Bra! Trodde din Harley var nerplockad för turbo
Hur många pråmar har du ejenkeligen?
Ja, hur är det med töabon?
Jag har en känd persons gamla mobilnummer i tjänsten så det brukar komma diverse mystiska inbjudningar till fester/bröllop osv via SMS. Igår verkade denna "kändis" ha råkat i luven på en annan i samma skrå så en tredje person messade "Hej kamrat, Om du ska köra något mot äckliga XXX så säg gärna till så är jag med 100%.
Debattartikel, podd, vad som helst. Avskyr den mobbande smutsmänniskan.
Med vänlig hälsning
XXX"
Vackra ord, minsann!
Jäkligt nyfiken på vem denna kändis kan vara.
Ulf's nummer och messet är från Ebba ang Lööf?
Messet kom från en välbärgad sosse med mc-intresse.Jäkligt nyfiken på vem denna kändis kan vara.
Messet kom från en välbärgad sosse med mc-intresse.
En känd TV4-profil är anhållen misstänkt för våldtäkt.
– Mannen greps vid lunchtid. Jag har anhållit honom, säger åklagare Christina Voigt.
Dela artikel
Facebook Twitter E-post
En TV4-profil har gripits misstänkt för våldtäkt. Enligt Aftonbladet har mannen frekvent medverkat i ”ett av kanalens mest populära tv-program.” Enligt uppgifter är mannen nu anhållen på sannolika skäl för våldtäkt.
– Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden, säger kammaråklagare Christina Voigt, som på torsdagen anhållit mannen, till Expressen.
Begärt en försvarare
Klara Bäckman, jourhavande förundersökningsledare, säger till Aftonbladet, som var först att rapportera om händelsen, att förhör kommer att hållas under dagen.
Frågan är om det ska in i "förbannad"tråden istället
Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden
Är det fritt fram nu om det är normalt
Frågan är om det ska in i "förbannad"tråden istället
Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden
Är det fritt fram nu om det är normalt
En känd TV4-profil är anhållen misstänkt för våldtäkt.
– Mannen greps vid lunchtid. Jag har anhållit honom, säger åklagare Christina Voigt.
Dela artikel
Facebook Twitter E-post
En TV4-profil har gripits misstänkt för våldtäkt. Enligt Aftonbladet har mannen frekvent medverkat i ”ett av kanalens mest populära tv-program.” Enligt uppgifter är mannen nu anhållen på sannolika skäl för våldtäkt.
– Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden, säger kammaråklagare Christina Voigt, som på torsdagen anhållit mannen, till Expressen.
Begärt en försvarare
Klara Bäckman, jourhavande förundersökningsledare, säger till Aftonbladet, som var först att rapportera om händelsen, att förhör kommer att hållas under dagen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|