Wait for it...
Att ett amerikanskt påhitt tillverkas i ett europeiskt land?
Wait for it...
Att ett amerikanskt påhitt tillverkas i ett europeiskt land?
Jag vet bara två helamerikanska maträtter: Lyckokakor och chop suey .
Felanmälan till en fastighetsskötare på jobbet från en förskolepedagog/förskolelärare(eller dagisfröken, för oss som är födda före 1995) :
"Det drar kallt i mellangården här. Kan du komma och kika på det?"
Förskolan i fråga har en ljusgård mellan två huskroppar.
Svågern jobbar som någon form av servicetekniker / fastighetsskötare åt kommunen och han berättar ibland (ofta) om den där gången han fick en anmälan från skolans sporthall där "någon har sett en mus i tjejernas omklädningsrum".
Bara en?
Låter rimligt, alla vet väl att tjäjjerna inte behagar jympa #mensvärk/migrän/kuratorn/skolk/PMSvaddetnuär o.s.v.
Bajstråden
Sambon slår på mig när jag släpper morgon-doften. De luktar sällan men låter desto roligare, kan ja tycka iaf. Men en av anledningarna till att hon slår mig är att när det låter väcker ja våra bulldoggs, isynnerhet Nova (pappas flicka) och det är rena gnällklockan för henne. Pappa är vaken och snart promenad! Gissa vem som sitter i TV-spelssoffan soffan utanför sovrummet nu och gnäller
Lär dig spökfisar.
?
Det är konstigt att alla tjejer inte upplysts om att alla de där värkerna går bort när man jymnNstiserar. Dags att du upplyser lite kanske.
Hur fan kan man släppa utan att ha lyckats få stavningen i Frankrike rätt.
Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|