Ett eko från MUF kan höras, vilken otroligt oviktig fråga.Äntligen......
View attachment 503184
Rensa skit, låter både som V/As arbetsuppgifter, och tillika något som behöver göras i ledningen.
Fast jag vill se mer sånt... Kläm dit de jävla puckona som cyklar precis hur som helst och ställer till med kaos och olyckor och det är fordonsförare som får betala ändå trots att cyklisterna gör fel.Ah men ändå, polisen bröstar upp sig mot förbjuden högersväng med cykel, fatta hur töntigt också.
Visst men vi vet nog alla att på en annan plats i samma stad med en annan typ av medborgare, oklart vart, så är attityden helt annorlunda.Fast jag vill se mer sånt... Kläm dit de jävla puckona som cyklar precis hur som helst och ställer till med kaos och olyckor och det är fordonsförare som får betala ändå trots att cyklisterna gör fel.
Fokus på beteenden och kanske skippa några laserkontroller på motorvägen kl fyra på morgonen...
View attachment 503209
Sent påtänkt i Norge att 2024 försöka dopingtesta två spelare som dog och begravdes 1962 respektive 1983 !
Döda fotbollslegendarer skulle dopningstestas
Antidoping Norge dök upp på landslagssamlingen i fotboll och bad att få testa ett antal spelare.<br/>Bland dem superstjärnan Erling Braut Haaland – och två som varit döda i många år.www.gp.se
Har du sett den? Skick?..att Transportstyrelsen registrerat ägarbyte på "min" CBR1000RR som med sin nya ägare letade sig ner i en dikesren för vidare vingelfärd ut på en åker.
- Nej, den stod nere i Skåne på någon åker ett par dagar såvitt jag vet. Polisen meddelade redan dag 2 att det inte längre var ett polisärende o alltså upp till mig, markägaren, köparen o ev. andra intressenter att hantera saken. Jag skickade in en undermåligt ifylld anmälan om ägarbyte (utan köparsignatur) och till slut gav de med sig : )Har du sett den? Skick?
Fortsätt uppdatera!- Nej, den stod nere i Skåne på någon åker ett par dagar såvitt jag vet. Polisen meddelade redan dag 2 att det inte längre var ett polisärende o alltså upp till mig, markägaren, köparen o ev. andra intressenter att hantera saken. Jag skickade in en undermåligt ifylld anmälan om ägarbyte (utan köparsignatur) och till slut gav de med sig : )
Very fruntimmer-ishFruntimmer.
Ringer fruntimmer, svarar ej.
Fruntimmer ringer tillbaka bara för att tala om att fruntimmer ej har tid att prata och slänger på luren.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |