Vad fick dig att le idag?

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok

Det är något härligt barnsligt befriande med det här ändå.

55 bast och precis diagnostiserad med en obotlig sjukdom med dödlig utkomst skriver mannen en bucket list där en av sakerna han vill hinna med innan han lämnar detta liv är att moona för en fartkamera.

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Att jag lyckades ta mig hem. Troligtvis har multiremmen gått av, fick felkod elsystem service snarast och ingen styrservo. Mörkt och regnade så jag har inte kollat. Men skönt att ha bilen hemma i alla fall.

checkster

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
Helst Yamaha , men öppen för det mesta

4593e9549a605c367b498fd08e1d65a5.jpg

Den loggan saknades ju, kanske ska stå ”Joy” på den ?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ska ringen vara uppe eller nere på muggen för det tredje könet :va

Dottern försökte lära mig att fälla ner ringen efter mig. Jag kontrade med att det är hon som borde fälla upp ringen efter sig så att jag kan pinka direkt.

Som svar på frågan så har jag sett en bög kissa utomhus, sittande på huk som en tjej trots att den hade quken kvar.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Mina empiriska studier i ämnet har efter över 20 år boende med män respektive kvinnor i olika former resulterat i följande:

Det är betydligt fler fruntimmer som lämnar locket uppe och ringen nere än män som inte stänger locket (med ring under) efter sig.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Dottern försökte lära mig att fälla ner ringen efter mig. Jag kontrade med att det är hon som borde fälla upp ringen efter sig så att jag kan pinka direkt.

Som svar på frågan så har jag sett en bög kissa utomhus, sittande på huk som en tjej trots att den hade quken kvar.
Säkert att hen inte sket?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Säkert att hen inte sket?

Jepp! Det skulle jag ha sett. Jag frågade om den inte hade kvar apparaten och det var nåt om att den tyckte sig vara en tjej och därför tyckte att då ska det kissas på det viset.

Att inte använda de bästa verktygen man tillgängliga för en uppgift är ett sånt logiskt resonemang som bara kan komma från en kvinnlig hjärna så jag är nästan benägen och hålla med om att den nog ändå är/var en kvinna.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Om en person med penis anser sig vara kvinna är det väl en transperson och inte en bög?

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Om en person med penis anser sig vara kvinna är det väl en transperson och inte en bög?
Vetefan hur det blir. Hänger inte med i lingot längre.
Är personen lesbisk om den attraheras av kvinnor?
Är personen heterosexuell om den attraheras av män?

Jag skulle nog säga att personen är homosexuell om det nu var en biologisk man som attraheras av andra biologiska män oavsett om denne person anser sig vara ett bord eller en kvinna.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Vetefan hur det blir. Hänger inte med i lingot längre.
Är personen lesbisk om den attraheras av kvinnor?
Är personen heterosexuell om den attraheras av män?

Jag skulle nog säga att personen är homosexuell om det nu var en biologisk man som attraheras av andra biologiska män oavsett om denne person anser sig vara ett bord eller en kvinna.
En utav de f.d. bröderna Wachowski (Matrix bl.a.) bytte ju kön och gifte sig med en kvinna. Är hen då lesbisk eller blir det något annat?

Man fattade ju att de var lite kufiga redan när de gjorde Matrix, men det kan inte vara helt vanligt att två bröder båda byter kön.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
På ämnet kön.

Lyssnade på radio igår där det pratades om förlossning. Den födande personen skulle känna trygghet så hen fick en bra upplevelse var budskapet.

Vad ända in i glödheta helvete!? Den födande KVINNAN ska känna trygghet så HON får en bra upplevelse.

Så vitt jag vet är testosteron som könshormon förhindrande en graviditet. Samt att de som byter juridiskt kön blir steriliserade vid bytet (där kan jag ha fel, vet att det debatterades om steriliseringen)

Vad är nästa grej, en kvinna som identifierar sig som man vägrar mammografi för att hon blir kränkt av kallelse. Får bröstcancer och gråter ut i Aftonbladet?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
På ämnet kön.

Lyssnade på radio igår där det pratades om förlossning. Den födande personen skulle känna trygghet så hen fick en bra upplevelse var budskapet.

Vad ända in i glödheta helvete!? Den födande KVINNAN ska känna trygghet så HON får en bra upplevelse.

Så vitt jag vet är testosteron som könshormon förhindrande en graviditet. Samt att de som byter juridiskt kön blir steriliserade vid bytet (där kan jag ha fel, vet att det debatterades om steriliseringen)

Vad är nästa grej, en kvinna som identifierar sig som man vägrar mammografi för att hon blir kränkt av kallelse. Får bröstcancer och gråter ut i Aftonbladet?

Inget är längre en självklarhet, så det är nog säkrast att gardera sig. Problemet är väl att det hela tiden dyker upp nya saker som folk uppfattar som stötande, så man är nog körd hur mycket man än anstränger sig.

Titanic 2020.jpg

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...