totoro
Är fulladdad ibland
Såg för nån timme sen en Hayabusa?svänga i Gottsunda centrum. Kanske den lättaste hojen å känna igen?
I Gottsunda av alla ställen...Såg för nån timme sen en Hayabusasvänga i Gottsunda centrum. Kanske den lättaste hojen å känna igen
Stulen?I Gottsunda av alla ställen...
Nej han körde så sakta i rondellen å var klädd ordentligt. Den var vit. Han tänkte väl handla lite där. Finns ju både Ica Willys och Lidl.Stulen?
Förhoppningsvis bara sista bombarrepan för året.
Samma med Scandinavian Photo - beställde i torsdags, beräknad leverans var då den 3-4/1. Plingade till i telefonen alldeles nyss..... bara att hämta uppBeställde en datorskärm ifrån komplett.se igår morse, dvs söndagen den 1/1. Fick ganska omgående ett mail där det stod att min order var behandlad och på väg, vilket jag tolkade som ett automatiserat "försändelsenummer har skapats men vi har inte skickat prylen ännu"-mail. Ett par timmar senare fick jag en avisering i postnords app om att de mottagit en fraktbeställning, även den helt automatisk antog jag. Det stod ju trots allt att beräknad leverans var 2-3 arbetsdagar, så jag förväntade mig inte att det skulle röra sig om något mer än dylika automatiserade leveransbekräftelser såhär en helgdag.
Döm om min förvåning när det sedan började trilla in fraktuppdateringar om paketets väg redan samma eftermiddag, för att slutligen resultera i att jag ombeds göra leveransval då min beställning beräknas anlända måndagen den 2/1... Häum??
Jag beställer alltså skärmen på söndagsmorgonen efter nyårsafton, Komplett behandlar ordern och skickar paketet i tillräckligt god tid för att postnord ska hinna börja frakta det samma söndag, och de levererar det följande måndagsförmiddag bara ett drygt dygn efter att jag la beställningen... Det har jag nog fan aldrig varit med om tidigare, jag är fanimig mållös och det faktum att någonting som postnord varit involverade i faktiskt fungerat såpass långt över förväntan får mig att le stort! En fruktansvärt stor eloge till Komplett.se för deras service, och faktiskt även till Postnord får jag säga
De har ju snabbare drogleverantörer som konkurrenter så Apotea måste ju ligga på topp!apotea punkt ess e brukar vara rätt kvicka också.
Haha. Ja det är så man tar marknadsandelar. Man erbjuder en bättre produkt än sina konkurrenter.De har ju snabbare drogleverantörer som konkurrenter så Apotea måste ju ligga på topp!
De står på fotpinnarna lite då och då också, typ som äventyrsasfaltsåkarna gör hela tiden här hemma!Dakar på Ojråsport!
ÄventyrSHojar utan korvlådor visserligen är kanske ingen fröjd för ögat men gott låter det och det är fina bilder!
Dakar på Ojråsport!
ÄventyrSHojar utan korvlådor visserligen är kanske ingen fröjd för ögat men gott låter det och det är fina bilder!
Bara svenskar i bilar i år, verkar det som.Har inte Ojråspårt, så jag ser sammanfattningarna på YouTube.
Men jag antar att Ojråspårt sändningarna finns att fiska upp på nätet om man är så lagd.
Har vi någon Svensk med i år?
Som i för icke-hydrauliska lyftare/följare?Mekaniska.....?
View attachment 479848
Jovisst, det stod i annonsen, men rubriken fick mig att le - kamaxlar är av nödvändighet " "mekaniska"Som i för icke-hydrauliska lyftare?
Som gammal jänkeåkare så är det stor skillnad på mekaniska och hydrauliska även om det faktiskt är lyftarna. ingen ville erkänna att de åkte med hydrauliska lyftare. Det gjorde bara de med klena motorer.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|