Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ser ut att vara gamla centrifugaljetmotorer dessutom...
Vilket fantastiskt dyrt, högljutt och ineffektivt sätt att få bort snö och is!

Känns verkligen ryskt!

Om jag minns rätt så torkade de dragracingstripen på Mantorp med en jetmotor någon gång sent åttiotal eller tidigt nittiotal.
Fungerade inget vidare.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nej på båda frågorna! :O Orkar inte läsa ikapp tillräckligt i singeltråden för att palla yttra mig där just nu bara, nu behöver mer grundläggande behov tillfredställas, typ mat!

Övriga grundläggande behov är väl ganska tillfredsställda nu? :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Elva söndagars aktivitet är säkrat, KNIX-datum på gröndal är upplagda upptäckte jag nyss. Två dagar bokade på Sviestad och Gelleråsen hittills. Snart MC-mässa. Kåtten inlämnad på operation efter att ha legat i respirator flera månader i väntan på lämplig operationstid hos en skicklig kirurg.

Säsongen börjar skönjas som ett ljust streck straxt ovan horisonten. Livsviljan kommer åter och gradvis smyger ett leende fram på mina läppar. Nu ska bara skinnstället krängas över min arma lekamen för att se hur mycket vinterspäck som måste väck.

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Säsongen börjar skönjas som ett ljust streck straxt ovan horisonten. Livsviljan kommer åter och gradvis smyger ett leende fram på mina läppar. Nu ska bara skinnstället krängas över min arma lekamen för att se hur mycket vinterspäck som måste väck.

Jobbar för fullt på späcket. Mycket vegluncher på jobbet... :huvet

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Till veggo är jag neggo. Jag skär hellre bort alkohol, godis, chips och allt annat onödigt i kosten. Frukost, lunch, middag och mellanmål får räcka.

Alkohol, godis, chips redan borta och så sympatiäter jag massor med fisk med min gravida hustru... Pizzan igår var ett undantag. :-}

urout

Toulange
Gick med
21 Feb 2008
Hoj
Kawasaki Z750ABS 2010 , KTM 450SX -06
När jag fick mail från Svedea idag och hade vunnit två biljetter till Mc Mässan! :banana

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Skitglad att jag fick igång kvadden imorse på bara elen, utan kickhjälp. Efter en stund iaf... :yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Killen som cyklade framför mig på väg till skolan! Han hade uppenbarligen mer problem med sina växlar än vad jag har, för han trampade på så jävligt att han studsade fram. Som krydda på moset passade hans studsande så fint så fint ihop med takten i låten jag lyssnade på. Hade rätt roligt åt detta. :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Skrev uppsägningspapper i förrgår gentemot en arbetsgivare jag haft sedan sent 90-tal och det känns fortfarande rätt. Trodde att vemod, saknad och ånger skulle vara mer märkbart. Men en stor omorganisation för några år sedan fick mig att börja tänka om så beslutet har nog mognat fram.

Flertalet gamla kollegor, både fortfarande anställda och sen tidigare slutade, är numera "bara" mina nära vänner.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA