Vad fick dig att le idag?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

:rofl

Nej där slog hon mig faktiskt, såhär såg min ut. :)

PgI2y.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Blivit kallad till tester inför gmu, känns som att man klarat första momentet bara genom att inte automatdiskas för min axeöslada och det känns bra! :) dock var det lite kort om tid med bara två veckor till testerna, hade hoppats på iallafall lite mer så att man hunnit träna och förbereda sig lite bättre. Men det får gå :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Blivit kallad till tester inför gmu, känns som att man klarat första momentet bara genom att inte automatdiskas för min axeöslada och det känns bra! :) dock var det lite kort om tid med bara två veckor till testerna, hade hoppats på iallafall lite mer så att man hunnit träna och förbereda sig lite bättre. Men det får gå :)

Det är Firman i ett nötskal. Det gäller att vara på topp redan när man börjar fundera på´n :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är Firman i ett nötskal. Det gäller att vara på topp redan när man börjar fundera på´n :näsblod

Heh, så är det nog... Men jag tror ändå det kan gå, har gjort ett par småtest på försvarets hemsida och ligger bra till (bättre än medel), och även om kondisen inte är riktigt så bra som jag hoppades hinna få den så är jag stark. Jag tror ändå att jag fixar detta, skulle bli lite förvånad om det inte går hyfsat iallafall... Jag både cyklar och går sträckor på över två mil åt gången regelbundet och utan svårighet, och tidigare ikväll sprang jag åtta km i isande kyla på lite under en timme utan att pausa eller gå en enda meter. Säkert inte så imponerande enligt vissa, men Nog borde det väl ändå vara hyfsat tycker jag... :va sen får det väl vara upp till organisationen att få mig i den form de behöver ha mig i tycker jag :D

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Bussbolaget har ändrat tiderna för bussarna. Tidigare gick bussen 14:50 här utanför, men efter nyår går bussen 14:11 vilket är perfekt när man slutar klockan 14 på fredagarna :banana

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Det här tyckte jag bjöd på en del humor, t.o.m. en trovärdig artikel:

15 saker flygvärdinnan aldrig kommer att berätta för dig

http://www.aftonbladet.se/resa/article16055614.ab

"Om en flight är försenat, kanske flygbolaget måste betala oss övertid. I ett sånt läge händer det att vi försenar planet lite till, så att vi verkligen får övertidslön. Att hitta nåt litet fel som måste kollas är inte så svårt."

Undrar vad deras övertidstimmar kostar totalt för alla inblandade/drabbade...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det här tyckte jag bjöd på en del humor, t.o.m. en trovärdig artikel:

15 saker flygvärdinnan aldrig kommer att berätta för dig

http://www.aftonbladet.se/resa/article16055614.ab

"Om en flight är försenat, kanske flygbolaget måste betala oss övertid. I ett sånt läge händer det att vi försenar planet lite till, så att vi verkligen får övertidslön. Att hitta nåt litet fel som måste kollas är inte så svårt."

Undrar vad deras övertidstimmar kostar totalt för alla inblandade/drabbade...

Hey, fuskar flygbolagen med underhållet kan de gott få betala lite extra i övertid i andra änden.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Insåg att det är en vecka eller mer sen jag var på SH (tror jag)... Och det beror på att jag haft kungligt roligt på jobbet, och tagit och passat på att jobba lite hemma med. \o/

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Hey, fuskar flygbolagen med underhållet kan de gott få betala lite extra i övertid i andra änden.

Ja nu var det väl inte på flygbolaget jag tänkte på i första hand utan det lär kunna kosta en del om man skulle räkna ihop 500 passagerare som blir drabbade av förseningen och vad det ev. genererar för summa totalt.

sportbike

Guest
En kompis fällde följande kommentar:
"-Det bästa med lördagskvällar är ett stort dricksglas billig whisky, en påse skumtomtar och Blocket"

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA