Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
20230531-195207.jpg

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Fick man reda på vikten i artikeln?

Måste ha hittat en ganska avslappnad position med resten av kroppen för att inte påverka vägningen. Vore intressant att veta (utan bilder tack!) hur han gick tillväga.

Hade det varit mer ok i grönsaksavdelningen? Köttdisken kanske hade legat närmare funktionsmässigt, men den vågen brukar inte kunder ha tillgång till.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fick man reda på vikten i artikeln?

Måste ha hittat en ganska avslappnad position med resten av kroppen för att inte påverka vägningen. Vore intressant att veta (utan bilder tack!) hur han gick tillväga.

Hade det varit mer ok i grönsaksavdelningen? Köttdisken kanske hade legat närmare funktionsmässigt, men den vågen brukar inte kunder ha tillgång till.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
2003 nör jag crashade Säpo och dess fula fosterhemsbarn me fetalt alkoholsyndrom(hela säpo består av såna) så hotade dom mig , då reste jag mig och sa "Ditt sönderknullade lilla fosterhemsbarn o pedofiloffer tar inte ton mot mig"Vilka raseriutbrott flanarna fick , direktträff.

Ser ut som ett gäng downies som sitter på rosa badringar

Sen sa jag , jag kommer se till att du begår sjävmord

Han : Hotar du mig

Jag : Nej , det är ett löfte - du är död

Sekten Säpo , hård utbildning dom har iaf mot stjärten :tummenupp

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
2003 nör jag crashade Säpo och dess fula fosterhemsbarn me fetalt alkoholsyndrom(hela säpo består av såna) så hotade dom mig , då reste jag mig och sa "Ditt sönderknullade lilla fosterhemsbarn o pedofiloffer tar inte ton mot mig"Vilka raseriutbrott flanarna fick , direktträff.

h11maj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Dec 2017
Hoj
En snabb, en långsam, en i bitar.

Så du blev glad av att killen som våldtog dig som liten är död?

Förståeligt.

Hoppas du kan bearbeta framgent och gå vidare.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Påminner om gubben som efter gudstjänsten söker upp prästen och berättar att när gumman böjde sig fram över frysen så passade han på att dra upp kjolen och ta sig ett nummer, är vi välkommna till kyrkan i fortsättningen?
Prästen: Inga problem ni har ju varit gifta i mer 40 år, bara trevligt att samlivet fungerar !
Nästa söndag söker en gumma upp prästen. Och berättar att när hon stod lutad över frysen så satte hennes man på henne bakifrån. Är vi välkommna i kyrkan ?
Prästen: Inga problem , klart ni är välkomna. Det sa jag till din man för en vecka sedan. Grattis till att samlivet fungerar !
Gumman: Va bra för på Willys sa dom att dom inte ville se oss där igen.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Satt på en restaurang o kröka med ett par o snacka idrottskador

Ja berätta att jag vurpat i löpspåret o hoppa in i bilen och kunde inte gå ut hemma så jag fick åka hem till morsan o be henne komma ut med värktabletter o sitta sen i 30 minuter så jag kunde kliva ur ens , fyrkantiga ryggmuskeln som fått en smäll.
Det var så jävligt så jag skulle få åka till sjukhus o be dom ta mig ur bilen annars

Bruttan i sällskapet skall vara värre , måste ju vara en skröna iaf -kan ju inte vara sant

Hon hade fått ryggskott så hon stannade utanför ett köpcentrum.
Jävligt ont tydligen så hon skrek till o då kom massa ensamkommande afrikaner o afganer o börja fråga om dom skulle ringa ambulans.

Iaf så försöker dom lyfta ut henne ur bilen genom att ta i armarna efter hon förklarat att hon bara har ont i ryggen , gör ju ont så hon tjuter.

Alla utanför köpcentret ser nu hur massa orcher sliter i en skrikande kvinna , hon har skitont.

Dyker upp massa folk och pensionärer som typ viftar me tjeppar liksom ordningvakter.

Det är nu det blir intressant

Hon säger nu "noworrie just shoot in the back" , för folksamlingen - ryggskott på svenegelska

Alla tror nu att afganerna skjutit henne o dom försökt råna...

Blir en jävla soppa men iaf så slutar den bra , menakilllarna hjälpte henne ur bilen o hon fick låna rullator av en pensionär för o stödja sig mot utanför bilen

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag blev passerad av en Aprilia RSV4 på Norrortsleden idag. Vid Rosenkälla kom jag ikapp tack vare trafiken så jag provade att gå upp bredvid och gasa lite extra. Som jag hade hoppats fick jag höra lite skön motorsång. ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Äntligen släppte den jävla styrledsbulten... Fullt tryck i kompressorn, värme med MAP-brännare och sen max tryck i pressen (ca 150 bar)...IMG_20230605_175713222.jpgIMG_20230605_180154321.jpg

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka