Vad fick dig att le idag?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Var på gymmet och höll på att slänga in käk i micron.

Well

Då kom en receptionist i 20 års åldern fram o glodde på mig som en liten klappmongolid o fråga om jag behövde hjälp

:rofl

Jag är 47 men ser ung ut o hon försöker tukta mig som en ung gosse
Du hade kanske munskydd, kanske till och med ett blått !?
alternativt
Du stod där med munskyddet i handen som Annie Löf i TV ?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fick en laptop idag. Hushållets förra har nästan 10 år på nacken och är väl inte tiptop längre. Den jag fick var en inte ett år gammal "Coronalaptop" Förra brukaren kom på att paddan var smidigare att använda till videomöten.

Vad ska jag med en laptop till? Vet inte riktigt men jag tackar inte nej till en uppgradering av befintlig. ?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Råttan Magawa, som räddat otaliga liv i Kambodja
Kanske har Magawa räddat fler människoliv än någon annan råtta, då den med lätthet kunnat spåra försåtligt dolda minor i det Kambodja som årligen ser människor lemlästas och dö av sprängämnena som är kvar från 1970-talets inbördeskrig.
Magawa har dessutom som första råtta förlänats med djurvärldens kanske finaste förtjänstmedalj i guld från organisationen PDSA för sina insatser.
Under sin fem år långa karriär har Magawa sniffat fram över 100 landminor. Råttan kunde beta av ett område stort som en tennisplan på 20 minuter, något som tar en mänsklig minröjare mellan en och fyra dagar.
Men inte nån liten råtta, 1,2 kg och 70 cm lång.....riktiga bestar, de där Tanzania råttorna !

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Jag fick bilder från en lackerare jag anlitat för att måla om min Cheva. Det gjorde mig glad och jag log inombords! På lördag hämtar jag den och då är den SVART :kär

Jag valde BMW Carbonsvart 416. Sjukt fin färg, ser helt svartmetallic ut vid mulet väder men i solljus går den i mörkblått.

Lackeraren är ingen mästerfotofraf men man får en liten bild av hur den kommer se ut. Sista bilden är hur den blir när den är monterad. Fälgarna står och väntar på mig :)

received_465518121806029.jpeg
received_520212462707529.jpeg
mc.jpg

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...