Vad fick dig att le idag?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Det är nog värre att köra för "sakta" än fort på ringen.
Då måste man ha stenkoll bakåt.
Vilket man måste ha oavsett.

Men oj vilken bana det är :kär

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är nog värre att köra för "sakta" än fort på ringen.
Då måste man ha stenkoll bakåt.
Vilket man måste ha oavsett.

Men oj vilken bana det är :kär

Jo, jag upplevde att det någonstans runt ett varv 12 minuter släppte med läskiga muppar i bilar som inte kunde köra om utan att skrämmas så in i helvete. Ju snabbare det gick desto mindre skrämmigheter.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jo, jag upplevde att det någonstans runt ett varv 12 minuter släppte med läskiga muppar i bilar som inte kunde köra om utan att skrämmas så in i helvete. Ju snabbare det gick desto mindre skrämmigheter.

Japp.
Det gäller att hamna i flytet.

jag hade ett scarymoment ett varv då jag kom ifatt en bil i Wehrseifen.
Den lilla höger-vänsterkorkskruven.

Precis efter så ger jag järnet igen för att köra om och när jag ligger bredvid bilen så kommer en M3 csl halvägs ute i gräsmattan bredvid mig.

Antagligen så han killen i M3:an inte uppfatta att jag var påväg om så det blev jävligt tight för oss båda.

Men det gick ju bra. :crash

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
4 varv till ikväll - lite känslosamt blev det på det sista...för denna resa.

Ligger man en bit under 10 minuter är det nada problem, det är enstaka rappare ekipage, men jag får åka mina egna varv mest hela tiden.

10 varv denna resan, varav ett helt blött - mer än jag trodde när man såg väderrapporterna..

Och en kväll på GP-banan...

Nu blir det något gott på Blaue Ecke och en kall - och sitta och fån-smajla lite.

#Nfected

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj

Ligger man en bit under 10 minuter är det nada problem, det är enstaka rappare ekipage, men jag får åka mina egna varv mest hela tiden.

10 varv denna resan, varav ett helt blött - mer än jag trodde när man såg väderrapporterna..

Nu blir det något gott på Blaue Ecke och en kall - och sitta och fån-smajla lite.

#Nfected

Umm.

Heter du Jerry A :va

Isf skrev vi lite i BTG på facebock

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min kära sambo tog min bok om lakrits, fullknökad med dregelinducerande recept på allt möjligt laktrits... :hihi

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

#Nfected

Why don't you two get a room? :hihi

Vill du vara med.
Finns mysiga ställen nere i Adenau :fyllisar:krama

Er killar kan man ju inte lämna en sekund ostört innan ni skaffar nya partners, bokar hotellrum utomlands och tre dessutom...
... får man va med? :tuttar

Skämt o sido så har jag funderat lite på att dra ihop en gruppkörning till Ringen, nästa år kanske, då får ni åka med pojkar! :hej Skrattar faan gott fortfarande åt sambons hojbröder som för två år sedan stod och skröt om att nån av dom faktiskt hade varit vid Ringen och tittat varpå sambon klämde ur sig, "tittat? Min flickvän är där själv nu och kör med sin hoj". Fniss :crash LOVE IT! Helt underbart!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Er killar kan man ju inte lämna en sekund ostört innan ni skaffar nya partners, bokar hotellrum utomlands och tre dessutom...
... får man va med? :tuttar

Skämt o sido så har jag funderat lite på att dra ihop en gruppkörning till Ringen, nästa år kanske, då får ni åka med pojkar! :hej Skrattar faan gott fortfarande åt sambons hojbröder som för två år sedan stod och skröt om att nån av dom faktiskt hade varit vid Ringen och tittat varpå sambon klämde ur sig, "tittat? Min flickvän är där själv nu och kör med sin hoj". Fniss :crash LOVE IT! Helt underbart!

Tja, vi har ju bara träffats nere på ringen så varför inte ses där igen :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM