Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
Eh..?Nej Honda Äger Ducati...
Lamborghini (som är en del av VW-koncernen) köpte Ducati 2012, så nej det gör dom icke.
Eller du menade att Honda är bättre än Ducati?
Eh..?Nej Honda Äger Ducati...
Vem påstår det då?Att däremot påstå att ingen vill köpa en Honda för att Honda endast tillverkar slätstrukna och fula motorcyklar stämmer inte riktigt.
Vem påstår det då?
Min fråga är, och den har jag ställt många gånger i tråden: finns det nån Honda som lockar till köp IDAG?
Frågar ni mig håller jag till 100% med svar 2 på ts, bara nya At skulle jag köra utan att få betalt!
”Honda CBR1000RR was one of the most popular motorcycle models of 2014.”Det såldes tydligen ca 7000 (sju tusen!) Fireblades 2014 i enbart Storbritannien vilket gör den till en av de populäraste sporthojarna i landet.. http://www.statista.com/statistics/313913/honda-cbr1000rr-motorcycles-registered-in-great-britain/
”Honda CBR1000RR was one of the most popular motorcycle models of 2014.”
Hmm, låter inte helt tillförlitligt.
Har vi månde med en Hondavän att göra?...CBR 1000RR...milstolpar i motorcykelvärlden.
Har vi månde med en Hondavän att göra?
En milstolpe, skrev du för några ögonblick sedan....en förbaskat bra hoj.
Åh, en av mina första tvåhjuliga avgudabilder. På sin tid var formerna ljusår före konkurrenterna. Jämför hur en Ducati såg ut samma år!...VF1000F -84.
Ja precis, kan inte en motorcykel vara en milstolpe om den inte är värst i sin klass?En milstolpe, skrev du för några ögonblick sedan.
”Honda CBR1000RR was one of the most popular motorcycle models of 2014.”
Hmm, låter inte helt tillförlitligt.
Det såldes tydligen ca 7000 (sju tusen!) Fireblades 2014 i enbart Storbritannien vilket gör den till en av de populäraste sporthojarna i landet.. http://www.statista.com/statistics/313913/honda-cbr1000rr-motorcycles-registered-in-great-britain/
"The number of Honda CBR1000RR in Great Britain increased from 1.6 thousand in 2004 to just under seven thousand in 2014." tolkar åtminstone jag inte som att alla 7000 (sju tusen!) såldes samma år? Och att det inte fanns så extremt många exemplar modellens första år är väl förståeligt?
Prestanda, kvalité, och rekordförsäljning är en klen tröst när Honda sålde runt 17.8 miljoner motorcyklar 2015 medans Ducati sålde närmare 50 000.
Konstigt att Honda säljer så bra, med tanke på allt snack här om hur mediokert märket är...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|