lindhamre
Återfallsförbrytare.
Måste nog hålla med dej lindhamre i det mesta, jag är ju närmare 50 o tycker fortfarande att det är enormt kul att åka bakhjul sladda på grusvägar o varför inte köra liiiite för fort för det mesta varesig det gäller bil eller mc.
Såg ett gäng smc åkare stå vid en korvmoj o svängde ned med en av blåryckarna bara för att se vad dom var på väg och för att se hur dom kör, parkerade o tog mej fram för att fråga och tystnaden var massiv, Var det för att jag åkte 2T motard? för att jag dessutom hade goretex allvädersställ? Mitt utseende? vet inte.
Tillslut så frågade någon som jag uppfattade som den som bestämde hur/var sällskapet skall åka, VARFÖR VILL DU VETA var vi är på väg? Mitt svar var då att det kunde vara kul att se hur ni kör och att om det passar så kanske man kan bli medlem och åka med ut då o då.
Svar,, Du passar nog inte in i vårat sätt att köra.. hur visste han det?
Så SMC är inget för mej precis som socialdemokrater o fackförbund.
mvh
Tack!
Precis den där förkaktfulla inställningen känner jag igen, " håll käften och gör som vi säger".
För mig är inte hojkörning en föreningsaktivitet där man ska ha en lång brun tunga utan en hobby som jag gärna delar med andra oliktänkande.
Om ni inte visste ingår Kortegekörning i SMC School