Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Aaa å i andra kör man in i gummit? :p

Haha, andra böjen är man alldeles för upptagen med att reda ut den värdelösa linjen man fick efter omkörningarna genom första böjen för att ha tid med att tänka på något annat än "Shit shit shit!" :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Haha, andra böjen är man alldeles för upptagen med att reda ut den värdelösa linjen man fick efter omkörningarna genom första böjen för att ha tid med att tänka på något annat än "Shit shit shit!" :hihi

Heh gick in i vallen idag. Hann bara tänka. Fan, nu tappade jag ledningen. O sen hoppade kableskon från plus och då var det ju bara att poppa hooden och ut fast man inte får och sen var det depå ridå... :rodnar

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag vann hela 80kr på joker ikväll. :) Och imorgon blir det formelbilskurs hela dagen, det verkar bli en bra helg.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vägen (257 av alla nummer) in till Adenau...och att man skall spendera några dagar på ringen...och en sväng på gp-banan... Woooohoooo!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
PRovkörningarna på ATT. 690 Enduro var rätt skoj att köra. Synd att det var så dåligt med grus på provslingan bara. :hihi Lite skoj när man stannade och skulle fälla ner benet, och det inte fanns någon mark där... Eller ja, det fanns det ju, sådär 10 cm längre ner än vad jag är van att den är. :crash

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
PRovkörningarna på ATT. 690 Enduro var rätt skoj att köra. Synd att det var så dåligt med grus på provslingan bara. :hihi Lite skoj när man stannade och skulle fälla ner benet, och det inte fanns någon mark där... Eller ja, det fanns det ju, sådär 10 cm längre ner än vad jag är van att den är. :crash
Testade du Diavel?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Fästet till avgasröret damp ner i posten idag, så nu har ytterligare en av sakerna på checklistan för banhojen bockats av. :banana
Sedan var en polare förbi som pluggar för tillfället, och han känner att han inte riktigt har råd för det där med MC, så jag erbjöd honom att få laga min RD350 mot att han kan få köra på den, vilket han tyckte lät som en bra idé, eftersom att han gillar att meka, men inte gillar stora och åbäkiga saker. :D Han gav sig på motorn och fick ge upp efter en liten stund pga att jag saknar svänghjulsverktyg. Blir att svänga in till biltema och skaffa ett sånt set på vägen hem idag tror jag.
Sedan var min sambo bra i farten och frågade om han inte kunde tänka sig att färdigställa övervåningen på garaget mot betalning, han har jobbat med att bygga hus... Det tyckte han lät som ett bra förslag. :tummenupp
Fattiga studentpolare är fan bra att ha. :hihi

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vad fick dig att le idag

Igår, men ändå.

Firar lite nere vid ringen, och det har varit grisväder, till igår eftermiddag...

Nordslingan torkade aldrig upp, men det blev 4st 15-minuterspass på en nästan helt torr GP-bana...
Svårt kul att nöta knäpuckar efter tre dagars tandagnisslan.

Kunde inte fått en bättre 40-årspresent än så.

....och maten efteråt - Pistenklause levererade, precis som vanligt.

Vädret ser ut att lugna sig med - så det blir nog lite nordslinga med. :fakta

Så som jag bruksr säga - vad väntar ni på? ;mattias

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Denna låg innanför dörren idag, bra framförhållning...

20140514-182611-1.jpg

Sparka er marknadsavdelning, anställ mig (55 000:-/mån + fri tjänstehoj) så ska jag se till att era flyers kommer ut i tid.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM