IDAG är DAGEN!
Chelseas bortamatch mot Barcelona. Är så nervös att jag skakar med kaffekoppen i handen. Ikväll är det dags att spanjorskorna ska få äta fotbollsdobbar!
From stamford brigde to nou-whatever!
Det är kört, Barca har inget annat att spela för längre o det är hemmaplan, smack så står de 2-0.
United-fan eller?
Kollega: "Min förra pojkvän var exakt så där, spelade dator hela tiden, World of Warcraft och massa sånt skit. Det första han gjorde när han vaknade på morgonen var att sätta på datorn. I ett förhållande med mig är JAG det första man sätter på på morgonen!"
Fick upp framhjulet från gatan, om än bara nån decimeter!
Hade tränat mer, om inte militären dykt upp... Får bli en annan gång.
(Ja, 99% här har säkert redan blivit kungar på bakhjulet, men nån ska ju va sist i kön också.)
Du leder stort över mig. Jag blir panikslagen de få gånger framhjulet lättar lite av misstag.
Samma här, blir fan livrädd vid minsta lilla tendens till framhjulslyft... Det läskigaste jag varit med om var när polaren, som inte är så liten av sig, bad att få åka med bakpå RD:n. Alla som kört RD350LC vet att ketchupeffekten är helt grotesk, kommer inget, kommer inget, kommer AAAALLLLTT! När vi skulle dra iväg vid ett rödljus så bad han mig "visa vad pärlan går för" varpå jag vrider fullt och ketchupeffekten tillsammans med den ökade vikten bakpå skickar upp hjulet en bra bit i luften. Eller nja, bra bit och bra bit... Var säkert inte mer än ett par decimeter, men det kändes som en 12 o clock
Chelsea vidare till final efter att ha piskat in 2 mål med 1 man mindre Hahahahaha
De blev ju som jag sa, smack 2-0.. sen sket de sig förvisso men ändå
Jag älskar dig Norman, för att du hade feel! CFC!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|