Verkar som att verkstaden gör framsteg i arbetsmiljöarbetet genom att testa arbetsrotation mellan lackerare och motormekaniker.
När man renoverar så gör man det ordentligt. Auktoriserad verkstad?
Fyra kolvar till en V8, det ska nog bli underredet till ett bord med glasskivaDet tråkiga svaret är väl att delarna antagligen ska vara till någon slags utsmyckning.
Eller ett vinställ för blott 4 flaskor.Fyra kolvar till en V8, det ska nog bli underredet till ett bord med glasskiva
Det är ju redan svetsat en ställning under oljetråget
Låter troligt.Idag fick jag lära mig att det går fortare att byta kamkedja på en Hayabusa än att förklara för en äldre herre vad Air Pods med noise cancellation är för något.
Noice vadåförnågot, jävla ungdomligt rockade i en air pod? pod är väll en sådan däringa 4 kantig låda som kör folk i en slinga, kan dom flyga nu mera, jaja dessa nymodigheter är bara en fluga det går över. Ta o snyt dej ungjävel kalla folk för äldre åldersrasism är det?Idag fick jag lära mig att det går fortare att byta kamkedja på en Hayabusa än att förklara för en äldre herre vad Air Pods med noise cancellation är för något.
Du bör beakta att jag är gamlare än du.Noice vadåförnågot, jävla ungdomligt rockade i en air pod? pod är väll en sådan däringa 4 kantig låda som kör folk i en slinga, kan dom flyga nu mera, jaja dessa nymodigheter är bara en fluga det går över. Ta o snyt dej ungjävel kalla folk för äldre åldersrasism är det?
Jag är78 år och fattar lika lite som den äldre HerrnDu bör beakta att jag är gamlare än du.
Skall vi slå vad?Du bör beakta att jag är gamlare än du.
Jag är78 år och fattar lika lite som den äldre Her
OK......Skall vi slå vad?
56OK......
Njut, det går jävligt fort...Plötsligt kände jag mig ung. Det fick mig att le idag?
Vtf? då är du skit gammal och jag bara gammal?
Ja, du ser....Vtf? då är du skit gammal och jag bara gammal?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|