Vad menar du, kabeldojjorna är ju också alu?Bättre lösning än vwAudi som istället monterade aluminiumbrickor.
Vad menar du, kabeldojjorna är ju också alu?Bättre lösning än vwAudi som istället monterade aluminiumbrickor.
Nope, förzinkad CU, om man inte tjöper snik/blir blåst från Shina liksom.Vad menar du, kabeldojjorna är ju också alu?
Där ser man...Nope, förzinkad CU, om man inte tjöper snik/blir blåst från Shina liksom.
Läskande oregano
Men vaffö bogserar de en båt full med vatten för?Bowrider är en populär vackert-väder-båt.
Gott om sittplatser.
Fören sluttar lite för att vara plan vid normalt gångläge.
Bärigt förskepp är inte ett försäljningsargument.
Öppet hav och ett utlopp där det grundar upp plus tidvatten.
Att ha flytvästar till alla ombord är ett lagkrav. Man måste inte ha den på.
Att ha hål i huvudet är inget hinder.
Mopperally-premiärView attachment 502547
View attachment 502546
View attachment 502548View attachment 502549View attachment 502550View attachment 502551View attachment 502552View attachment 502554View attachment 502555View attachment 502553
Nybörjartur?
11 mil på moppen dit och hem inkl de 3 milen där.
Askul hela dan
Det låter braJag ska åka på sånt där sen, bara jag får ihop allt på den gamle tysken (en 57:ans Vicky). Tiden räcker bara inte till...
Japp, jag har beställt ganska mycket därifrån - både cylinder, kolv och ny förgasare som allt var precis som original, men utan den svenska strypningen. Insugsröret däremot var svårare - där fick jag leta i Tyskland och hittade ett gammalt original med nästan 4 gånger så stor insugs-area. Nya drev också som ska på - så jag får en hög utväxling och bra toppfart (motorn är nu stark nog att orka).Det låter bra
Känner du till mopedrenovering.se? Där handlade jag det mesta när jag behövde delar till min dt50mx. Kolla länken annars.
Fan nu måste jag komma igång med Monarken med pilotmotorMopperally-premiärView attachment 502547
View attachment 502546
View attachment 502548View attachment 502549View attachment 502550View attachment 502551View attachment 502552View attachment 502554View attachment 502555View attachment 502553
Nybörjartur?
11 mil på moppen dit och hem inkl de 3 milen där.
Askul hela dan
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |