Vet inte vad du hänger på för festivaler men när såg du 4 meter skittunna senast?
Jag menade att man ställt några innanför som tyngd för att hålla den höga vad det nu är på plats utan att kränga av i svängarna.
Som ballast funkar på skepp.
Vet inte vad du hänger på för festivaler men när såg du 4 meter skittunna senast?
Det där är nog en pool, väger kanske 700kg som mest.Det här måste bryta mot nån jävla regel, karlaktigt
Skönt att nån håller liv i de veneriska sjukdomarna!Snacka om vilken liggasäsong det blir för oss som är heta singlar i slutstadiet av pandemin , krogarnas öppetider utökas och dom invaderas av utsvultna heta kex , bara o ta semester två månader,stänga gymkortet 2 månader och sticka på turne
Jag är kräsen fan o har aldrig fått nått , ni får talla på surströmmingstunnorna som står o jäser vid baren när jag lämnar pianobaren med en prinsessa i en lyxjaktSkönt att nån håller liv i de veneriska sjukdomarna!
Äää jag tar spermabussen till Tallin istället.Jag är kräsen fan o har aldrig fått nått , ni får talla på surströmmingstunnorna som står o jäser vid baren när jag lämnar pianobaren med en prinsessa i en lyxjakt
-Senaste flickvännen på avataren?
Förra sommaren hoppade en +10 poängs skitung blond 18 årig bartender upp på disken och skrevade kl 11 på förmiddag , stentvättade jeans,rosa topp ,ljusblåa fina ögon o sa gomrgon när jag skulle ha en frukostbärs.Senaste flickvännen på avataren?
Ede inte denna som craschar i en kurva på en utube video, den jag såg blev bara en hög med skit kvar på vägen iallafall ??Det där är nog en pool, väger kanske 700kg som mest.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|