Vad fick dig att le idag?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Pimpstar/Superretards

"-Det här är en gångväg, inget för cyklister"
"-Jag vet det är därför jag kör motorcykel" BRAAAAAAAAAAAAP

Klockrent :D:yoparty

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Hämtade idag ut en splirrans 2013 vit Skoda superb med dsg,elbaklucka och massa andra pensionärstillbehör, komfort går före sport när det gäller bil för mig, kör en hel del mil/år i tjänsten. Sjukt mycket grejer får man för pengarna faktiskt :tungan

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kommer på mig själv med att upprepade gånger undra varför det luktar moppe inne, bara för att göra kopplingen till den nya dörren jag sågade in.

Fasen vad gott tts luktar i mina näsborrar.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha fan - biljettkontroll , vad säger man när dom omringar en:D

De va fan kört för mig, men det sluta med att :tuttar bad mig köpa en biljett i efterhand:banana - sen var det fred på jorden:smasha

Lite jobbigt dock o sitta i det läget:4skrika - well,well och well - :rofl

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Hämtade idag ut en .. vit Skoda ..
Det spelar ingen roll hur mycket fancypancy lullull du rapar upp, jag har ändå bara en sak att säga:
- Välkommen till klubben för svennebannaner och pensionärer och framförallt svennebannanpensionärer.... Jag är med i samma klubb!

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Nu är vi inflyttade i nya lägenheten! I förra hade vi en garderob, nu har vi typ fyra... = En hojklädesgarderob!! :D Idag blir det Ikea!!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Bytte oljan på duccen. Sista två decilitrarna fullkomligt forsade ut och bar en doft av bensin. Självpåfyllning, det ni. Skulle även byta stift på'na men hade inget att mäta gnistgap med. Sket alltså i bytet. Dundrade igång monstret för att skrämma kvinnor och barn och få den varmkörd på kuppen. Funderade på om den verkligen lät riktigt rätt. Efter varmkörningen/oljekollen så tog jag en macka och insåg att främre tändhatten hängde i luften.

Minsta sak tar evigheter att utföra och blir halvdant om man har huvudet under armen. Man får garva åt det hela.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

De va fan kört för mig, men det sluta med att :tuttar bad mig köpa en biljett i efterhand:banana - sen var det fred på jorden:smasha

våran guide i prag gav lite tips eller nja återberättade vad andra turister hade sagt till kontrollanterna." nej tack jag vill inte köpa ngt"..

Kanske vore ngt att testa när man åker spårvagn i göteborg :rolleyes:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Första gången som instruktör på en KNIX och det gick bra. Definitivt inte sista gången.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
våran guide i prag gav lite tips eller nja återberättade vad andra turister hade sagt till kontrollanterna." nej tack jag vill inte köpa ngt"..

Kanske vore ngt att testa när man åker spårvagn i göteborg :rolleyes:

Polaren körde det i Prag faktiskt när han också tjuvåkte av misstag och inte uppfatta att han var kontrollant:D

Gubben gled upp o visa typ en sån där FBI guldmedalgong flip flopp agentplånbok - han bara glodde o sa "Vill inte köpa nått":hihi

Gubben bara :3freak

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj

Hamnade i en liknande situation på vagnen för länge sen. Satt å pratade i mobilen och såg redigt bissy ut, halade snabbt fram ett 100-kort och sa att jag inte hunnit stämpla än.. funkade klockrent, han stämplade till och med åt mig!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Den gamla gubben (70+) på cyckel som kom ner och snackade gamla båtar när jag var och pumpade ur min jolle. :)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC