Vad fick dig att le idag?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Efter magknutar och tappad matlust pga. fruntimmersbekymmer så börjar äntligen tiden göra sitt till och läka!

Man inser ju att sommaren står för dörren, Dustern ska det gasas helvet med och det är bara en fråga om tid tills flickorna struttar runt i kort-kort. :)

johanzzon

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
ingen
Tycker du ska va glad ändå. Nykomlingar som verkligen kan lira boll är ju nått att va stolt över, samt att det var mkt publik! 7500 ca var det va? :)

jo jag blev possitivt överraskad hur bra dom spelade och hur många som drog ändan dit:) synd bara att keepern hade tvålat handskarna bara:mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Bell sms:ade och berättade att hon sett Rossi vs Lorenzo på wimp och att det var.

Awsome :yoparty

Stolt =D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hittade ett par jeans av utgången modell efter litet letande på nätet och fysiska butiker. Den modell som av alla tidigare provade jeans passat mig bäst hittills.

Köper två par jeans typ vart fjärde år, så modeller både kommer och går utan min vetskap. Arbetskläder sparar privata klädkontot. :)

Om någon jeansguru sitter inne med tips om jeans med låg midja, "originalblå" (Jag vill själv slita in mina jeans.) och bootcut får ni gärna tipsa mig. Märke är totalt oviktigt men pris bör vara under 1500:-

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Denna dagen har inte kunnat bli bättre. Dagen börjar med rehablitering träning, skönt att få ordentlig hjälp för mina besvär.
Sen kommer man hem slänger på sig mc utrustningen och blir upplockad av en snäll själ :) kom hem för två timmar sen från åkturen, tror jag log mer än en 3 åring på julafton :p
Sen blev det ett varmt bad och nu ligger man i sängen och ska se film :)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Om någon jeansguru sitter inne med tips om jeans med låg midja, "originalblå" (Jag vill själv slita in mina jeans.) och bootcut får ni gärna tipsa mig. Märke är totalt oviktigt men pris bör vara under 1500:-

Låg midja för att kunna visa myntspringan ordentligt där bak? :rolleyes: :hihi

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
7085018753_f1a0725187.jpg

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Låg midja för att kunna visa myntspringan ordentligt där bak? :rolleyes: :hihi

Naturligtvis! :) Plus att buken kan hänga över linningen sådär "långtradarchaffis-sexigt". Då kan man stoltsera med att ha samma storlek i midjan år efter år. :D

Skämt åsido, nä inte alls. Gillar inte häng och inte heller hög midja. Bär ofta grova kängor så bootcut är praktiskt.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept