Vad fick dig att le idag?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Blivit kallad till en första anställningsintervju imorn. Ett jobb jag känner att jag verkligen vill ha :)

Har aldrig varit på en riktig intervju och vet inte riktigt vad jag har att vänta :crash

Hur gör man?
Bara köra på som vanligt och informera dem om att det är högst lämpligt att slussa mig vidare i rekryteringskedjan?

Gick fint. Blev en av tre som gick vidare och skall på "riktig" intervju med företaget i fråga på onsdag.
Spännande :)

sportbike

Guest
Det kom en kund strax innan vi stängde verkstan och sa:
-Hej, min chef var här med sin bil häromdagen och tyckte att han blev så bra bemött att han vill att ni tar hand om våra bilar istället för den verkstad vi har idag, som vi inte är nöjda med.

Vi har 32 stycken :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Skitdag. Somnade runt 3-snåret inatt då ryggsmärtor höll mig vaken. Gick upp 06.30, gjorde en flaska välling till ungen som ville upp tidigt, drog till jobbet.
Kastade ut tegel på ett garage och drog iväg på ett annat skitjobb. Jobbade som en gris i totalt 10 timmar.

Skrapar två tianlotter jag hade i fickan, vann 10:-. Bytte till en ny lott när jag var i affären och skrapade fram 500:- :)

Jag vettefan om det uppväger det negativa idag men man får vara glad åt det lilla.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
-Hej, min chef var här med sin bil häromdagen och tyckte att han blev så bra bemött att han vill att ni tar hand om våra bilar istället för den verkstad vi har idag, som vi inte är nöjda med.

Vi har 32 stycken Citroen.:hihi:hihi:rofl

On topic;

Glad för att jag kan cykla en del, (skrotat ben). Har sitt pris men det kickar ändå upp välbefinnandet en smula och varje litet snäpp känns med tydlighet.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Gammelhojen gick igenom besiktning med blanka papper idag så nu är det bara försäljning kvar för att köpa godis till den nya :p

Och jag har hunnit med 14 mil på kurviga vägar under dagen.

Och en vacker kvinna har frågat om hon får åka med bakpå om hon fixar ett ställ.

Man kan ju inte annat än att le :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Grattis! Alltså till cheyen. :) Hoppas hon får tag på ett ställ. Här är mina bästa råd till henne. :tummenupp
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?252135-R%E5d-till-passagerare
Tillägg; Vi har två sporttourer. Den ena med underbar sadel, den andra såphal. Det krävdes lite 'extraordinära' åtgärder för att att jag ska sitta bra = still, på den hala. :rolleyes:

Haha ja tack ska du ha.

Ja jag har läst lite i den tråden faktiskt. Ska läsa igenom igen när det blir aktuellt att hon åker med.

Min hoj är ju inte så sportig och sadeln är nog hyfsat bra grepp i men annars får hon väl helt enkelt hålla mer om mej :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Haha ja tack ska du ha.

Ja jag har läst lite i den tråden faktiskt. Ska läsa igenom igen när det blir aktuellt att hon åker med.

Min hoj är ju inte så sportig och sadeln är nog hyfsat bra grepp i men annars får hon väl helt enkelt hålla mer om mej :D

Jag kan tipsa om vinylglans på bakre halvan av sadeln, en kompis körde det på moppesadeln och han kunde fan inte sitta kvar själv i starterna, på en otrimmad Puch dakota.

Då lär hon kramas för allt vad hon är värd

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Följ upp med lämpligt för lite soppa så ni får stopp lämpligt långt från allt :D
Jag kan tipsa om vinylglans på bakre halvan av sadeln, en kompis körde det på moppesadeln och han kunde fan inte sitta kvar själv i starterna, på en otrimmad Puch dakota.

Då lär hon kramas för allt vad hon är värd

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att det känns som att jag precis hinner packa upp väskorna, innan det är tid för att börja packa igen. :) Blivit mycket skidor/snowboard senaste tiden. Och närmare en månad totalt räknat i skiddagar denna vinter :tummenupp Och öl :fyllisar (Därför jag lämnat "banta med SH"-tråden :D)

Det går riktigt bra för Brynäs i hockeyn. Får hoppas Brynäs tar hem guldet i två raka nu i helgen. Så man hinner se matcherna innan man åker till Barcelona på söndag. :banana

Någon som har några bra tips för Barcelona?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Gott betyg! :tummenupp

Antar att man kan behöva bra saker emellanåt på en verkstad och inte bara alla gnällkukar som tycker dom har "rätt" till allt?

sportbike

Guest
Gott betyg! :tummenupp

Antar att man kan behöva bra saker emellanåt på en verkstad och inte bara alla gnällkukar som tycker dom har "rätt" till allt?
Ja, det är alltid roligt och vi får väldigt ofta tårta och kaffebröd, det är därför jag börjar bli fet :gnissla
Men vi har faktiskt väldigt bra kunder, kanske en på hundra som är dum i huvet på riktigt.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fan ibland springer man på ett jävla guldkorn:rofl

En psykisktsjuk kvinna rusar fram till mig och frågar vad jag flinar åt:confused:
Hon måste suttit i en papperkorg o hoppat ut när jagick förbi för jag har inte ens sett henne:va

Jag "Jag har inte ens sett dig försvinn härifrån redan IGÅR - du vet inte vad jag jobbar med - jag kanske har som jobb o flina åt såna som dig"

Sen följer hon efter mig och skriver på en lapp eller tecknar av mig vad jag har på mig:rofl

Jävla mentalvård som saknar kapacietet att ta hand sådana här - numera brukar sådana här psykvrak ingå i undsäk( ni som är äldre IB spaningsorganisation) - kan dom inte ha dom inlåsta istället:rofl:dummer

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept