Starstriker
Som man googlar får man svar
Jobbintervju imorgon klockan 1
Då får du allt ta och skärpa till dig lite
Jobbintervju imorgon klockan 1
Då får du allt ta och skärpa till dig lite
Blivit kallad till en första anställningsintervju imorn. Ett jobb jag känner att jag verkligen vill ha
Har aldrig varit på en riktig intervju och vet inte riktigt vad jag har att vänta
Hur gör man?
Bara köra på som vanligt och informera dem om att det är högst lämpligt att slussa mig vidare i rekryteringskedjan?
Det kom en kund strax innan vi stängde verkstan och sa:
-Hej, min chef var här med sin bil häromdagen och tyckte att han blev så bra bemött att han vill att ni tar hand om våra bilar istället för den verkstad vi har idag, som vi inte är nöjda med.
Vi har 32 stycken
Och en vacker kvinna har frågat om hon får åka med bakpå om hon fixar ett ställ.
Grattis! Alltså till cheyen. Hoppas hon får tag på ett ställ. Här är mina bästa råd till henne.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?252135-R%E5d-till-passagerare
Tillägg; Vi har två sporttourer. Den ena med underbar sadel, den andra såphal. Det krävdes lite 'extraordinära' åtgärder för att att jag ska sitta bra = still, på den hala.
Haha ja tack ska du ha.
Ja jag har läst lite i den tråden faktiskt. Ska läsa igenom igen när det blir aktuellt att hon åker med.
Min hoj är ju inte så sportig och sadeln är nog hyfsat bra grepp i men annars får hon väl helt enkelt hålla mer om mej
Jag kan tipsa om vinylglans på bakre halvan av sadeln, en kompis körde det på moppesadeln och han kunde fan inte sitta kvar själv i starterna, på en otrimmad Puch dakota.
Då lär hon kramas för allt vad hon är värd
Det kom en kund strax innan vi stängde verkstan och sa:
-Hej, min chef var här med sin bil häromdagen och tyckte att han blev så bra bemött att han vill att ni tar hand om våra bilar istället för den verkstad vi har idag, som vi inte är nöjda med.
Vi har 32 stycken
Ja, det är alltid roligt och vi får väldigt ofta tårta och kaffebröd, det är därför jag börjar bli fetGott betyg!
Antar att man kan behöva bra saker emellanåt på en verkstad och inte bara alla gnällkukar som tycker dom har "rätt" till allt?
Men vi har faktiskt väldigt bra kunder, kanske en på hundra som är dum i huvet på riktigt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|