Ett uttalat satirkonto på twitter. Breathe!Det är alldeles för lätt för folk att komma till tals nu för tiden.
View attachment 467493
(Nej, jag är inte centerpartist och bryr mig inte mer om Annie än någon annan okänd människa.)
Ett uttalat satirkonto på twitter. Breathe!Det är alldeles för lätt för folk att komma till tals nu för tiden.
View attachment 467493
(Nej, jag är inte centerpartist och bryr mig inte mer om Annie än någon annan okänd människa.)
Det förstår jag, men det betyder inte att det jag skrev inte är sant.Ett uttalat satirkonto på twitter. Breathe!
Dubbelnegationer är luriga.Det förstår jag, men det betyder inte att det jag skrev inte är sant.
Dubbelnegationer är luriga.
Det förstår jag, men det betyder inte att det jag skrev är falskt.
Lika finurligt som en Windows GPO. "Disable the Display Control Panel: Enabled/Disabled"Bättre så?
Det där gick över mitt huvud.Lika finurligt som en Windows GPO. "Disable the Display Control Panel: Enabled/Disabled"
Haha , jag ser ung ut - därför småbrudar slaktar mig mig inför sina farsorEller så tyckte hon du såg lite förståndshandikappad ut.
#truestory
Jaja, men intressant val med Tyson och respekt mtp flickvännen och punch in the face.Bättre så?
if(!bDisabled =! !bEnabled) { MessageBox.Show("I dunno!?"); } else Environment.Exit(1);vem fan kan hålla koll på vad som händer i en dator?
Lär inte få något då jag testat gränserna för vad som kan räknas som drägligt. Nu får jag ångestsvettningar när jag kommer in i "normala" hushåll.Vore det inte för att det är så kränkande jävla dyrt med el just nu så skulle jag inte bara le utan rentav gapskratta åt spektaklet... När elen är så dyr att staten måste betala ut bidrag för att folket ska ha råd att betala räkningen, då har det fan slagit slint någonstans #sosselogik
Scan sluta ju med sin blodpudding så det är det vi har idag
Kan det bli ett uppsving för den gamla radhusbiffen nu?Scan sluta ju med sin blodpudding så det är det vi har idag
Living on the edge!Kan det bli ett uppsving för den gamla radhusbiffen nu?
Asgott med bacon och lingon till.
Och mjölk.
-Neej! Inte mjölk för då kan inte kroppen tillgodogöra sig järnet. Uuuuuh!
-Watch me baby.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |