Mahhbechh
Börsmäklarn
Spiken i kistan var väl iofs att dom blev av med BMW, men tror å andra sidan inte dom klarat sig nån längre stund till ändå. Jag har bara dåliga erfarenheter därifrån bortsett från butiken där jag handlat bra grejer.Vad det gäller parkeringsplats så kan jag bara hålla med. Så jag har ingen bil. Hyr bil vid behov.
Jag behöver ingen egen bil i tätort som Göteborg.
Enklast och billigast så.
Reser sker normalt med cykel, buss eller spårvagn. Eller hojen.
Som står i "vårt" Garage tillsammans med 2 kompisars hojar.
Betalar drygt 7000 kr för Busan, trafik. Har haft Helförsäkring men när Bike Göteborg/Elit MC behövde 7 månader under lågsäsong för lite skador på vänster sida efter jag vält stillastående
med argument som "Vi är inte auktoriserade för Suzuki, har svårt hitta reservdelar."
Reservdelar som jag kunde beställt själv vid en kväll vid datorn och ha hemma på två veckor.
Trots jag inte är auktoriserad för Suzuki.....
Så jag lessnade på helförsäkring.
Folksam hänvisade till Bike Göteborg, så jag valde inte Bike Göteborg själv......
och den upplevelsen av Bike Göteborg gjorde att företaget kom på min svarta lista......
Ta ett jobb när man inte är auktoriserad för MC-fabrikatet ? Vilket syntes när jag granskade kåpmontaget. En plastpinne satt utanför hålet plastpinnen skulle gå igenom.
Ett exempel är vid uthämtning av ny duke 790 så saknades massa beställda delar som skulle varit monterade, och bromsljuset blinkade hela tiden pga paj kontakt. "Ta kontakten från er demo som står i hallen" sa jag, men dom bara "Nej, så gör vi inte". Kom ca 8km innan vi vände tillbaks och lämnade in igen.
Så det blev ingen hoj den dagen.