller iallafall photogenique. Annars skulle de e inte vara med. Men allting går ju att göra bättre, bevisligen.

JAJAJAJA, jag hade fel! :p
Dock antar jag att tjejerna måste vara av ett bra ursprungsmatriel för att kunna bli "snyggast" i tidningen.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hagster skrev:
JAJAJAJA, jag hade fel! :p
Dock antar jag att tjejerna måste vara av ett bra ursprungsmatriel för att kunna bli "snyggast" i tidningen.

Japp, annars skulle de inte vara med i tidningen...Kram på Hagge nu...han har lärt sej nu. Kramkram

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Madhonda skrev:
Varför räcker det inte med "orginalet"... ingenting blir ju bättre o häftigare om man inte kan köra.

Min hoj är tokorginal... har inte ens kapat stänkan... och jag kör skiten ur rätt många ändå... :rolleyes:

Man behöver inte lägga till en massa yttre attribut... lär dig att handskas med det du har.... för det är tillräckligt ändå.

Det är DÄR strykan sitter....!!

Ni fattar väl...att jag även menar människan... varför lägga till en massa attribut... man gills inte mer för det...
Så sant, det är mysigare med en tjej som är orginal.
Vill man ha plast å gummi kan man gå å köpa sig en uppblåsbar.
Tjejer som trycker in massa skit i tuttarna har ett dåligt självförtroende och kommer bara att få killar som är intresserade av deras "fina" yttre och kommer att behandla dom som skit.
Trimma hojen så mycket ni vill men behåll kroppen orginal.
Tjejer, ni är mer värda i orginalskick, för mig iaf :D

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...