Vad fick dig att le idag?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hittade ett par stövlar på blocket till bra peng i min storlek. Inte alltid lätt med storlek 46.

Så nu har jag ett par perforerade och ett par som inte är det i samma modell. Kommer förlänga säsongen litet att inte ha det så kallt om fötterna.

Rekommenderar verkligen perforerat i sommarvärmen!

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Körde första passet på gymmet igår sedan 20 december 2020 (coronastängt)
en skön känsla infann sig i kroppen direkt efter träningen :))))

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Dagens monolog med mig själv..

-Ska du långt då eller?

20210606-112857.jpg

-Eh.. jovars ända dit andra sidan grusvägen bakom busken, lätt 25-30 meter, ändå.

20210606-112302.jpg

-Stark o klar ???

20210606-113739.jpg

Nu har Eldur som står på box i 6 månader, spricka i foten, en minihage att motionera magen med. Jag får sitta vakt så han inte gör några större utsvävningar med hoven, men såhär i solen så.. sämre kan man ha det för 0k i timmen ;)

20210606-121156.jpg

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vädret. Underbart på alla sätt och vis! Vilken dag, glad som fan även utan att kunnat köra hoj. Ikväll tar jag en öl på altanen när ungarna somnat.

Svettas hellre än att frysa.

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Solklart fejk.
Han sitter med benen isär :eek: men håller för ansiktet.:cool:

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Var o skrev (en helvetes massa) papper till försäljningen av lägenheten som stått obebodd väldigt mycket för länge. Enligt mäklarlagen eller något annat hittepå så får överlåtelse inte skrivas närmare än en månad + ev. helg om villkor föreligger men om allt klaffar är den betald och klar på onsdag :tummenupp

Usch helgarbete, läs; städ, köra någon pryl och mc men sen är man f-n skuldfri på riktigt. Schön.

Sämre saker har man väl skålat för.. Skål!

20210610-175237.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har helt checkat upp på mitt nuvarande gig. Temalåten är

Allt är totalt kaos, och jag är såååå glad att de sagt upp mitt kontrakt och att jag bara räknar ner dagarna tills de måste klara sig utan mig.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Strulet med generationen 50 år senare är att dom bara orkar läsa den där texten fram till "valves", gick lixom inte att klicka på den där papperslänken som låg där.. måste vara trasig.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Strulet med generationen 50 år senare är att dom bara orkar läsa den där texten fram till "valves", gick lixom inte att klicka på den där papperslänken som låg där.. måste vara trasig.
Betänk då också att 20-nånting åriga killar var kaptener på bombflyg över Europa för inte så länge sedan. Idag har jag 19-åriga praktikanter på jobbet som inte vet hur en morakniv eller skruvdragare funkar.

Ibland suckar jag men oftast förklarar jag åtta gånger att eggen är vass och batteri måste bytas.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Säkert sant fast bomb-Holger 19 höstar hade väl kanske lite mer att förlora om oduglig :) Typ livet, besättning och kanske ett land eller så.

..men man måste väl lära sig att sortera bland allt trams, evolutionen hänger knappast med i informationssamhället som skriker ut allt och ingenting i 5G. Det enda man behöver lära sig förutom äta, sova, skatta är väl en Fakk u burnout? :hojraket

:glömdet

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Säkert sant fast bomb-Holger 19 höstar hade väl kanske lite mer att förlora om oduglig :) Typ livet, besättning och kanske ett land eller så.

..men man måste väl lära sig att sortera bland allt trams, evolutionen hänger knappast med i informationssamhället som skriker ut allt och ingenting i 5G. Det enda man behöver lära sig förutom äta, sova, skatta är väl en Fakk u burnout? :hojraket

:glömdet
Bomb-Holger av idag bor i orten.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha