Gänget med småkids som cyklade förbi huset precis när jag startade upp bågen för att ge mig ut att köra. De stannade utanför och stod förväntansfullt kvar där medan jag lät hojen stå på tomgång för att ta på mig hjälm och handskar. Då tog den ena mod till sig och ropade "Kan du inte revva motorn lite när du kör iväg??" Självklart svarade jag och gav dem två drag på gasrullen som försmak Vänder upp bågen, börjar köra ut, samtliga står nu luftgasar frenetisk Varvar till ordentligt, bågen ylar och avgasknallar och har sig så det står härliga till, ungarna tjuter av lycka
Jag säger som Gert Fylking ÄNTLIGEN
https://omni.se/kallor-mp-overvager-att-lamna-regeringen/a/0nPW26
Hoppas de lämnar i BullShitCity oxå
Sporthojskollektivet hoppas att det var R1:an som skulle rastas pga den ylade när den varvades, bådar gott för den framtida återväxten
Jag säger som Gert Fylking ÄNTLIGEN
https://omni.se/kallor-mp-overvager-att-lamna-regeringen/a/0nPW26
Hoppas de lämnar i BullShitCity oxå
Det där är ju bara tomma hot. Varför skulle dom lämna ifrån sig den oproportionerligt stora makt de har nu? Det skulle dessutom kunna leda till omval och då trillar dom sannolikt utanför spärren.
Det där är ju bara tomma hot. Varför skulle dom lämna ifrån sig den oproportionerligt stora makt de har nu? Det skulle dessutom kunna leda till omval och då trillar dom sannolikt utanför spärren.
Gänget med småkids som cyklade förbi huset precis när jag startade upp bågen för att ge mig ut att köra. De stannade utanför och stod förväntansfullt kvar där medan jag lät hojen stå på tomgång för att ta på mig hjälm och handskar. Då tog den ena mod till sig och ropade "Kan du inte revva motorn lite när du kör iväg??" Självklart svarade jag och gav dem två drag på gasrullen som försmak Vänder upp bågen, börjar köra ut, samtliga står nu luftgasar frenetisk Varvar till ordentligt, bågen ylar och avgasknallar och har sig så det står härliga till, ungarna tjuter av lycka
Du har nog tyvärr rätt
Men bara att de diskuterar avhopp och att åsikterna går isär inom "regeringen" gör mig glad
Det kommer de inte göra. Tyvärr. Säger som den store allfadern: Det är bara käbbel.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|