Vad fick dig att le idag?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ah men ändå, polisen bröstar upp sig mot förbjuden högersväng med cykel, fatta hur töntigt också.
Fast jag vill se mer sånt... Kläm dit de jävla puckona som cyklar precis hur som helst och ställer till med kaos och olyckor och det är fordonsförare som får betala ändå trots att cyklisterna gör fel.

Fokus på beteenden och kanske skippa några laserkontroller på motorvägen kl fyra på morgonen...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fast jag vill se mer sånt... Kläm dit de jävla puckona som cyklar precis hur som helst och ställer till med kaos och olyckor och det är fordonsförare som får betala ändå trots att cyklisterna gör fel.

Fokus på beteenden och kanske skippa några laserkontroller på motorvägen kl fyra på morgonen...
Visst men vi vet nog alla att på en annan plats i samma stad med en annan typ av medborgare, oklart vart, så är attityden helt annorlunda.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

Sent påtänkt i Norge att 2024 försöka dopingtesta två spelare som dog och begravdes 1962 respektive 1983 !​

1725443572818.png
 
Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Idag log jag med hela ansiktet inne i hjälmen när jag tog hojen till kneget och kom ifatt en 125:a på 70-vägen som gav ALLT den hade, liggandes över tanken när han fick se mig i backspegeln!
Låg efter ett tag för att sedan dundra förbi och ge honom tummen upp för god insats...
:rofl
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
-Hej EU.
-memememememem?
-Jaha, nej det är bara soffvärmaren som är på.
-memememeM!
-Ja precis, senaste 3 månaderna också.
-...
-Hejs svejs.
*klick*
20240905-195229.jpg
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Har du sett den? Skick?
- Nej, den stod nere i Skåne på någon åker ett par dagar såvitt jag vet. Polisen meddelade redan dag 2 att det inte längre var ett polisärende o alltså upp till mig, markägaren, köparen o ev. andra intressenter att hantera saken. Jag skickade in en undermåligt ifylld anmälan om ägarbyte (utan köparsignatur) och till slut gav de med sig : )
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
- Nej, den stod nere i Skåne på någon åker ett par dagar såvitt jag vet. Polisen meddelade redan dag 2 att det inte längre var ett polisärende o alltså upp till mig, markägaren, köparen o ev. andra intressenter att hantera saken. Jag skickade in en undermåligt ifylld anmälan om ägarbyte (utan köparsignatur) och till slut gav de med sig : )
Fortsätt uppdatera!
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Provade äppelmusten från mitt ena träd. Att äta de äpplena är litet intetsägande, smakfattiga.
Musten var däremot utsökt.
Hon tyckte jag lämnat för lite men vågen sa annat. Åndå tacksam att hon tog sig an dem!
Nåväl, jag har fler träd, andra sorter.
Nyfiken.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top