Wait for it...
Att ett amerikanskt påhitt tillverkas i ett europeiskt land?
Wait for it...
Att ett amerikanskt påhitt tillverkas i ett europeiskt land?
Jag vet bara två helamerikanska maträtter: Lyckokakor och chop suey .
Felanmälan till en fastighetsskötare på jobbet från en förskolepedagog/förskolelärare(eller dagisfröken, för oss som är födda före 1995) :
"Det drar kallt i mellangården här. Kan du komma och kika på det?"
Förskolan i fråga har en ljusgård mellan två huskroppar.
Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum".
Bara en?
Låter rimligt, alla vet väl att tjäjjerna inte behagar jympa #mensvärk/migrän/kuratorn/skolk/PMSvaddetnuär o.s.v.
Bajstråden
Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller
Lär dig spökfisar.
?
Det är konstigt att alla tjejer inte upplysts om att alla de där värkerna går bort när man jymnNstiserar. Dags att du upplyser lite kanske.
Hur fan kan man släppa utan att ha lyckats få stavningen i Frankrike rätt.
Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |