Jag vågar inte klicka tummenupp med en död och en svårt olycka men den ändringen är j@vligt rolig.
Haha, känner igen det där. Sedan en tid har Google slutat förstå orden ”till”, ”min” och dess betydelse i sammanhanget så när jag säger ”Hej Google, lägg till potatis till min inköpslista” så kan jag i inköpslistan sedan läsa ”till potatis till min”.Alltså att leva med google och dess "smarta funktioner"
Skulle ta en kopp morgonkaffe men insåg att det börjar vara slut.
min inköpslista heter "min inköpslista" och ibland säger jag fel och säger bara "inköplista"
-"Hej Google, sätt kaffe på Inköpslistan!"
Jag kan inte hitta någon lista som heter inköpslistan vill du att jag skapar en ny?
-"NEJ!.....NEJ! gör inte det!"
Det blir tyst ett par sekunder och sen hör jag
Okej....spelar upp säg inte nej säg kanske med Sven Ingvars från Spotify.
Men va fan tänker jag och säger högt och irriterat
"NEJ GOOGLE NEJ! Du ska spela upp INGENTING!"
......det blir tyst ett par sekunder och sen säger den.
Okej! spelar upp Ingenting på Spotify och så börjar den spela upp en låt som tydligen heter ingenting
Kunde inte låta bli att skratta åt eländet
Intressant! Trodde jag var ensam om att få "till min" eller "på min" efter nästan varje sak på inköpslistan.Haha, känner igen det där. Sedan en tid har Google slutat förstå orden ”till”, ”min” och dess betydelse i sammanhanget så när jag säger ”Hej Google, lägg till potatis till min inköpslista” så kan jag i inköpslistan sedan läsa ”till potatis till min”.
AI är framtiden, den är mycket mycket intelligentare än människan någonsin kommer att kunna vara.....Alltså att leva med google och dess "smarta funktioner"
min inköpslista heter "min inköpslista" och ibland säger jag fel och säger bara "inköplista"
Jag kan inte hitta någon lista som heter inköpslistan vill du att jag skapar en ny?
Okej! spelar upp Ingenting på Spotify och så börjar den spela upp en låt som tydligen heter ingenting
Spelar ingen roll så länge AI varken har rösträtt eller kan kandidera till Riksdagen !AI är framtiden, den är mycket mycket intelligentare än människan någonsin kommer att kunna vara.....
Alltså att leva med google och dess "smarta funktioner"
Fick mig att tänka på "Blåst på konfekten" (10 engelsk titel) när han varit hos tandläkaren
Ah men ändå, polisen bröstar upp sig mot förbjuden högersväng med cykel, fatta hur töntigt också.En cyklist blev inprejad av en polisbil mitt framför näsan på mig när jag väntade på grön gubbe.
- Polisen: du såg att det var högersväng förbjuden där borta va?
- Cyklist: jag trodde det bara gällde bilar.
- Polis: du är trafikant, eller hur?
- Cyklist: nää, jag är ju cyklist.
Då vet vi
Ah men ändå, polisen bröstar upp sig mot förbjuden högersväng med cykel, fatta hur töntigt också.
Man måste väl kanske plocka nån i mystacken när man ständigt är övervakad som ordningsmakt.Ah men ändå, polisen bröstar upp sig mot förbjuden högersväng med cykel, fatta hur töntigt också.
Peak myggsilning?Man måste väl kanske plocka nån i mystacken när man ständigt är övervakad som ordningsmakt.
Nej.Du skulle åka in till en stor stad nån gång och bevittna eländet.
Sök på "city" i Google Maps.
Neeej.
TypPeak myggsilning?
Nej.
Neeej.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag