Hmmmmm - borde vara under "Stötande skämt".......![]()
Oklar syftning, men begriplig.
Jag brukar medvetet missförstå syftnings, grammatik och stavningsfel, det blir roligare då!Oklar syftning, men begriplig.
Rubriksättaren borde dock skickas på grundvux.
Hoppet är det sista som överger oss.... Svärfarsan hade skoter hemma, men det blev ju sällan snö tillräckligt så den fick följa med upp till stugan i Finland. När jag körde hoj på isarna förr, så hade alla skoter strax söder om Gävle (och uppåt), men i princip ingen söder ut.Grannen körde precis förbi på snöskoter. Trodde inte någon ägde en sån på mina breddgrader.
Fast ökenryttarna har inte druvklasar till hemmoröjder som gör att de behöver stå upp!De står på fotpinnarna lite då och då också, typ som äventyrsasfaltsåkarna gör hela tiden här hemma!
Tjena Ove hahahaJag tillhör ju dom där norrlänningarna som inte har någon snöskoter, det har aldrig varit något större intresse, men visst har jag kört lånade skotrar nästan varje vinter.
Men öronlappskeps har du väl?Jag tillhör ju dom där norrlänningarna som inte har någon snöskoter, det har aldrig varit något större intresse, men visst har jag kört lånade skotrar nästan varje vinter.
Men öronlappskeps har du väl?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |