Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag är inte jättebra på tyska.
Kollade därför om google translate blivit bättre på sistone.
Det har det inte.

Någon som kan gissa vad det var jag översatte?

"Endast DAO, så ingen kuk slakarmering möjligt"

"Med de flesta kanonerna fortfarande bit eller kuk nyfiken på att se efter åtgärden bult eller hand spänningen"

"Så också är utlösa resor och motstånd alltid samma längd och samma svåra."

"Sätesbjudning är ver pin och svetsade. Att du kunde ha mer noggrant springa och brun. Ser ut som efterföljande hantverk. Resten är likvärdigt med den vanliga kvaliteten "

"Provdockan verkar vara ganska Sega och jag hoppas att en viss hållbarhet."

"Bifogade provdockan är ganska tight tack vare Gummiringar. Han sjunker inte även genom kraftig skakning"

"Endast bry de fattiga svetsning och saknade polering på svetsen av sätesbjudning"

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min chef på företaget jag är anställd på var förbi och pratade med personalchefen jag går under på uppdraget. Tydligen var personalchefen oroad för att jag jobbade väldigt mycket, och bara inte attesterade alla timmarna jag jobbar. Vilket inte riktigt är sant, jag jobbar mina 40 timmar i veckan. Jag bara får rätt mycket gjort på mina 40 timmar. :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Min chef på företaget jag är anställd på var förbi och pratade med personalchefen jag går under på uppdraget. Tydligen var personalchefen oroad för att jag jobbade väldigt mycket, och bara inte attesterade alla timmarna jag jobbar. Vilket inte riktigt är sant, jag jobbar mina 40 timmar i veckan. Jag bara får rätt mycket gjort på mina 40 timmar. :hihi

Det är bar te å ta en stadig fikapaus dårå.

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Fick äntligen tummen ur o drog på lite extraljus på arbetes/pendlingsbilen.
exlj.jpg

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag är inte jättebra på tyska.
Kollade därför om google translate blivit bättre på sistone.
Det har det inte.

Någon som kan gissa vad det var jag översatte?

"Endast DAO, så ingen kuk slakarmering möjligt"

"Med de flesta kanonerna fortfarande bit eller kuk nyfiken på att se efter åtgärden bult eller hand spänningen"

"Så också är utlösa resor och motstånd alltid samma längd och samma svåra."

"Sätesbjudning är ver pin och svetsade. Att du kunde ha mer noggrant springa och brun. Ser ut som efterföljande hantverk. Resten är likvärdigt med den vanliga kvaliteten "

"Provdockan verkar vara ganska Sega och jag hoppas att en viss hållbarhet."

"Bifogade provdockan är ganska tight tack vare Gummiringar. Han sjunker inte även genom kraftig skakning"

"Endast bry de fattiga svetsning och saknade polering på svetsen av sätesbjudning"

Scheiße, någon form av hydrauliks ventil med dålig svetsning men utan möjlighet till slangar?

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
En video på min gamla Honda Dominator som piskade lite lera fick mitt hjärta att bli lite varmt. Skänkte den till en arbetskamrat och hans polare och de har fått igång den efter en del renovering. :D

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Idag klarade jag mina sista tentor mot min examen. Jag kan även söka CSN då och få in lite kosing! :banana

Gissa om jag kommer fira med en lång åktur på hojen?! Har inte åkt på flera veckor!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Sålde precis mitt CBX-renoveringsobjekt. Mer plats i garaget nu :)

2ppy33k.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Teststart av banhojen innan morgondagen... Den bara nötte och nötte, på med starthjälpen. Bara vevar runt och halvtänder ändå. Fuck, det brukar ju hjälpa! Pröva med startgas, tände till lite men sedan sedan halvtände den inte ens lite! Plocka av tanken och öppna luftboxen, kommer precis där på... Bensin? :va
Snor en skvätt ur gräsklippardunken. Hojen startar omedelbart. :crash :huvet
Men, man får bju på att man är dum som en fasantupp ibland. (Och de är jävlar i mig dumma som själva fan)

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
Skjutsat sambon för första gången på ST2:an och det gick jättebra. Lite trevande i början men sen började det ta sig. Gottskär Jönssons blev destinationen (via en massa småvägar) lite pyttipanna och en hallontårtebit senare så var det hemväg via Greggered/Landvetter.

En sån där bra dag helt enkelt! :) :tungan :D

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Tyckte det var konstigt att stereon i bilen bara hade ljud på ena sidan, tills jag kom på att jag inte hör ett skit på ena örat :) :mad:

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring