Finns inget dåligt väder, bara dåliga sporthojar.
..läste jag ur det där
..läste jag ur det där
Det måste vara ett skämt om laddningsstationer eller betalparkering - ivfsh fattar jag noll. Vi har varken eller i vår by. Vi har däremot TRE ställen där man kan tanka fossilt och parkeringen är gratis.Förmiddagshumor..
Finns inget dåligt väder, bara dåliga sporthojar.
..läste jag ur det där
Neue pneu!
Det finns inga dåliga SportHojar, bara bekväma människor...
Jag tolkar det som att du tillhör majoriteten på SportHoj som inte kör SportHoj!
Det där måste vara rätt praktiskt i T-korsningar?
Litet som när matsvinn diskuterats på förskolan. Min dotter sa glatt att vi har inget matsvinn hemma för pappa är en slasktratt.Igår vid middagen berättade dottern att hon lärt sig udda och jämna tal på skolan så vi pratade vidare kring det och kom in på hur man delar udda tal. Lite skadad av skolundervisningens heltalstänk så ville hon dela i heltal så 5 skulle alltså bli 2 + 3.
Eftersom vi åt vårrullar så frågade jag vad hon skulle få om hon delade en vårrulle med mamma men inte förrän jag frågade om hon inte kunde använda kniven när dom delar en vårrulle kom svaret.
Jo, då skulle dom ju få en halv var.
Och med tre vårrullar kom ju därefter svaret snabbt 1.5 var.
Varvid jag frågade hur många hon skulle få om hon delade 5 vårrullar med pappa.
- Två, för du äter alltid mer än mig.
Aha, det blev alltså en Aladeen och en Aladeen."Debatt i Aktuellt: Bör vården använda ord som man och kvinna?
UPPDATERAD IDAG 07:11PUBLICERAD IGÅR 22:44
Under de senaste veckorna har debatten varit hård efter att det uppmärksammats att flera myndigheter och vårdguiden 1177 i flera sammanhang valt att sluta skriva man och kvinna."
- Johansson födde igår tvillingar, det blev en hen och en hen.
Ja det var alltså hen-versionen av Johansson som födde....inte den andra hen:en...som har penis.
Hen-barnet vägde 3800 gram, och hen-barnet 3500 gram.
Härligt att det finns så mycket som kan få människor att le!Jag ska bara starta ett försäkringsbolag så, tror det är nära snart.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|