Vad fick dig att le idag?

51 varv på Gröndal igår.

Blev sent innan sänggång och segt när klockan ringde 05 imorse. Men det var det värt! På söndag är det dags igen.

Tack SMC Västmanland för en rolig kväll. :tummenupp

Tog en första tur med hojen efter att ha bytt bromsar och däck. I första riktiga kurvan märkte jag av den sportigare profilen på däcken, för herrejösses vad det vek in i kurvan. :D Min linje pekade rakt ut på ett sädesfält i innern, lite vääääl aggresivt apex, så bara att korrigera lite. :hihi
Gillar däcken hittills iaf. Och de var ju inte kantiga heller, det är ju nästan fusk.
Och, i Härkeberga lyckades jag ställa mig upp på hojen! Har knappt kunnat lätta på arslet i sadeln tidigare, men nu gick det rentav lätt att ställa sig igen. Blev så glad att det blev några glädjetjut i hjälmen. :banana

Framdäcket var ganska slut. :hihi
11822937_965335263509021_1559952518592181323_o.jpg

Bakdäcket har rätt mycket mönster kvar, och om någon vill ha det så ger jag bort det gratis. Roadsmart II 190/50-17
11850756_965655353477012_2992596622193864137_o.jpg

Last edited:
Efter mycket svärande fick jag loss padpin pluggen som håller glidpinnen till beläggen. En slagskruvmejsel för 129:- på BilTemplet intjöptes o skiten lossnade på ett kick+ rostlösare förstås:smasha
100_0729.JPG

Brickan med 40 shots tequila jag beställde in igår.
Vaknade med en satans ångest men sen hittade jag kvittot, 30 riksdaler per shot :D

Last edited:
Jag log hela vägen via Härskogen idag, börjar känna cykeln bättre nu. 100+ mil avklarade och oljebyte inbokat. :banana

Massa MC ute på vägarna idag, det innebar ett problem då jag knappt hann koppla vissa sträckor, vänsternäven var ute hela tiden. :yoparty

Det som fick mig att le extra mycket var på hemvägen då jag såg en riktigt fin Ducce i Partille vid 19 snåret, du kanske finns här på forumet? Vi tjenixade på varann vid rödljuset då man ska över bron och E20 (jag satt på mitt lilla Monster).

Å fan...

20150822-124935.jpg

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S