Vad är det frågan om Johnny?

Status
Ej öppen för fler svar.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Swedie skrev:
Vänligen gör skillnad på årstider. "ena dagen" är som att jag i början av veckan är bankrutt och att jag i slutet av veckan köper en ferrari.

Ehh,,, är inte det normalt? :va Brukar inträffa varje månad runt 26:e-27:e
Vilken Ferrari blev det? :confused:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag orkade inte plöja hela tråden, men jag ger mitt fulla stöd till Swedie som håller siten igång, och gör det möjligt för oss alla att få hjälp, diskutera hojar och faktiskt få nya hojvänner! :tummenupp
Och jag ser inga som helst fel i att det ger ett visst överskott, det är ju en hel del jobb med sidan. Allt annat är ju befängt, det är ju som att begära att falukorven på Ica ska vara gratis bara för att Scan gillar att göra korv...

Per Fireblade

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
ingen för stunden
Hoztic skrev:
Jag orkade inte plöja hela tråden, men jag ger mitt fulla stöd till Swedie som håller siten igång, och gör det möjligt för oss alla att få hjälp, diskutera hojar och faktiskt få nya hojvänner! :tummenupp
Och jag ser inga som helst fel i att det ger ett visst överskott, det är ju en hel del jobb med sidan. Allt annat är ju befängt, det är ju som att begära att falukorven på Ica ska vara gratis bara för att Scan gillar att göra korv...
Bra sagt av dej omoralens väktare.... :)

Peppe K

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
3 st 125cc
Swedie skrev:
jag ljuger inte, okej? vid det tillfället var SH i kritiskt behov av en ny server. Eller så skulle forumet/sajten tappa en hel del på det. I med att jag inte hade pengar för att finansiera ett serverköp så gick jag ut med en förfrågan till de som kunde tänka sig bidra till sajten för att se till att den fortsätter hålla hög standard.
Jag tycker du gör ett kanon jobb att driva den här saiten :banana är inget man gör på en pisse kvart.
Det är både tid och familj,fritid,pengar,mm,mm :tummenupp .
Fortsätt med det utsökta arbetet du har gjort hitills :pannkyss

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Rätta mig gärna om jag har fel nu men som jag fattade det så gnällde trådstartaren om det som dyker upp under rubriken "sportiga och snabba nyheter". Inte om huruvida Swedie tjänar pengar på sidan eller inte! :fatta!

Klart som fan att Swedie ska dra in stålar om någon är villig att betala för att synas på sidan!
Annars vore han ju dum!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
N.Blomqvist skrev:
Att komma in på en befintlig hemsida och angripa innehållet är som att börja dansa balett när man egentligen är intreserad av kickboxning, -och sedan klaga på att det är för lite våld...

Hoztic skrev:
Allt annat är ju befängt, det är ju som att begära att falukorven på Ica ska vara gratis bara för att Scan gillar att göra korv...

:rofl Störtskönt!!!
Nu har ni berikat mitt förråd av sköna formuleringar, tack gubbar :Bugar

Nån skrev att trådskaparen får tycka vad han vill, det får han naturligtvis men han får ju också räkna med att bli påhoppad. Har full förståelse för att folk lackar ur när sitens ägare blir påhoppad på det här viset.
Det är ju bara för trådskaparen att dra härifrån om det inte passar, svårare än så är det väl inte...eller :va

Jag har som många andra haft massor med glädje av detta forum, tips, råd, kunskap, sköna spammgarv och inte minst nya kompisar. Själv skiter jag i om Johnny så skulle tjäna en miljon om året på detta, det är ju gratis att vara här :tummenupp

Iofs är det ju lite Johnnys fel att SH-puben existerar, och den kvällen kostade mig nästan 3000 kr sist så helt skuldfri är han ju inte :lol

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Varför bry sig vad han gör med sina pengar, Hans liv, hans kunskap, hans sida = hans pengar.

Skulle jag klarat dra en sida såhär långt skulle jag också mer än gärna tagit emot folk/företag som vill annonsera och få betalt för det. Självklart.

Serverbyte är en annan sak, vill man ha ett snabbare sh so fine, punga upp pengar för inget är gratis.

IceQueen

Medlem
Gick med
2 Jan 2005
Hoj
Yamaha
Hoztic skrev:
Och jag ser inga som helst fel i att det ger ett visst överskott, det är ju en hel del jobb med sidan.

Jeg kunne ikke ha' sagt det bedre selv. Jeg synes, sporthoj er cool :tummenupp , og jeg ville bare ønske, at vi havde et tilsvarende site i Danmark - men hvad fanden, jeg kører alligevel altid på de svenske baner :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Depåbitchen skrev:
Rätta mig gärna om jag har fel nu men som jag fattade det så gnällde trådstartaren om det som dyker upp under rubriken "sportiga och snabba nyheter". Inte om huruvida Swedie tjänar pengar på sidan eller inte! :fatta!

Bland annat ja, läs quoten på första sidan :)

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Enligt info jag fått så har killen som startade denna tråd även ett annat nick... och driver tydligen en egen webbsajt....

Per Fireblade

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
ingen för stunden
SENSEI skrev:
Enligt info jag fått så har killen som startade denna tråd även ett annat nick... och driver tydligen en egen webbsajt....
Men va bra då kan han ju va där o häcka när 98% på den här sajten har lackat ur på honom :rofl

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Kapten Blåskägg skrev:
Iofs är det ju lite Johnnys fel att SH-puben existerar, och den kvällen kostade mig nästan 3000 kr sist så helt skuldfri är han ju inte :lol

Japp, så är det :hihi

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Kapten Blåskägg skrev:
:rofl Störtskönt!!!
Nu har ni berikat mitt förråd av sköna formuleringar, tack gubbar :Bugar

Nån skrev att trådskaparen får tycka vad han vill, det får han naturligtvis men han får ju också räkna med att bli påhoppad. Har full förståelse för att folk lackar ur när sitens ägare blir påhoppad på det här viset.
Det är ju bara för trådskaparen att dra härifrån om det inte passar, svårare än så är det väl inte...eller :va

Jag har som många andra haft massor med glädje av detta forum, tips, råd, kunskap, sköna spammgarv och inte minst nya kompisar. Själv skiter jag i om Johnny så skulle tjäna en miljon om året på detta, det är ju gratis att vara här :tummenupp

Helt klart :nicka

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Vare sig det är en flame eller inte så tycker inte jag du behöver bemöda dig med ett svar.

Konstruktiv kritik är något helt annat.
Att någon tycker annorlunda än du och vågar framföra den är helt ok, men sättet att framföra det på är helt avgörande för om det är värt att bemötas.

Detta är som att bli inbjuden till ditt vardagsrum för att träffa likasinnade och sedan tro att jag kan bestämma hur du ska möblera för att jag ska trivas.

Passar inte soffan är det väl bara att gå någon annanstans.

Vi är bra på att gnälla men sämre på att ge beröm.
Bra jobb Swedie :tummenupp

Jocke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024