Vad gör jag för fel?!

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Rikkard skrev:
2277458 :lol

Nej allvarligt, självförtroende kommer med åren. Man får ge sig fan på att man e bäst helt enkelt.

Vinna eller förlora är det kanske som gäller?
Sen så har jag börjat tänka så här "Vad har jag att förlora?" och försöka köra på det. Sen att man fegar ur i sista sekunden kanske man ska ändra på, och köra hela vägen, går det så går det.
Jag testade detta på en chey på jobbet, sprang efter henne när hon skulle gå. Jag sa lite diskret "Skulle du kanske vilja hitta på nåt nån gång?", hon svarade "Det hade varit jättetrevligt, men jag är tyvärr gift." Jag gick därifrån med svansen mellan benen men kände mig ändå ganska nöjd, att jag vågade.

Rikkard

drakkiR
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sjösala Rotterdam
Panajo skrev:
2277470 Vinna eller förlora är det kanske som gäller?
Sen så har jag börjat tänka så här "Vad har jag att förlora?" och försöka köra på det. Sen att man fegar ur i sista sekunden kanske man ska ändra på, och köra hela vägen, går det så går det.
Jag testade detta på en chey på jobbet, sprang efter henne när hon skulle gå. Jag sa lite diskret "Skulle du kanske vilja hitta på nåt nån gång?", hon svarade "Det hade varit jättetrevligt, men jag är tyvärr gift." Jag gick därifrån med svansen mellan benen men kände mig ändå ganska nöjd, att jag vågade.

Skitbra, bara du vågar så märker du vad som funkar o inte. o när det inte funkar så häng inte läpp för det.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
wannagofast skrev:
2277468 Okej.. jag är 36 och har "lite" koll..
Allt handlar om ditt självförtroende och inget annat!!
Det är lätt att "i yngre år" tro att man raggar bättre med coola bilen/hojen osv.. men det är killen med charmen som alltid får nuppa..
Lägg ner "badboy" prylen och var dig själv..

Hehe, jo jag vet, skrev det bara för att vara en i mängden.
Dom som kollar på den coola bilen eller feta hojen är utan att tveka: Killarna! Cheyerna tycker det är astöntigt (dom flesta) med stora fälgar som inte kan köras på grusvägar eller turbobilar som måste stå på tomgång 10 min för att kylas ner.

Jag får helt enkelt koppla på den lilla charm man har, så får det bära eller brista.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Panajo skrev:
2277343

Snälla hjälp mig! Vad gör jag för fel? :huvet

Rent geografiskt sett borde du låna farsans tretorn, gå ut i fjöset och leta fram en fin tacka, stoppa bakbenen i stövelskaften å kör hårt!

Hon lär varesig klaga över snea tänder, bristande hygien eller något annat.

Lycka till..

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Biturbo skrev:
2277483 Rent geografiskt sett borde du låna farsans tretorn, gå ut i fjöset och leta fram en fin tacka, stoppa bakbenen i stövelskaften å kör hårt!

Hon lär varesig klaga över snea tänder, bristande hygien eller något annat.

Lycka till..

:rofl
Jag är inte lagd åt det hållet så det är inget alternativ tyvärr.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Panajo skrev:
2277486 :rofl
Jag är inte lagd åt det hållet så det är inget alternativ tyvärr.

Synd.. Jaja.. om du absolut måste ha en tjej (kom inte å säg att jag inte varnade dig) så får du väl bli rik..

Det gillar alla tjejer..

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Biturbo skrev:
2277488 Synd.. Jaja.. om du absolut måste ha en tjej (kom inte å säg att jag inte varnade dig) så får du väl bli rik..

Det gillar alla tjejer..

Hrmm, ja då lär det väl dröja. Är inte säker på att jag vill ha nån moneyhunter heller. Tack för tipset ändå.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Du super för dåligt!
Är man inte född med självförtroende & en avslappnad stil (precis som dom flesta svenska män) så får man köpa detta i baren i stället. :fyllisar

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Barrett skrev:
2277501 Du super för dåligt!
Är man inte född med självförtroende & en avslappnad stil (precis som dom flesta svenska män) så får man köpa detta i baren i stället. :fyllisar

Är det någon speciell ölsort eller drink man ska ha då? Är dålig på det där. Jag brukar dricka en hallonsoda.

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Mitt problem är att alla jävla cheyer röker så jag säger vad jag tycker innan jag ens hinner säga vad jag heter. Konstigt nog blir de sura?

Blir så förbannad på rökare... Det är ta mig fan rök inblandad på varenda fest, jag hatar det. Äckliga jävla rök...
Kompisen flickvän blåste rök i ansiktet på mig med flit för att jag inte tycker om det, jag reagerade helt normalt och kasta drinken i ansiktet på henne, å hon blev sur?!! Kan tjejer inte sätta ihop 1+1?

Om jag fick bestämma skulle rök klassas som drog.
Och sen skulle det vara böter för rökning på folk födda från å med 1988.
De andra skulle få 2 år på sig att sluta sen skulle det blir böter för dem med.

Nåja, of topic!
Köp den här boken:
http://www.singelhandboken.se/

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Panajo skrev:
2277506 Är det någon speciell ölsort eller drink man ska ha då? Är dålig på det där. Jag brukar dricka en hallonsoda.

Eftersom det är av högsta vikt att man inte blir för full för att lyckas att ragga så är öl bra & lätt doserat. Brudar kan generellt inte så mkt om öl, så här handlar det mest om att du ska ha en snygg ölflaska. Men eftersom du ska dricka skiten så är det ju trevligt om det smakar oxå. Personligen föredrar jag tjeckisk öl, men så här på sommaren kan riktigt ljus öl med en klyfta lime i vara gott.
OSB! Om du ska bjuda en flicka/dam så är det drinkar som gäller om hon inte självmant förslår öl. Jag kan inte komma på ngt riktigt bra att föreslå här, men vet inte bruden vad hon vill ha så är hon nog inte så kräsen heller. Ta ngt klassiskt eller be bartendern rekomendera ngt

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Sundance Kid skrev:
2277429 Köp en bmw 525 från 89! Det gjorde jag förra veckan och igår när jag var på väg hem från krogen så blev jag stannad av en tjej som ville hångla... Jag sa till henne att hon kunde få en puss om hon var snäll, så hon tryckte in huvet genom rutan, började med en puss, sen tryckte hon dit tungan också... mmm,, hon ville ha mitt nummer också, men jag va "tvungen" att dra...hehe

nää, men allvarligt så ska man ut å göra saker som man e intresserad av, kör hoj med andra, spela kub eller vad du nu har för intressen... Då träffar man cheyer som har samma intressen å då är det inga problem att snacka heller + att man slippe drickat!

Lycka till.... Jag är själv i samma sits,,, d suger...

Va faan polarn du är ju inte alls i samma sits, du är bara helt värdelös på att styra upp saker och ting som kommer serverat på silverfat :hihi . Jag däremot är i samma sits. Kan någon ge mig lite loove, har ju så mycket som man vill ge till någon bra tjej :(.

Lycka till Panajo, låter som du skulle behöva en liten kick för att komma över det där med att det är jobbigt att få fram några vettiga ord när du pratar med cheyer som du är intresserad av. Gör som min polare, ta allt som rör sig, börja på botten och jobba dig uppåt. Efter att du raggat upp ett tiotal ruggugglor så kommer du in i raggningsvärlden och kan börja jobba dig upp emot dom eventuella flickvännerna :tummenupp.

FreddaGädda

Guest
Wannagofast har en klockren poäng i det han skriver. Det är inte så att du möjligen ser osäker ut hela tiden och flaxar runt med ögonen? Titta i ögonen är det som gäller. Ser du inte brewdarna i ögonen hela tiden kommer du aldrig få nån. Hade väl samma problem i lördags. Men det kan ju bero på att krogen sög och det kändes ovettigt att slänga pengar och dricka sig packad en dålig kväll. Plus att jag hade fula kläder på mig som jag inte ville ha egentligen. Fanns ett par fina fruntimmer där som vi kunde pratat med men jag kände ingen lust. Vi hade gått runt halva stan innan för att vi inte kunde bestämma oss, slösat inträdespengar på ett ställe vi lämnade inom två minuter p.g.a dåligt drag och sen gått runt lika lång tid igen för att komma till det aktuella stället. Har inte haft många bra krogkvällar sen favoritstället stängde förra sommaren. Har svårt att roa mig om det inte är fullsatt och jävligt bra drag eller om man inte möter nån brewd som man får en connection med. Det är ju skillnad på brewd och brewd. Man märker ju ganska fort om snacket kan flyta på av sig själv längre än till "vart kommer du ifrån och vad pysslar du med".
Sist mötte jag en tvärfull, jobbig chey som trodde att jag jobbade där.
Hängde efter mig hela kvällen men sa ingenting. Väntade på att jag skulle säga saker hela tiden. Sånt avskyr jag. Hennes bättre halva från min hemkommun var finare dock, och gick att prata med. Den tjejen föll jag för direkt vilket händer en sisådär väldigt sällan :kär
Hon fick min msn-adress och jag var korkad nog att inte ta hennes med argumentet "hon har ju min". Cheyer hör aldrig av sig efteråt hur gulliga och trevliga dom än är den kvällen :4skrika :huvet
Så nu får jag leta upp ett nytt magic moment :(

Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
FreddaGädda skrev:
2277569Hon fick min msn-adress och jag var korkad nog att inte ta hennes med argumentet "hon har ju min". Cheyer hör aldrig av sig efteråt hur gulliga och trevliga dom än är den kvällen :4skrika :huvet
När du inte ber om hennes så antar hon att du inte är intresserad av henne. För om du verkligen var intresserad så kulle du väl vilja kontakta henne? Eller är du en player som bara vill att brudarna ska kontakta dig, och sedan skiter du i om du kan kontakta dem? Tjejer är konstiga på det viset, du visar ditt intresse genom att ni byter kontaktuppgifter med varandra.

Det där med att ragga är något som jag är extremt dålig på. Det verkar som att den bästa raggningstekniken som finns är att bara sitta ensam vid ett bord och smutta på en öl samtidigt som man ser sjukligt nonchalant och uttråkad ut.

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Det finns inga genvägar. Dä ä bar å åk.

Eller som dom säger i Triss reklamen. "plötsligt händer det"

Men som sagt, slappna av å ta en bärs :fyllisar

Nicotin

Guest
Stoppsladd skrev:
2277642 Det finns inga genvägar. Dä ä bar å åk.

Eller som dom säger i Triss reklamen. "plötsligt händer det"

Men som sagt, slappna av å ta en bärs :fyllisar

Håller med ovanstående...

Ta en bira och slappna av, av ngn konstig anledning så när man slutat leta så kommer dom... :tuttar

Se på " stackars " mig, jag gifter mig på fredag... :yoparty

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Bushojjen skrev:
2277649 Håller med ovanstående...

Ta en bira och slappna av, av ngn konstig anledning så när man slutat leta så kommer dom... :tuttar

Se på " stackars " mig, jag gifter mig på fredag... :yoparty

Hmm bara å gratulera då :va :D

Nära lycka till :tummenupp

Vi är lika gamla typ? Å jag har "bara" min dotter varannan helg. Har iofs ny pingla :banana

Nicotin

Guest
Stoppsladd skrev:
2277654 Hmm bara å gratulera då :va :D

Nära lycka till :tummenupp

Vi är lika gamla typ? Å jag har "bara" min dotter varannan helg. Har iofs ny pingla :banana

Hahaha :hihi
MAn lever ju bara en gång och jag bara måste ta reda på om datumet i tjejens ring är ett bäst före datum... *asg*

Du e ngr månader äldre verkar det som...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Om dina polare alltid får, ta deras "skräp" och be dom föra dom vidare till dig. Be dom berätta lite gott om dig, att du är en snäll kille osv. Vissa vill ha det. Jag vet att denna metod funkar... :hihi

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0