Raderad medlem 51742
Guest
Det var wheelie baren som saknadesHär är en till som visar att uppenbarligen går det ju... Om man kan...
Efter några halvdana försök kraschar han vid 8:30
Det var wheelie baren som saknadesHär är en till som visar att uppenbarligen går det ju... Om man kan...
Efter några halvdana försök kraschar han vid 8:30
Ungefär visserligen i fart men min Honda 500 för några år sen höjde sig ännu sämre med hjälp av koppling. Jag är nog värden sämsta på wheelies?Fan, jag skulle aldrig börjat googla, men världens mest patetiska motorcykel förtjänar världens mest patetiska wheelie.
Det var wheelie baren som saknades
Kanske tur att det var en Virago killen försökte med och inte något som riskerade skicka upp honom i närmsta trädtopp.Nej, jag tror bara det var lite skit bakom styret.
Det är nog jag.Ungefär visserligen i fart men min Honda 500 för några år sen höjde sig ännu sämre med hjälp av koppling. Jag är nog värden sämsta på wheelies?
Lägenhet? Eller har du ett passivhus typ? En räkning man betalar med ett leende på läpparna, helt klart.Fick elräkningen för November t.o.m. December 2021, 2 månader. Elhandel (ej nätavgiften)
415,99 kr + 104,00 kr moms, att betala 520 kr. Tyckte det var OK.
Inget jag går under för.
Men dyrare än 2020
November t.o.m. December 2020, 2 månader. Elhandel (ej nätavgiften)
176,95 kr + 44,24 kr moms, att betala 221 kr.
Så kostnaden har gått upp ca 2,5 ggr. Från 2020 till 2021.
Men vi har ingen inflation i Sverige, BRA VA ? !
Jag får bara elräkning varannan månad eftersom de inte fakturerar belopp under 100kr. Brukar ligga på 70-90kr/månad. Denna månaden fick jag en räkning på 250kr!Fick elräkningen för November t.o.m. December 2021, 2 månader. Elhandel (ej nätavgiften)
415,99 kr + 104,00 kr moms, att betala 520 kr. Tyckte det var OK.
Inget jag går under för.
Men dyrare än 2020
November t.o.m. December 2020, 2 månader. Elhandel (ej nätavgiften)
176,95 kr + 44,24 kr moms, att betala 221 kr.
Så kostnaden har gått upp ca 2,5 ggr. Från 2020 till 2021.
Men vi har ingen inflation i Sverige, BRA VA ? !
Japp, gärna Barbro 68, & Gösta 71.Jag hade iofs gärna sett någon stunta med en virago 535.
Lägenhet i stan gentemot hus i glesbygd så har man flyttat över elkostnaden till parkeringsplats och försäkring på hojenLägenhet, drygt 50m2 i Majorna Göteborg.
Se där ja. Då har vi ju varit grannar.Lägenhet, drygt 50m2 i Majorna Göteborg.
- Påminn mig i sommar så ska jag se vad jag kan göra med min. Jag tycker det är ett "stunt" bara att baxa in den klumpen i förrådet, där det är en decimeterhög tröskel.Jag hade iofs gärna sett någon stunta med en virago 535.
wheelie?kom f-n ihåg lösenordet!
Vad det gäller parkeringsplats så kan jag bara hålla med. Så jag har ingen bil. Hyr bil vid behov.Lägenhet i stan gentemot hus i glesbygd så har man flyttat över elkostnaden till parkeringsplats och försäkring på hojen
Tyst!wheelie?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |