Skrotnisse
What would Shervin do?
Hoppla, jag bara googlade på gök, undrar vad det egentligen var för fågel, först trodde vi det var en koltrast, men den såg ut ungefär som på bilden.
Att det var en fågel är jag dock övertygad om.
Hoppla, jag bara googlade på gök, undrar vad det egentligen var för fågel, först trodde vi det var en koltrast, men den såg ut ungefär som på bilden.
Att det var en fågel är jag dock övertygad om.
De där är för jävla vackert! Miljövän och entreprenörskap! Lagar saker som annars skulle kastas för att kunna stödja dem som behöver det med ett vettigt budgetalternativ! Alla vinner på det, ett riktigt föredöme! Klart du ska unna dig en kamera!Håller på att ställa i ordning gamla kasserade cyklar som jag får gratis från hyresvärden.
Lite skruvande och fixande så de blir lagligt cykelbara.
Säljer för 500 kr/st och det är strykande åtgång!
Trodde jag skulle bli sittande med skrotet för evigt, men det märks att studenterna börjar komma tillbaka till stan och de är beredda att köpa vadsomhelst som rullar.
Redan tjänat ihop några tusen och mer blir det. Tror nog jag tar och unnar mej en present för dessa pengar.
En ny digitalkamera att ersätta den som blev stulen i våras.
Herrejävlar vilka klagomål....
Skitskoj.
Ja, det är av någon anledning lättare att inte känna medlidande för en hel grupp.....Skitskoj.
En publik utan självdistans är till och med roligare än en "komiker" utan självinsikt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|