Max 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.Oxe du? Tycker dom vindar sig besvärligt över moppefart.
Hade en polare som åkte med bakpå min Z1000SX med crosshjälm. Det var tydligen lite jobbigt i 160.Max 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.
Skulle inte drömma om en dag på Gelleråsen med crosshjälm.
Det funkar dock.. jag körde motard på G-åsen med crosshjälm och full motardutstyrsel. Den hojen toppade en bit över 200 på rakan i blött före. Men så låg jag ner över styret med raka armar och sträckt bakåt för att minska vobbletMax 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.
Max 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.
- Och i Sverige ligger det en handgranat intill och ett par vita Adidasbyxor inom räckhåll.
Grattis. Blev det för 6 månader sen(Stolt) Morfar, sen kl 04.55.
Tackar! Jag t o m minns det.Grattis. Blev det för 6 månader sen
Hjälper till med saneringar och skötselTackar! Jag t o m minns det.
Har du några tips från coachen, vad gör morfar första halvåret, förutom att traumatisera ungen med grimascher??
Jag tänker att man bidrar till att hålla föräldrarna i skick. En köttfärssås, tvätta bilen, gå en runda med den splitter nya lilla människan medan man spelar van halen för henne osv.Hjälper till med saneringar och skötsel
Du har rätt i det där, men jag höll mig undan och kom på begäran så att de fick vara ifred med den nya. Jag agerade förvisso hundvakt hemma hos mig så det blev ju en avlastning för dem.Jag tänker att man bidrar till att hålla föräldrarna i skick. En köttfärssås, tvätta bilen, gå en runda med den splitter nya lilla människan medan man spelar van halen för henne osv.
Blöjbytena är ju payback för deras uppväxt, juh.
De får komma hem först. Det är lugnt, vi har några mil emellan och det är inte säkert någon får komma de första 10 dagarna. Så har de sagt och det är ju lättare att ändra på det än om man ställt dörrarna på vid gavel. Typiskt dem.Du har rätt i det där, men jag höll mig undan och kom på begäran så att de fick vara ifred med den nya. Jag agerade förvisso hundvakt hemma hos mig så det blev ju en avlastning för dem.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|