Vad fick dig att le idag?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Igår, men ändå.

Firar lite nere vid ringen, och det har varit grisväder, till igår eftermiddag...

Nordslingan torkade aldrig upp, men det blev 4st 15-minuterspass på en nästan helt torr GP-bana...
Svårt kul att nöta knäpuckar efter tre dagars tandagnisslan.

Kunde inte fått en bättre 40-årspresent än så.

....och maten efteråt - Pistenklause levererade, precis som vanligt.

Vädret ser ut att lugna sig med - så det blir nog lite nordslinga med. :fakta

Så som jag bruksr säga - vad väntar ni på? ;mattias

Skitgubbe.

Mummelmummelmummel:huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Mmmmm...5 varv på nordslingan i kvällssolen idag. Heeeeeeeeelvete vad frän den är. :crash Ni som är veltjEringar. Sluta med det och GÖRT.

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Att nya hojen (R1200GS 2013) powerwheelade på 1:an, 2:an och 3:an utan att jag ens försökte, bara gasade. Och jag som inte ens kan/törs wheela :-D:banana

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Mmmmm...5 varv på nordslingan i kvällssolen idag. Heeeeeeeeelvete vad frän den är. :crash Ni som är veltjEringar. Sluta med det och GÖRT.

Hoppas du har tänkt vara kvar den 20/5.. tror det är Bikes only då... jag hade gärna kört ner bara för den dagen om det inte var jobb, barn och annat liv...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fick se resultaten från regementsmästerskapet i orientering som gick av stapeln häromveckan. 28:e plats i min klass (samtliga män under 25 på hela regementet), 5:e plats om man bara räknar min skvadrons deltagare i sagda klass. Ganska nöjd med det, med tanke på att tävlingen gick mitt i min fasteperiod och att jag inte hade käkat något alls på fyra dagar vid det laget :tummenupp

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
10245380_10152529842717189_3641477725615950216_n.jpg

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Hoppas du har tänkt vara kvar den 20/5.. tror det är Bikes only då... jag hade gärna kört ner bara för den dagen om det inte var jobb, barn och annat liv...

Trist nog inte, meeeen....jag vet inte, har inga problems att samsas med bilar heller...ikväll var det bara någon galning i en porker som hade mer bråttom i kurvorna, annars var man rätt ensam. :)

Det blir iaf ett besök till i år, beror väl lite på väder och slantar...men under semestern vore trevligt.

(jag älskar verkligen Eifelbergen)

/J

P.S. Det blev gokart med frugan vid Spa Francorchamps idag med. ;) Kvällskörning = dagsutflykt. :hihi

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Trist nog inte, meeeen....jag vet inte, har inga problems att samsas med bilar heller...ikväll var det bara någon galning i en porker som hade mer bråttom i kurvorna, annars var man rätt ensam. :)

Det blir iaf ett besök till i år, beror väl lite på väder och slantar...men under semestern vore trevligt.

(jag älskar verkligen Eifelbergen)

/J

P.S. Det blev gokart med frugan vid Spa Francorchamps idag med. ;) Kvällskörning = dagsutflykt. :hihi

Ja det är svårt att inte förälska sig i hojkörningen på och runt ringen. Tror det var en bikes only också 24/6. Under högsäsong är det för många galna bilister för min smak, iaf på kvällstiderna. Morgonpassen har jag tyckt bäst om för jag kan hålla jämnare fart. Men så har jag ju bara varit där juli/aug också.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Ja det är svårt att inte förälska sig i hojkörningen på och runt ringen. Tror det var en bikes only också 24/6. Under högsäsong är det för många galna bilister för min smak, iaf på kvällstiderna. Morgonpassen har jag tyckt bäst om för jag kan hålla jämnare fart. Men så har jag ju bara varit där juli/aug också.

Har lite med tempot att göra med - hur man upplever det. :) Jag åkte nästan bara solo under mina fem varv igår kväll.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM