Klockringaren
nissenys
Blir svårt när ERA spränger bakåt rutan
Jag har ingen kunskap om sanningshalten men jag log.
Never touch a winning hand.
Japp, det blev mycket bättre bara Saab gick i konken...Perfektion går inte att förbättra, se bara på SAAB99/90/900
Också supernöjd med mina Bosch blå! ?Tittade på 18V först. Men sjukt nöjd med 12V, de presterar över förväntan. Lätta är de också.
Att jag väntat till förra maskinparken var +15 år gammal innan byte är skamligt.
View attachment 494365
Någon eller några av mina är troligen över 15 år och ser inget skäl att byta ännu.Tittade på 18V först. Men sjukt nöjd med 12V, de presterar över förväntan. Lätta är de också.
Att jag väntat till förra maskinparken var +15 år gammal innan byte är skamligt.
View attachment 494365
Lessnade på att ha sladdar till sticksåg och multiverktyg. Skruvdragare fanns redan.Någon eller några av mina är troligen över 15 år och ser inget skäl att byta ännu.
Du har en poäng, framförallt för att slippa ha ström inom räckhåll men det är sällan eller aldrig jag behöver dem i skogen och jag tycker inte sladden stör jättemycket.Lessnade på att ha sladdar till sticksåg och multiverktyg. Skruvdragare fanns redan.
@Kratoz
Är väl löjligt märkestrogen. Kört med Bosch sedan 1998. Nöjd som fan men tror inte andra är sämre, vitsen är ju att man har samma batteri och laddare till så många maskiner som möjligt.
Bara man lyckas undvika GSR 18V-Li, den som alla köpte och blev besvikna på, så håller de bra genomsnitt.Också supernöjd med mina Bosch blå! ?
De är tillräckliga för det mesta faktiskt. Cirkeln kanske inte.Tittade på 18V först. Men sjukt nöjd med 12V, de presterar över förväntan. Lätta är de också.
View attachment 494365
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |