Tror du får ha lite överseende med att Dalsland kan vara en liten bit från resten av världen iblandDet vette tusan. Beemer är ju gångbart i hela världen. Har då aldrig hört någon säga bremer.
Googla.
View attachment 484801
En liten bit? Det är skit långt till allting. Uppenbart även till hur man säger saker.Tror du får ha lite överseende med att Dalsland kan vara en liten bit från resten av världen ibland
Trodde det vanliga namnet idag på dom var KokainXpress ?!
Fick man reda på vikten i artikeln?
Fick man reda på vikten i artikeln?
Måste ha hittat en ganska avslappnad position med resten av kroppen för att inte påverka vägningen. Vore intressant att veta (utan bilder tack!) hur han gick tillväga.
Hade det varit mer ok i grönsaksavdelningen? Köttdisken kanske hade legat närmare funktionsmässigt, men den vågen brukar inte kunder ha tillgång till.
2003 nör jag crashade Säpo och dess fula fosterhemsbarn me fetalt alkoholsyndrom(hela säpo består av såna) så hotade dom mig , då reste jag mig och sa "Ditt sönderknullade lilla fosterhemsbarn o pedofiloffer tar inte ton mot mig"Vilka raseriutbrott flanarna fick , direktträff.
Ser ut som ett gäng downies som sitter på rosa badringar
Sen sa jag , jag kommer se till att du begår sjävmord
Han : Hotar du mig
Jag : Nej , det är ett löfte - du är död
Sekten Säpo , hård utbildning dom har iaf mot stjärten
Göthe (f. Gottfrid) Ohlsson och pojkhemmet Eolshäll - Hälle. Pedofilskandal.
Göthe (f. Gottfrid) Ohlsson och pojkhemmet Eolshäll - Hälle. Pedofilskandal. Kriminalhistoriawww.flashback.org
Så du blev glad av att killen som våldtog dig som liten är död?2003 nör jag crashade Säpo och dess fula fosterhemsbarn me fetalt alkoholsyndrom(hela säpo består av såna) så hotade dom mig , då reste jag mig och sa "Ditt sönderknullade lilla fosterhemsbarn o pedofiloffer tar inte ton mot mig"Vilka raseriutbrott flanarna fick , direktträff.
Ser ut som ett gäng downies som sitter på rosa badringar
Sen sa jag , jag kommer se till att du begår sjävmord
Han : Hotar du mig
Jag : Nej , det är ett löfte - du är död
Sekten Säpo , hård utbildning dom har iaf mot stjärten
Göthe (f. Gottfrid) Ohlsson och pojkhemmet Eolshäll - Hälle. Pedofilskandal.
Göthe (f. Gottfrid) Ohlsson och pojkhemmet Eolshäll - Hälle. Pedofilskandal. Kriminalhistoriawww.flashback.org
Påminner om gubben som efter gudstjänsten söker upp prästen och berättar att när gumman böjde sig fram över frysen så passade han på att dra upp kjolen och ta sig ett nummer, är vi välkommna till kyrkan i fortsättningen?Man arrested after scanning PENIS at supermarket checkout
Police claim the suspect “was laughing and did not make any attempts to stow away his blatantly exposed genitalia”.www.mirror.co.uk
Nu är den här.Den här var ju nästan ännu roligare.
Han ställer frågan: What is a woman? utan speciell framgång.
-You are not a scientist. You are not a gender studys major. How do you know that you are a man?
-I'll guess because I got a dick...
-Women only know what women are.
-Are you a cat?
-No.
-Can you tell me what a cat is?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE