Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
..men ingen provsmakning, förstås.

20230529-220236.jpg

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Igentligen lite barnsligt av en farbror på närmare 60.

Men i morse på väg till jobbet då kom det hastigt upp en bremer i arslet på acen o mej.
Bremen med förare från icke skidåkande nation växlade ned o skulle göra en fläsksmälls omkörning när hans framdörr var vid framhjulet började jag droppa växlar o när hans bakskärm var vid framhjulet började jag sticka 240 blås genom en normal lång böj med bremer efter o där blev bremer med den icke skidåkande föraren kvar precis som i ett skidlopp?? sådant är kul när en gammal ACE går bättre än en nyare tusk bil.

På väg hem på eftermiddagen så var det rött ljus och bredvid står en tjejmoppe gsxr någonting, brocklyn förklarade i en annan tråd hur små dessa är o där av tjejmoppe, gult ljus grönt starten går, det är gämt upp till 170 där fegar tjejmoppe föraren ur då det blev att både hänga ut o droppa knät i en tight kurva i den farten sedan slå på för fullt o en växel till.

Tror tjej gsxr, n fick loppa på stiften eller något synd det som började så bra..

Obs detta kan upplevas som olagligt o bör ej testas av vanliga personer båda sakerna utfördes av proffesionella förare på avlyst område ???

Fan vad kul det är att vara barnslig.. Men acen är så otroligt lättstyrd efter gaffel o hjul byten o därmed rätt så rejäl viktminskning..
- "bremer"?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Blatte Motor Wagen är väl nutida benämningen.....
På 80'talet var det Baader Meinhof Wagen!

Fast Baader Meinhof åkte Mercedes om jag inte minns fel.

Det var en del av deras "maskering"

Dom bodde inte i kollektiv och körde VAZ, dom bodde i shyssta lägenheter och körde mercedes, men polisen sökte igenom varenda hippiekollektiv efter dom.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Fast Baader Meinhof åkte Mercedes om jag inte minns fel.

Det var en del av deras "maskering"

Dom bodde inte i kollektiv och körde VAZ, dom bodde i shyssta lägenheter och körde mercedes, men polisen sökte igenom varenda hippiekollektiv efter dom.
Du är inte påläst ordentligt.....
:hej

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du är inte påläst ordentligt.....
:hej

Ja, det är många år sedan jag läste boken, det kan ha varit antiterrorpolisen som körde Mercedes då, jag har ett starkt minne av att dom skulle vara vita/silverfärgade också, dels för att smälta in, dels för att inte bli så varma när man satt i dom och väntade.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Ja, det är många år sedan jag läste boken, det kan ha varit antiterrorpolisen som körde Mercedes då, jag har ett starkt minne av att dom skulle vara vita/silverfärgade också, dels för att smälta in, dels för att inte bli så varma när man satt i dom och väntade.
Jag tror att jag läste boken, ska nog kolla upp nån antikvariesida och leta upp den för att läsa om den.

Edit:
Måste leta upp filmen också:

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...