Vad fick dig att le idag?

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Var på krogen igår. Efter stängning på O'learys ville vi fortsätta kolla hockey så vi drog hem till en polare och drog igång NHL-slutspelet på dumburken. Vid 04 så skulle iaf alla sova, jag hamnade på en soffa i vardagsrummet och en annan polare fick en tältsäng i vardagsrummet. Vid 06 vaknar jag av att han ligger och äter chips i sömnen och ropar; "Om man är bög ja!" :hihi

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
fKO7v.gif

u1axR.jpg

:hihi

Mattyyy

JJ(CBR)JJ Wannabe
Gick med
4 Apr 2012
Hoj
GasGas EC 125 SM -04
Fick igång Speedfighten efter att ha varit strippad till ramen i ungefär 6 månader! Om allt går som jag hoppats så kan jag ladda GoPron och ta en testrun.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fan ibland springer man på ett jävla guldkorn:rofl

En psykisktsjuk kvinna rusar fram till mig och frågar vad jag flinar åt:confused:
Hon måste suttit i en papperkorg o hoppat ut när jagick förbi för jag har inte ens sett henne:va

Jag "Jag har inte ens sett dig försvinn härifrån redan IGÅR - du vet inte vad jag jobbar med - jag kanske har som jobb o flina åt såna som dig"

Sen följer hon efter mig och skriver på en lapp eller tecknar av mig vad jag har på mig:rofl

Jävla mentalvård som saknar kapacietet att ta hand sådana här - numera brukar sådana här psykvrak ingå i undsäk( ni som är äldre IB spaningsorganisation) - kan dom inte ha dom inlåsta istället:rofl:dummer

Ja det är ju rätt tydligt att psykvården är eftersatt med tanke på att du verkar få härja fritt ute i världen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag och en polare var uppe i stugan igår och han hjälpte mig att bygga lite och dricka massa sprit.
Vi gick och la oss runt 6-tiden, men när jag går upp för att pissa vid 8-snåret så ligger tokfan ute på verandan i morgonsolen med datorn som huvudkudde och ett täcke över sig och kläderna inne i huset...
När jag frågade vad han gjorde där så sa han att det var så vackert att se solen gå upp över vattnet och ville ligga där ute istället :glömdet
Han blir lite djup när han är full, vilket han var ganska rejält.

Fast det var ganska fint förvisso, det håller jag med om, men knappast värt att sova ute för i kylan men spriten värmer väl en del misstänker jag...
545675_3071757108172_1090977328_32254117_1208493600_n.jpg

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
1. Testade försiktigt ett par varv med någorlunda aktiv körning på bana idag, och armbågen lirar. Yay!

2. Träffade lite gött SMC-folk vid Gröndal, satte ordentlig fart på säsongskänningen... :banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
6 hojar på mc-parkeringen utanför jobbet, och ingen av samma typ. :yoparty Börjar snart vara dags att ringa farbror blå så de får komma och sätta pböter på bilarna som står på hojparkeringen, eftersom att det börjar vara ont om plats för mer hojar när det står två bilar där.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Vaknade efter en galen dröm i morse.
Mina två bästa barndomskamrater hade kommit över och kidnappat mig och tagit med mig på en solresa nånstans långt bort. Allt jag kunde tänka på var att jag inte hade sökt ledigt och försökte febrilt ringa jobbet, men dom hindrade mig hela tiden. "-Äsch.. Vill dom att du ska jobba, så ringer dom. Släpp det där nu.."

3 resp. 2 år sen dom gick bort nu. :(

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...